۱۶ آبان ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۶ آبان ۱۴۰۳ - ۰۴:۳۰
فیلم بیشتر »»
کد ۲۰۳۵۰۹

گزارش ناجوانمردانه پیمان یوسفی

شادی پیمان یوسفی از گل دوم قطر در جریان بازی ایران و قطر نیز از لحظات نادر و البته مضحک تاریخ پرسوتی گزارشگری فوتبال در ایران بود!
عصر ایران ورزشی، پرناز صدیق - شادی پیمان یوسفی از گل دوم قطر در جریان بازی ایران و قطر نیز از لحظات نادر و البته مضحک تاریخ پرسوتی گزارشگری فوتبال در ایران بود!

سال ها پیش تیم های ملی ایران و بحرین به مصاف یکدیگر رفتند و تیم ملی فوتبال کشورمان، در حالی که امکان تعیین سرنوشت خود رادر اختیار داشت، در بازی ای ضعیف و سرشار از ندانم کاری و ضعف روحی، مغلوب بحرین شد و امکان صعود به جام جهانی 2002 را از دست داد.
از آن زمان به بعد، بحرین به عقده ای ملی برای خیلی از دوستداران فوتبال در ایران بدل شده است.

بسیاری از ما، هر چند وقت یکبار یاد و خاطره آن زخم تاریخی را تازه می کنیم و نفرت و نفرین خود را نثار کشوری کوچک و حاشیه ای در قاره بزرگ آسیا می کنیم. چرا؟ چون بحرین مانع از صعود ما به جام جهانی شد.

البته ظاهراً درد و داغ کسانی که از فوتبال بی اهمیت بحرین متنفرند این است که چرا بحرینی ها با پرچم تیم ملی عربستان در ورزشگاه دور افتخار زدند. این انتقاد به بحرینی ها وارد است اما چرا ما یک بار هم که شده از خودمان نمی پرسیم که مقصر اصلی آن ماجرا که بود؟

بی تردید مقصر اصلی خود ما بودیم که با بازی ضعیفمان پرچم عربستان را به دست بحرینی ها دادیم. ما می توانستیم به راحتی از سد بحرین بگذریم و به جام جهانی برویم اما شچاعت و توان بازی مقتدرانه در زمین بحرین کوچک را نداشتیم و راهی مرحله پلی آف شدیم و بعد هم در برابر ایرلند، در ورزشگاه آزای، از دقیقه 70 علیه تیم ملی کشورمان شعار دادیم و از رسیدن به جام جهانی محروم شدیم.

حالا هر وقت که به یاد جام جهانی 2002 می افتیم، ضعف ها و رذیلت های خود را فراموش می کنیم . عقده هایمان را در بحر بحرین خالی می کنیم!

خودمان را صاحب بهترین فوتبال آسیا می دانیم ولی فراموش می کنیم که در بربر تیمی درجه 3 در قاره عقب مانده آسیا، نتوانستیم حتی یک مساوی کسب کنیم. فراموش می کنیم که در ورزشگاه آزادی، در یکی از مهمترین بازی های تاریخ فوتبال ایران، درست در لحظاتی که باید از تیم ملی کشورمان حمایت می کردیم، علیه تیم ملی شعار دادیم.

بحرینی ها که مانع از رسیدن ما به جام جهانی نشدند. آنها فقط با پرچم عربستان دور افتخار زدند تا غرور و تعصب جاهلی شان ارضا شود. این خود ما بودیم که نتوانستیم خوب بازی کنیم و مردانه حمایت کنیم.

ولی باید قبول کرد که گناهکاران نمی توانند دائماً در آینه بنگرند و به خودشان ناسزا بگویند. خودانتقادی کار سختی است! پس باید کسی را جست و او را هدف نفرت و بیزاری قرار داد؛ نفرتی که بخشی از آن بی تردید باید به سمت خود جماعت خاطی سرازیر شود اما چون این کار ناخوشایند است، پس همان به که به سمت بیگانه ای دشمن پنداشته شده، جاری شود.

اما بد نیست که لختی بیندیشیم عقده گشایی علیه کشور بی اهمیت و فوتبال بی کیفیت بحرین تا به کی قرار است ادامه یابد؟ و اصلاً آیا این کار در شان ما ایرانیان است؟

پیمان یوسفی چنان در ورطه این عقده گشایی تاریخی گرفتار آمده است که حتی از گل خوردن تیم ملی ایران خوشحال می شود چرا که این گل خورده در زمین خودی، موجب ناکامی تیم درجه چندم بحرین شده است!

نیک اگر بنگریم، درمی یابیم کسی که از گل خوردن تیم ملی کشورش خوشحال می شود، استعداد آن را دارد که با پرچم کشور دیگری نیز دور افتخار بزند!
بحرینی ها با پرچم عربستان دور افتخار زدند. گیرم که کارشان غلط بود. ولی آنها از گل خوردن تیم ملی خودشان که شادمان نشدند. آنها از پیروزی خودشان خوشحال بودند و در حرکتی سیاسی - قبیله ای، رفتاری ناجوانمردانه از خود بروز دادند اما هر چه کردند، با دمشان گردو نشکستند که آخ جون! تیم ملی ما گل خورد!

عقده گشایی پیمان یوسفی، نه با فرهنگ و اخلاق دینی تناسبی داشت و نه با روح بازی جوانمردانه منطبق بود. بین پیمان یوسفی شادمان از گل خوردن تیم ملی کشورش و بحرینی هایی که با پرچم عربستان دور افتخار زدند، فرق چندانی نیست. هر دو از رعایت جوانمردی و اصول اخلاقی فوتبال فاصله گرفتند؛ آن ها قد برافراشته در پیست ورزشگاه کشورشان و این یکی فرورفته در صندلی گزارشگری اش!




