فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۹۷۹۹۸
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۹ - ۰۱-۱۱-۱۳۹۰
کد ۱۹۷۹۹۸
انتشار: ۲۳:۴۹ - ۰۱-۱۱-۱۳۹۰

نخستین پهپاد رادار گریز اروپا رونمایی شد(+عکس)

نخستین پهپاد رادار گریز اروپا رونمایی شد(+عکس)
  یک شرکت سازنده هواپیماهای نظامی فرانسوی رسما از نخستین پهپاد جنگی و رادار گریز اروپا رونمایی کرد.

به گزارش فارس، اندیشکده شورای آتلانتیک در گزارشی نوشت: این پهپاد که «نیورن» (nEUROn) نام دارد برای نخستین بار توسط شرکت هواپیماسازی «داسالت ای‌وی‌ایشن» برای نمایندگان 6 کشور سرمایه‌گذار در این پروژه به نمایش گذاشته شد. کشورهای فرانسه، ایتالیا، سوئد، اسپانیا، سوئیس و یونان از جمله کشورهای سرمایه گذار در پروژه پهپاد اروپایی هستند.

پهپاد نیورن که شکل و شمایل آن شبیه پهپاد آمریکایی X-47B است، اولین پهپاد جنگی و رادار گریز اروپاست که پس از 5 سال طراحی، توسعه و آزمایش معرفی شد.

قرار است تست موتور این پهپاد در هفته‌های جاری صورت گیرد اما اولین پرواز آن در اواسط سال جاری میلادی انجام خواهد شد. این نخستین گام برای توسعه پهپادهای رادار گریز و پیشرفته برای مصارف نظامی در اروپا خواهد بود.

گفته می‌شود این پهپاد پیشرفته تر از مدل‌های MQ-1 و Predator A و Reaper که در عراق، افغانستان، پاکستان و لیبی به کار گرفته شده‌اند خواهد بود.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: پهپاد ، رادار گریز ، اروپا
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار:
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
584
68
خود ما تولید میکنیم به شما ها هم می دهیم خودتان را خسته نکنید
ناشناس
Japan
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
139
25
اين كه شبيه پهباد انگليسي هست كه پارسال رونمايي شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
367
89
بیارن سر مرزهای ایران امتحان کنند تا همه ببینیم چقدر پیشرفته تر است .......... ها ها ها ها ها .......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
292
60
پسر اينم بفرستن روسر ايران بگيريمش خوبه!
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
6
109
فکر میکنم فلسفه هواپیماهای جنگنده و بمت افکن یواش یواش داره میره زیر سوال....
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
194
45
خوب میشه ان هم بر روی ایران استفاده بکنند تا مثل جریان RQ-170بشه
الا اقل یه پیشرفت مفتی مفتی در زمینه پهباد ها بکنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
196
43
فعلا نمی شود گفت رادار گریز اگر بسمت و نزدیک مرز ایران بیاید احتمالا مثل پهپاد امریکایی به زمین نشانده شود .
منصور
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
223
42
بفرستيدتااين رو هم بگيريم
س.ا.
Hong Kong
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
242
45
میگم بد نیست یه سری به صحرای طبس بزنه ، یه دوری بزنه ببینم میشه اینم گرفت؟ ای حال میده ای حال میده
محسن .ف
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
227
97
آگه مرد ه بیاد این طرفا
نیروی دریایی سپاه به تجاوز و عهدشکنی آمریکا پاسخ داد توافق چهارچوبی میان اسراییل و دولت لبنان چه مفادی دارد؟ سپاه: حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا در منطقه فرانسه با اقتدار صدرنشین شد؛ سنگال امیدوار به صعود، عراق با جام وداع کرد تظاهرات مردم لبنان در اعتراض به توافق دولت با اسرائیل حمله به ایست‌وبازرسی بانه با 2 شهید و 5 مجروح محسن رضایی: رهبر انقلاب در سلامت کامل هستند و اجازه مذاکرات را دادند/ خواهان آزار و اذیت ملت آمریکا نیستیم حمله آمریکا به سایت های موشکی، پهپادی و راداری در جنوب ایران / سپاه: پاسخ به تجاوز و حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا آخرین تیر پرسپولیس برای آسیایی شدن به سنگ خورد ترامپ: به آزار و اذیت مسیحیان در آمریکا پایان دادم؛ اکنون دین به کشور بازگشته است/ ایران هنوز می‌تواند موشک شلیک کند تشکر رئیس جمهور لبنان از آمریکا به خاطر میزبانی از مذاکرات با اسرائیل تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و امارات شنبه ادارات کدام استان‌ها با تأخیر شروع به‌کار خواهند کرد؟ محسن رضایی: اگر دشمن جنگ جدیدی آغاز کنند تلفات وسیع خواهند داد ادعای نتانیاهو: ارتش تا خلع سلاح حزب الله در لبنان باقی خواهد ماند