    

ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۷۲۷
در انتظار بررسی: ۸
غیر قابل انتشار: ۲۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
169
603
بد افتضاح مثل همیشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
یکی از دلایل نفرت ما از بحرین بازی رفت مقدماتی 2002 در تهران بود که حدود 15 دقیقه از زمان بازی رو به دلیل تمارض تباه کردند و صد البته بازی برگشت و ماجرای پرچم عربستان.
اما توجه کنید! ما از حذف بحرین خوشحالیم چراکه ممکن بود در دور دوم با ما همگروه بشن و تیم ملی ناگزیر به بازی در جو ناجوانمردانه منامه با انواع و اقسام فحاشی ها و میزبانی آزار دهنده و حتی محرومیت از داشتن زمین تمرین مناسب بشه!
افشين
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
به نظر من كه بحرين و اندونزي باهم لابي كرده بودن كه بحرين با اختلاف بالا ببره و چه خوب شد كه با قطر مساوي كرديم و حال بحرين رو گرفتيم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
بابا کجای کارید ،عصر ایران از شما بعیده بخدا
اینا تو بازی رفت موقعی که سرود ملی ایران پخش میشد بزن برقص راه انداخته بودن بدتر از اون پرچم ایرانو اتیش زدن!!!!
محفوظ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
فوتبال و کلا ورزش ملی ایران همیشه پاک بوده حتی توی روز بازی با قطر . دلیلش هم سادست وقتی یه بازی برا تساوی مهندسی شده باشه سعی دو تیم گرفتن مساویه بدون گل هست نه یه نتیجه با ریسک بالا و البته چهار گله . زنده باد ایران - مرگ بر دشمن
ناشناس
| Bulgaria |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
ما میدانیم که تمام ملت ایران آن لحظه بسار شاد بودند. ولی یکی مثل آقای یوسفی نظرش را صادقانه گفتند و یکی مثل شما ژست روشنفکری گرفته اید. آن لحظه آقای یوسفی صدای ملت ایران را انعکاس دادند.
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
ما قبلا به عربستان و بحرین هم بدجوری باختیم و از فوتبال عربی هم خوشمون نمیاد اما اگه از تیم بحرین متنفریم به خاطر حرکت زشت اون بازی و فوتبال فوق کثیفشونه..قبلا هم تو شرایطی که میتونستیم با انگیزه کمتر بازی کنیم برای حذف تیمهای عربی قرار گرفتیم ولی این کارا نکردیم چون ایرانی از این کارا خوشش نمیاد اما اگه جلوی قطر برای حذف بحرین بی انگیزه بازی کردیم به خاطر بی ادبی و بی احترامی اونا بود هر کدوم از ما هم تو بازی به جای بازیکنا بودیم سخت بود بخواهیم به اب و اتیش بزنیم ..در حالی که میدونستیم اون ور قضیه بحرینه...پس اسم تبانی نذارین و مطمئنم اگه به جای بحرین سرنوشت هر تیم دیگه ای بدست ما بود تلاش بیشتری میکردیم حتی اگه اون تیم عربستان هم بود بازیکنان با انگیزه بیشتری بازی میکردن ولی برای بحرین کاری نمیشد کرد و باید بهشون گفت خود کرده را تدبیر نیست..ضمنا فقط بازی برگشت ما تو منامه در سال 2002 نفرت انگیز نبود باخت مصلحتی و پر گل بحرین به عربستان تو دور برگشت اون سال هم تو فوتبال کثیف عربی بود
ناشناس
| Germany |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
فوتبال آسیا مخصوصا ایران کثیفه. وقتی از گزارشهای جانبدارانه و هدفدار این گزارشگران، ما آذریها تو خونه دیونه میشیم این وجدان بیدار شما کجاست؟
محمدعلی حیدری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
بنده های خدا این سایت عصر ایران این مقاله رو نوشته حالا چه به حق چه به ناحق فقط برای اینکه آمار بازدیدکنندگانشو ببره بالا ما اشتباه می کنیم که به این مقاله های پوچ و هدف دار توجه میکنیم من خودم یکیش.درود به ایران و ایرانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
284
832
محشر. نقدهایی که به خودمان وارد کردید بسیار به جا بود و منطقی. کاش فکر نمیکردیم بهترین مردم دنیاییم.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
مگه کسی همچین فکری داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
چه ربطی داره
اصلا لابی هم کرده بودیم هم حق داشتیممم
وضعیت ما بهتر بود
تعیین کننده بودیم
شرایط رو سنجیدیم
یکی رو انتخاب کردییم
حالا لابی کردیم و نکردیم و این بحث ها چه ربطی داره به اینکه بهترینیم یا نیستیم!!!!@
اگه هم بهترین نباشیم چه اشکالی داره که خودمون اینطوری فکر کنییم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
من جمله آخریت خیلی خوب بود.
حسین
| Germany |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
کی همچین فکری کرده که شما میکنی؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
1244
1790
چه ربطی دارد؟ این حرف شما که خیلی خنده دارتره. دم پیمان گرم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
دم یوسفی گرم.این شادی همه ایرانیا بود.گزارشگر باید صادق باشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
با نظر شما کاملا موافقم.
بهنام
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
968
1913
کار یوسفی واقعا درست بود.
مهیار
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
642
1486
خسته نباشید به عصر ایران
دوست عزیزی که این مطلبو نوشتی باید بدونی اگه هر ایرانی مهین پرستی جای پیمان بود همین کارو میکرد
گل خوردن تیم ما از قطر هیچ تاثیری نه تو جدول و نه چیزی از ارزش های تیممون کم نکرد
دعا میکردم قطر گل بزنه تا این بحرین ها بازم برن با پرچم این و اون دور افتخار بزنن
تمام بازیکن های تیم ملی و مردم از حذف بحرین خوشحالن اونوقت شما داری انتقاد میکنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بابا دمتون گرم
پاسخ ها
ناشناس
| Japan |
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
مرد حسابی در آن دوره بحرین که حذف شده بود در مقابل ایران بازی را برد تا هم ما را از جام جهانی محروم کند و هم باعث صعود عربستان شود. کار زشت شان هم این بود که با پرچم عربستان دور زمین چرخیدند نه اینکه در زمین بازی ناجوانمردانه کنند و الکی گل بخورند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
"هر ایرانی مهین پرستی جای پیمان بود همین کارو میکرد" واقعا مسخرست چرا ربط می دی به میهن پرستی؟ آخه کدوم میهن پرست از نتیجه نگرفتن تیم "میهنش"خوشحال می شه؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
خصومت ما با بحرین خیلی بیشتر از اینی هست که تو متن گفته شده . ما از گل خوردن ایران خوشحال نشدیم ، از حذف بحرین خوشحال شدیم
شهاب
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
دقیقا با مهیار و محمد هم دیدگاهم...
اگه ما صعودمون به عنوان تیم نخست قطعی نبود، یه چیزیی... ولی هنگامی که هست دیگه چه بهتر اون کشور مزخرف زودتر حذف شه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
213
274
قطر که مال(ایران) خودمان است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
آره همه مال خودمان است بیا بیرون از توهم یک سر به دوحه بزن ببین آنها کجان ما کجا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
نه بابااا
کل دنیا مال خودمان است
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
آقا گذشت دوران توهم!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
یک زمان بحرین مال ما بود شاه داد رفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
آقا! حالت خوبه !!! استعداد داری تیموچین (چنگیز ) بشی یا هیتلر.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
546
348
بحرين جاي خود، ولي آقاي يوسفي حرفه اي گزارش نكرد.
فرید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
117
332
کاش نویسنده محترم به باخت 3-2 ایران مقابل همین قطر سال 78 هم اشاره می کرد. اون هم تو بازیی که انقدر اعصاب خورد کردن که کریم باقری با مشت و لگد بازیکنشون رو بزنه. ضمن اینکه بازیکن قطری هم با دستی که دم گوشش گذاشت (به این معنی که چرا صداتون در نمیاد) خوب جواب پیمان یوسفی و دیگرانی که خوشحال شدن رو داد.
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
باخت 2-0 به قطر،اونم در سال 76 نه 78
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
منم موافقم حرکت بازیکن قطر زشت بود یوسفی هم هیچی نگفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
325
222
وطن فروش.
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
247
253
از حذف شدن بحرین وعربستان خوشحالم وبه مردم شریف ایران تبریک میگویم..........اما خوشحالی از گل خوردن ایران از بابت یک اتفاق غبار گرفته جالب نبود..............به جلو نگاه کنیم
ناشناس
United States of America
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
56
639
الحمدا... شکر که هم ارباب هم برده (عربستان و بحرین) حذف شدند.

شاید حرف یوسفی درست نبود ولی حرف دل فوتبالیان بود
ایلیاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
84
199
خدمت اون دوستانی که از این مطلب گله دارند عرض کنم که عروس نمی تونه برقصه می گه زمین کجه .اگه ما ترسی از بحرین و عربستان نداریم بایستی جوانمردانه و در زمین این رو ثابت کنیم ، تیم ما ضعیف است این رو بایستی قبول کرد تیمی که بخواهد برود جام جهانی برایش بحرین و ژاپن فرقی نمی کند ، فردا که از ژاپن یا استرالیا کم آوردیم چه بهانه ای می خواهیم بیاوریم ، برای ما بحرین شده برزیل ، افق دیدمان را بایستی دورتر درنظر بگیریم تا بتوانیم پیشرفت کنیم . امروز هم اشکان بود و الا از تیم ایران تاکتیکی یا برنامه خاصی آیا دیدید ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Japan |
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
کاملا موافقم ...
طوفان
| Australia |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
حاجی اصلا صحبت تاکتیک و تکنیک نیست....بی‌خیال بابا.
شما درست میگی‌ دادا، باید افق دیدمون رو دورتر در نظر بگیریم..... ولی‌ اینجا صحبت سر اینه که عجب حالی‌ داد بحرین در حالی‌ که ۱۰ گٔل رو میزد همین‌جوری داشت آتیش می‌گرفت...ههههه
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
اگه میخوای حرفه ای فکر کنی،مطمئن باش که بحرین و ژاپن کلی هم فرق میکنن!!!
این حرفت وقتی درسته عزیزم،که بخوای قهرمان بشی و باید همه رو ببری نه واسه صعود به جام جهانی
تو مطمئنی بازی ایران رو نگاه میکردی!!!!!!!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
408
226
اره بد كاري كرد.من متعجب شدم از اين حرف وعملش
علی رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
252
541
این شیرین ترین تساوی تیم ملی بود چون با حذف بحرین همراه بود حالال اونا میفهمن که چه مزه ای داره حذف به این صورت از جام جهانی واقعا دم پیمان یوسفی گرم ازش تشکر میکنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
بحرین در اون بازی قدیمی با وجود اینکه حذف شده بود ایرانو برد و موجب صعود عربستان شد و این از نظر ورزشی هیچ ایرادی نداشت اما ما دربازیی که برای خودمون اهمیتی نداشت مساوی کردیم تا تیم سومی حذف بشه و این خیلی بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
9
175
فقط همین مونده که مسئولین بیایند و تبریک بگویند این تساوی با ارزش رو
دک م اکواری
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
78
86
سلام .انها ده تا به اندونزی زدنند تا صعود کنند (احتمالا به خرج عربستان که روزی 200هزار بشکه نفت مجانی به بحرین میده و نیروهاش هم اونجان تا بین شمال وجنوب یعنی یمن حوثی عراق وبحرین شیعی منگنه نشه) اما نشد خوب مساوی شد و خوشحال شدیم.و البته نظر شما بسیار متین است و با ارزش و انتقاد از پیمان یوسفی بجا (بعضی حرفا نباید زده بشه میلیونها نفر ایرانی میبینن ومیشنوند )
اما بعضی وقتها واقعا خوشحال میشیم به هزار دلیل درست یا غلط اما شاید همین قطر باعث حذفمون بشه دور بعد
پاسخ ها
ناشناس
| Japan |
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
آقای بی منطق .... از خود نمی پرسید
همین امروز بازی عربستان و استرالیا بود. استرالیا می توانست مساوی بدهد که عربستان بالا بیاید. اما بازی اش را کرد و ۴ بر دو برد. عربستان حذف شد. آیا نمی توانست؟ عربستانی ها که پول دارند برای خریدن. نداشتند؟
حمید ن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
آقای ناشناس دوم ؛ شما نمیگی استرالیا شخصیت و وجهه اش کجا و اندونزی کجا؟؟ چرا برای شما سوال نیست که اندونزی چرا باید بازی آخر با بحرین با تیم زیر23سال بازی کنه؟چرادروازه بان به عمد دقیقه 5خطا کنه که اخراج شه؟ واضحاته که با پول خریداری شدن ؛ متاسفم برای نقاد عصرایران که ایرادات بیشتری به متن ایشون وارده اما بگذریم ؛ عشق است ایران و ایرانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
بدبختی ما این است که بجای اینکه روی هدفمان متمرکز شویم همش دنبال حاشیه ایم. یک روز قطر بد می شود یک روز بحرین. يک روز ترکیه خوب است یکروز روسیه. به جای تکیه بر نیروهای خودمان و دستیابی به هدف همش دنبال بزک کردن و عقده گشایی هستیم. هزار دلیل وجود داشت که قطر را ببریم. جون گازمان را از پارس جنوبی می برند، در بازیهای آسیایی تیم ما را با یک شکایت الکی حذف کردند ...
مهم این است که ما خودمان به خودمان خيانت نکنیم. کسی که این خیانت را می کند استعداد خیانتهای دیگری را نیز با توجیهات ابلهانه و حقیرانه خود دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
آقای حمید ن.شما تو زندگیتم همینی؟ یکی کار اشتباه انجام داد تمام سعیت اینه که حالشو بگیری به جای اینکه دنبال ضعف و مشکلات خودت بگردی؟اشتباه بود کار بحرین ما بیایم اخلاق رو بذاریم زیر پا که هم ابرومونو پیش خودمون ببریم هم پیش دنیا که عقده ای نباشیم.بهتر نیست اول خودمونو اصلاح کنیم؟این وضع اخلاق رو از کی یاد گرفتی؟
ناشناس
| Japan |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
آقای ح اگر شخصیت استرالیا اجازه نمیده پس شخصیت ایران چی؟
حمید ن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
ببخشید دوستان شما میخواین بگین ایران به عمد گل خورد؟ عذرمیخوام اما اینکه بخوایم فکر کنیم ما عمدا گل خوردیم که بحرین حذف شه حماقته محضه ! بحث سر اینه که از گل خوردن خوشحالیم چون بحرین تیمی که پرچم ما رو آتیش زد !!! به سرود وطن ما توهین کرد خوشحالیم که حذف شد ؛ وگرنه تیم ملی ایران با مربیگری کارلوس کیروش تیمی نیست که بخواد به احدی اجازه تبانی و غیره بده ؛ ما هم مثل استرالیا مردانه بازی کردیم اما خوشحالیم که مساوی شد و بحرین حذف شد ؛ همین دوستان ؛ وگرنه اگر روزی اثبات شه که ما تبانی کردیم من هم در جبهه شمام ؛ ما عقده ای نیستیم تنها از جذابیتهای فوتبال لذت میبریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
بنظر بنده حق با حمید است و شما ها که این را قبول ندارید زندگی زا با اینجا قاطی نکنید که ربطی بهم ندارند و کار پیمان کاملا درست بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
144
412
بحرین تیم کثیفیه.خیلی خوب شد که قطر اومد بالا.دم یوسفی هم گرم.همه خوشحال شدن.
ناشناس
United Arab Emirates
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
100
527
پیمان یوسفی دقیقا حرفی رو زد که دوست داشتم بشنوم.

بهتره این نقاد شما در مورد انتصابات فدراسیون فوتبال افاضات بفرمایند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
376
194
متاسفم برای پیمان و طرفدارانش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
من هم برای جنابعالی متاسفم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
بهتره شما برای خودت متاسف باشی حضرت اقای متاسف.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
من هم واسه ی شما متاسف تر هستم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
162
70
متاسفام از نژاد پرستی
خوبه الان فرهادی بود تا کمی به جمله آخرش تو اسکار بخنده
احترام به فرهنگهای دیگر
پاسخ ها
کریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
باش تا اموراتت بگذره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
محمد جان، نژادپرستی تو خون ماست
نمیشه کاریش کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
111
97
فکر کنم نویسنمده مطلب دیگر باید بپذیرد که اکثریت دلشان می خواست بحرین حذف شود. اگر جای نقد بود بهتر بود به مسائل دیگر از جمله فیلمبرداری نامناسب در مایسه با سایر کشورها، پخش نامناسب تصاویر آهسته صحنه های بازی، ناکارآمدی دوربین عنکبوتی و... اشاره کرد.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
62
390
بحرین هیچگاه شرافت مندانه بازی نکرده است که البته نقطه اوج این رفتار ها همان بازی معروف و همان کار زشت ایشان با پرچم عربستان بود
اگر تیم ما در آن بازی اشکالات فنی داشت که داشت قبول فوتبال است و از این اتفاقات می افتد برای خیلی تیم های دیگر نیز افتاده است ولی چنین رفتار تحقیرآمیزی که تیم بحرین انجام داد اصلا قابل بخشش نبود شما کجا دیده اید که یک تیم حذف شده پرچم کشور دیگری را بدست بگیرد و به معنی پیروزی دور زمین بچرخد ؟
چگونه از پیمان و خیلی دیگر از هموطنانمان می خواهید آن قضیه را قراموش کنند ؟ چرا پیمان فقط برای این بازی گفت مگر ما باخت های بدتر از این نداشته ایم و هیچ کس آن ها را مقایسه نکرده است
دوست گرامی باید بحرین در ذهن غیر حرفه ای خود بسپارد که هنگامی هر تیمی به عتوان مهمان ولو از نظر فنی در خاک آن کشور شکست خورد چنین ناشیانه با احساسات یک مردم برخورد نکند
بیاد داشته باشیم گاهی اوقات برای اینکه به انسانها درسهای تاریخی دهیم نیاز است هزینه کنیم و گل دومی که ما خوردیم همان هزینه لازم بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
عالی بود حرفت.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
ممنون دوست عزیز حرف دلمان را زدی درود بر پیمان یوسفی وطن پرست و از عصر ایران تعجب می کنم که چنین مقالاتی نسنجیده و بی وزنی را منتشر می کند
محسن
Spain
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
11
37
عصرایران عزیز با این مطلبت کاملا موافقم ولی اگه خداییشو بخوای حق قطر بود بره به نظرم بازی بحرین اندونزی مشکوک بود و قدرت تیمی بحرین کمتر از قطر هست
به هر حال کسی هم ناراحت نشد از حذف شدن بحرین چون همه مردم ایران به دلایل بسیار زیادی از عربستان متنفرند و این کشور هم موجب شد ایرانی ها هیچگاه اینکار انها را فراموش نکنند ...
ناشناس
Italy
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
245
168
واقعا از نقد زیبایی که نوشتید لذت بردم. عزیزان، ورزش را آلوده به سیاست نکنیم. ما که ادعای پهلوانی داریم نباید بداخلاقیهای سیاسی و کینه و دشمنی را در ورزش نهادینه کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
گاهي لازم هست با حيله گر مثل خودش رفتار كرد.گاهي بايد به بدذات با بدي،كار زشتش رو بهش متذكر شد تا دفعه ديگه قبل از هر كاري فكر كنه و عواقب كارش رو بفهمه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
اين موضوع اصلا سياسي نيست از دل مردمه شما داري سياسيش مي كني تمام روزنامه هاي ورزشي امروز اين حركت پيمان يوسفي رو تائيد كردن و ساير سايت ها و روزنامه هاي غير ورزشي نكوهش كردن . اين موضوع كاملا فوتباليه و سياسيون حق دخالت در اين موضوع رو ندارن . زنده باد ايران و گزارشگراني كه از دل مردم با خبرن .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
دوست عزیز کسی سیاست را قاطی نکرده.منم مثل خیلیا از حذف بحرین خوشحالم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
بحث سیاست نیست.همه میدونیم اخلاق از ارکان ورزشه.الان فرق ما با بحرین چیه؟بحرین بیجا کرد ما هم باید همون کارو بکنیم؟خیلی مردیم رو در رو لوله کنیم.خودمونو تا سطح بحرین اوردیم پایین.حرف دل مردم اینه که بحرین حذف بشه؟ فرق ما با اعراب چیه؟ الان شدیم عین همونا.مثلا اخلاقو فروختیم که عقده ای نباشیم!! واقعا ضعف داریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
60
212
اتفاقا از اینکه بحرین حذف شد خوشحالم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
62
77
خدا رحمت کند فوتبال جوانمردانه رو.
!!!
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
183
167
حتی اگر حرفهای پیمان یوسفی صحیح و درست هم بود ولی بعنوان یک گزارشگر ملی حق نداشت عقده گشایی کرده و از صعود یک تیم و حذف یک تیم دیگر که هیچ کدام برای ما نباید عددی محسوب شوند ابراز خوشحالی کند , بهرحال کار ایشان بسیار غیر کارشناسانه و ناپخته بود !!!
ر--- م
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
44
26
مطمین باشید هیچ خبر نگار وگزارشگری بدون اجازه نمی تواند مطلبی را بگوید یا بنویسد اقای یوسفی هم دستور را اجرا کرده . اگر نه بازی فوتبال یا ورزش ربطی به این مسا یل ندارد تیم ما باید فوتبال خودش را بازی کند . نه سیاست بازی کند .امید وارم من اشتباه کرده باشم
من هم يك مثل شما نظرم را مي گم
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
13
85
عقده ايها به بهشت نميروند !!
نریمان آلاله
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
216
103
پیمان رو جو گرفت و این حرفاش تو رسانه های عربی بازتاب خواهد داشت.
در کل پیمان ایرانی هست و نباید واسه عرب های جاهل خوشحالی میکرد. بحرین و قطر هر دوتاشون هم پیمان با آمریکا و عربستان هستند. سگ زرد برادر شغاله ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
18
40
بحرین پ.ل داده بود به اندونزی تا هر چقدر تونست گل بخورد
و
ایران از قطر پول گرفت و ... به هیکل بحرین
اوف !@!
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
5
20
البته در واقع چنین تبانی هیچگاه مستقیماً و توسط هیچ تیمی اعلام نمی شود بلکه احساسی است که در هر دو تیم به صورت مشترک به وجود می آید و برای حذف رقیبی دیگر به یک نتیجه خاص رضایت میدهند!
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
27
144
دم یوسفی گرم!
اگه عادل بود بهتر وکامل تر از بغض ما میگفت
اما شیرینی اصلی اینکه هم عربستان بااون فوتبال کثیفش و هم مزدورش(بحرین)هر 2 با هم حذف شدن
حالا برن برای هم دور افتخار بزنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
102
104
به نظر من بحرین باید به هر طوری بود حذف میشد....کشوری که حتی توتیم ملی فوتبال خودش هم بحث شیعه و سنی میکنه و بازیکنان شیعه خودشو به بدترین شیوه ممکن شکنجه و تخریب میکنه باید حذف بشه....یعنی دم این بازیکنان قطری گرم که با گل دقیقه آخرش دل خیلی از ایرانیها را شاد کرد
محمدعلی حیدری
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
18
238
من و دوستانم هم از گل قطر خوشحال شدیم و دست زدیم. ما در بازی با بحرین اشتباه کردیم باختیم ولی اونا چرا پرچم عربستانو می چرخونن؟ به نظر من این به اشتباه ما ربطی نداره اونا میخواستن عقده های از بدو وجودشون تا نهایت رو خالی کنن.در ضمن تو بازی قبلی هم اشتباه کردیم مساوی کردیم که اونا پرچم مارو با لگد مال کردن و آتش زدن بی حرمت و بی احترام کردن حتی به الله روی پرچم هم رحم نکردن ؟ شما آفریده شدید برای انتقاد ولی کاش سنجیده انتقاد کنید.
پاسخ ها
حمید پایمزد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
درود بر تو ایرانی فهیم که این نظری که تو دادی از همه ی نظرهای داده شده منطقی تر ، کارشناسانه تر و عادلانه تر بود.درود بر تو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
223
86
پرناز جان عالي نوشتي مثل هميشه...واقعا متاسفم براي پيمان يوسفي با اون حرفي كه زد...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
منم برای تو متاسفم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
دختر خالته مگه؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
مخ زنی میخوای بکنی برو کافی شاپ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
جای تاسف دارد که خوانندگان مثلا فرهیخته، همانند اوباش سر خیابان صحبت میکنند.
ناشناس
Netherlands
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
164
18
خواهشا اسم این سایت رو از عصر ایران به عصر ترک تغییر دهید همه می دونند که شما ترک هستید و چشم دیدن ایرانی ها رو ندارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
واقعا برات متاسفم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
نابغه ترکها مگه ایرانی نیستن ؟
ناشناس
| Germany |
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
مگه ترک چیکارت کرده که میسوزی عمو
نعمت
United States of America
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
313
114
یوسفی از چشم من افتاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
واقعا برات متاسفم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
68
141
باید در هر صورت اقتدار فوتبال ایران به کشورهای عربی ثابت بشه باید سوراخ سوراخشون میکردیم نه اینقدر شل بازی کنیم.گل دومی که ایران خورد افتضاح بود.این دفاع می خواد جلو استرالیا، ژاپن و یا کره مقاومت کنه؟؟!!!بحرین و قطر هیچ فرقی ندارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
66
243
یوسفی کار درستی کرد
منم از حذف بحرین خوشحال شدم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
47
125
فکرنمی کنم همه ی این نقدها که کردید به گزارش پیمان یوسفی مربوط شود.این دید رادیکال برای سوتی گرفتن از هرچیز و پرکردن زیرتیتر باهرجوربرداشت موجب این می شود که گرانی نان سنگک و تخم مرغ هم به پیمان یوسفی ربط پیدا کند. ودیگر این که اعتراف می کنم اگر صدباردیگر هم مانع ازصعود بحرین شویم جای ابراز خوشحالی دارد و راست اش اینقدر وارسته و اسطوره نیستیم که آن کارشنیع رافراموش کنیم اگرشماهستید ازاشتباه کمرنگ گزارشگر هموطنتان گذشت کنید نه ابرازدشمنی عرب ها.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
درود به شرفت . . .
جلال
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
77
226
زياد سخت نگيرين چون عربستان حذف شده بود حال ميداد بحرينم حذف شه .گزارش پيمان عالي بود
امید
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
26
231
خدمت اون دوستایی که از پیمان ایراد میگیرن از اون بازی که بحرینی ها پرچم عربستان رو تو دستشون گرفتن یادتون بیاد من به جای پیمان بودم یه سه چهارتا ملق هم میزدم فک کنم بحرین واسه هر گلی میزد یه یک میلیاردی باید داده باشه خدا خوب گذاشت تو کاسشون هم عربستان هم بحرین حذف شدن از اونایی که این نظر رو خوندن میخوام واسه تیم ملی دعا کنند تا جام جهانی 90روز بیشتر وقت نیست به عبارتی آینده رو مد نظر داشته باشید
سحر
Japan
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
193
80
واقعا متاسفم از اینهمه نفرت و کینه
یعنی چه؟ یعنی اینکه بحرین چون آن کار را با ما کرد، پس ما هم باید مشابه اش را بکنیم؟قابل ذکر است که کار زشت شان هم این بود که با پرچم عرب؟ستان دور زمین چرخیدند.نه با ناجوانمردی گل الکی خوردن ؟ خب لابد چند سال دیگر دوباره آنها مشابه این را بر سر ما سعی می کنند بیاورند؟ در آموزه های دینی ما روایت است اگر ستمی بر تو شد ستم نکن
پس گذشت ، جوانمردی. پوریای ولی و از این حرف ها همه ادعای پوچی است که فقط لقلقه زبان این گزارشگر و موافقان آن است مطمننا اگر قضیه طور دیگری بود که باید جولنمردی میشد همین موافقان خود را مصداق پوریای ولی معرفی میکردند . خلاصه
ناجوانمردی در هر صورت زشت است
پاسخ ها
نيما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
اشتباه مثبت زدم فكر كردم چون زياد مثبت گرفته حرف دل اكثر ايرانياست اما نبود بحرين تا آخر عمر ببازه و نره جام جهاني عقده اون رقص پرچمش از دل من يكي نميره ديشب وقتي از اخبار گريه بحريني ها رو ديدم بهترين لحظه فوتبالي عمرمو تجربه كردم من اون شب رقص بحرينهيها در عين بچگي تا چند ساعت گريه ام بند نمي اومد مي فهمي با احساس هفتاد ميليون ايراني بازي كردن باس يه جائي جواب مي دادن خدايا شكرت
سعید ایرانی
| Netherlands |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
با حرفای نیما کاملا موافقم.
قربون دهنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
سحر جون ابن سینا گفته با هر کس مثل خودش رفتار کن.
سلام
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
13
13
هم شما درست میگید هم پیمان. اصن یه وزی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
31
94
اقای نقاد معلومه که بحرین رو خیلی دوست داری.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
داره جون میده واسش. این متن نشون میده بدجور نویسندش اتیش گرفته بابت حذف عربستان و بحرین.
امید
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
105
8
هم مقاله نژاد پرستانه است هم حرف پیمان یوسفی و هم خیلی از کامنتها اینکه چه کسی چه پرچمی رو بالای سر ببره به کسی ربطی نداره شما نمیتونید برای دیگران تعیین تکلیف کنید که به چه کسی دوست باشن یا با چه کسی دشمن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
ولی بیخود کردن پرچممونو آتیش زدن.
علی سبزواری
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
5
141
نه عصر ایران اشتباه نکن!!!
اصلا مگه ما قبل از اون قضیه خیلی از بحرین و عربستان خوشمون میومد؟؟؟؟؟؟؟؟
زمانی که دنده های علی دایی رو شکستن و داور راست راست تو چشم های همه نگاه می کرد و خیلی دیگه از ناداوری ها یادت رفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
افتخار می کنم به همچین گزارشگری ...
yaser
United States of America
۰۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
85
20
کار درستی نبود ..کار زشت رو با زشت جواب نمدهند.. تازه ما در بازی با بحرین 6 گل زدیم و می توانستیم در بازی برگشت برنده باشیم تا به دست خود حذف بحرین را رقم زده باشیم

ولی بازی و توپ گرد وقتی مساوی شد نباید اینقدر در رسانه بدین صورت نپخته صحبت کرد که انگار بوی تبانی می آید

حذف شدن بحرین موجب شادی مردم ایران شده ولی نباید طوری حرف زد که هر کسی خیال کند ما ناجوانمردانه بازی کردیم

به امید راهیابی با اقتدار به جام جهانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
23
214
کار یوسفی واقعا درست بود
ناشناس
-
۰۴:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
6
13
انسان جايزالخطاست يه حرفي زده حالا طوري نشده. از حذف اين 2 تا كشور به اضافه كويت وامارات خيلي خيلي خوشحالم
حشمت
India
۰۵:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
29
192
دم يوسفي گرم خيلي خوشحالمون كرد
بهروز
Canada
۰۶:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
22
97
سردبیر قشنگ ، تو که انقدر جوونمردی همه چیز رو بنویس ،،،،، فکر کنم یادت رفته که بحرینی ها بعد بازی پرچم عربستان رو گرفتن دستشون به ریش هممون خندیدن
kami
United States of America
۰۶:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
33
52
تو میخوای برو بحرین !! اینا همونان که با پرچم عربستان میرقصیدن. اگه می باختیم و دوم میشدیمم نباید میذاشتن بحرین بره بالا
تقی پور
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
3
110
کارش عالی بود
ناشناس
Canada
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
7
4
اینایی که دم از وطن پرستی میزنن توجه داشته باشن که در وبسایت های مختلف قطری ها دارن پز مساوی در ایرانو میدن. هیچ تیمی نباید در زمین خودی اعتبارشو زیر سوال ببره.
بعدشم ما از همه انتظار جوانمردی داریم ولی خودمون از همه بدتریم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
12
2
خیلی هم خوب
قلی
United States of America
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
1
138
اولاً که نمی خواد اینقدر موضوع رو بزرگ کنید. ثانیاً منم همون احساسی رو داشتم که پیمان یوسفی داشت. تازه، بحرین تیم درجه سه آسیا نیست! دوبار بتا پلی آف جام جهانی بالا اومده! برو اول فوتبال بفهم، بعداً نظر بده! بحرین 10 سال که توی رده اول آسیاست!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
3
8
خوب نتيجه بازي سياسي بود و هيچگونه ترديدي نيست ولي ازينكه بحرين و عربستان هم ناكام ماندند بسيار خوشحاليم
سوته دل
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
2
18
این درست که پیمان یوسفی نباید این حرفارو میزد اما هر وقت عربها شکست میخورن دل هر ایرانی وطن پرست شاد میشه ایران سربلند ایرانی سرفراز
اميرsam.samuel@gmail.com
Canada
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
4
97
"عقده گشايي عليه كشور بي اهميت بحرين؟" نويسنده عزيز: شما چه جوري به خودت اجازه ميدي ديگران رو نقد كني در حالي كه خودت در بدترين شكل ممكن به يه كشور و يه ملت توهين ميكني. به نظر من كار يوسفي در رسامه عمومي جالب نبود. ولي مطلب شما نه تنها سازنده نبود كه بسيار مبتديانه، خارج از عرف، نژاد پرستانه و توهين اميز بود
عصر ایران منظور اهمیت سیاسی بحرین در قیاس با ایران است. همان گونه که فنلاند در مقایسه با آمریکا اهمیت سیاسی چندانی ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
نویسنده عزیز کار اشتباه خودت رو توجیه نکن . من کاملا با امیر موافقم
نیما
Malaysia
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
18
70
یا شما ایرانی نیستی یا من نمی دونم. ولی به شخصه منم خیلی حال کردم بحرین بالا نیومد. ما هر چقدر اروپایی بتونیم بازی کنیم یه روزی خدا نکرده ، نمی تونیم جلو بحرین فوتبال خوذمونو ارائه بدیم.
ALI
Canada
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
3
110
کار یوسفی واقعا درست بود
اقا گل به این قشنگی تیم قطر زد.. باید خوشحال باشه
گزارشگر عرب وقتی ایران گل زد الله الله می کرد و می گفت عجب گلی
پرچم عربستان هم هیچ ربطی به فوتبال ندارد
ایران دوست
Malaysia
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
2
132
دوست عزیز که این مطلبو نوشتی. چندتا غلط اساسی داری که با درست کردنشون خودت میفهمی که کار آقای یوسفی درست بوده. اولا فوتبال بحرین بی کیفیت نیست که اگه بود تو سید بندی از ما بالاتر نبود. دوما اینکه رقصیدن با پرچم یه کشور توسط مردم یه کشور دیگه اونم تو زمین فوتبال مشخص کننده همه چیزه. اینم بگم که اونروز که به بحرین تو آزادی باختیم روز بد فوتبالمون بود و ربطی به ضعف نلی فوتبالمون نداره
pooria
Malaysia
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
325
56
کلا بدترین گزارشگر ایران یوسفی هستش و بدون شک با پارتی اومده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
واقعا برات متاسفم نژادپرست
اميد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
22
164
خدا وكيلي اين مساوي بيشتر از پيروزي چسبيد
مجید عباسی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
6
166
درود برپیمان ایرانی.حرف خیلی خوبی زد.توعصر ایران وطن فروشی.دیگر سایت شما رانمیخانم.وبه همه هم میگویم نخوانند.من از صعود قطر بسیار خوشحالم وبرای عصرایران وطن فروش متاسف.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
11
7
کاش می شد بنیان کینه بر می افتاد...
شاغلام
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
3
69
بحرینها در بازی رفت هم کم بلا سر بچه های ما نیاوردند . از راه ندادن تماشاچی تا بی احترامی به تیم ایران . حقشون بود حذف شدند
ارش
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
191
7
درود به شرف شما که اینقدر مسائل رو قشنگ باز می کنید.
واقعا کار یوسفی و امثال او شرم آور بود حتی بازیکنان تیم ملی.
ایرانی میمیرد سازش نمی پذیرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
177
9
من از ان کار گزارشگر خیلی ناراحت شدم. چون برای ما در درجه اول برد تیم ملی مهم بود. اینکه بحرین صعود می کرد یا قطر مشکل خودشان بود. هرچند به نظر شخصی من از نظر فنی قطر شایسته تر بود اما نه به قیمت اینکه تیممون در ورزشگاه خودی مساوی کنه و ما هم از گل خوردن تیممون خوشحال بشیم و علنا اینو اعلام کنیم. یادمون باشه که قطر مقابل اندونزی 3-2 برنده شده بود و اگر دیروز حذف می شد به خاطر ضعف خودش در این بازی بود نه چیز دیگری که آقای یوسفی نگرانش بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
65
60
چراماایرانیان ازعربهابدمان می آیدمگرآنهاانسان ومسلمان نیستندفقط مامسلمانیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
لطفا از عربها بپرس چرا از ایرانیها متنفرند . یه سر به دبی بزن رفتارشونو با ایرانیها و غیر ایرانیها مقایسه کن .
من
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
136
8
آقای یوسفی آنقدر نگران صعود بحرین بود که بازی خودمونو ول کرده بود و البته از حولش شمردن گل ها را هم درست انجام نمی داد. وقتی ما 2-1 بودیم و بحرین گل هشتم رو زد صعود می کرد اما این آقا متوجه نبود و هی می گفت اگه ما یک گل بزنیم یا بحرین یک گل دیگه بزنه اونوقت بحرین صعود می کنه !!!!! در حالی که همون 8-0 هم کافی بود تا با بحرین بره بالا!!!!
واقعا حالم به هم خورد از این گزارشش وقتی شوت نکونام به تیر خورد از گل نشدن توپ آنقدر هیجان زده شد که تا تصویر آهسته چهارم متوجه نبود توپ به تیر خورده و مستقیم اوت نرفته
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
16
181
منم با کار پیمان موافقم منم بودم همینو می گفتم .
محمد حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
106
8
بحرین و قطر فرقی نداره هر دو تا شون عرب ملخ خورن ای کاش هرچی تیم عربی بود حذف می شد ولی کار یوسفی درست نبود.
علی
Germany
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
3
188
بهترین گزارش ممکن و کرد چه اشکال داره یه گل بخوریم تا داغ دلمون و بگیریم اتفاقا بهترین کار کردن ، دمشون گرم دل همه شاد شد شما هم اینقدر با همه مردم در نیفتید اگه می خوای چیزی بنویس با مردم باش نه به خاطر اینکه چیز متفاوت داشته باشی و بزرگ بشی همه چیز و رد کنی از قدیم گفتن موشک جواب موشک
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
1
34
کل حاشیه خلیج فارس سر و ته یک کرباسند. ولی واقعا زدن 10 گل به اندونزی مشکوک نبود؟؟ من هم واقعا خوشحال شدم این فوتبال کثیف بحرین بالا نیومد!!
ناشناس
Qatar
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
3
72
کلا اگه بین عربهای خلیج فارس زندگی کرده باشید می فهمید که همشون از ایرانیا متنفرند . الان قطر خیلی از ایرانیها رو اخراج کرده و بحرین هم اجازه ورود نمیده. کلا عربها همشون مثه همن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
2
140
یوسفی هم یک ایرانی است حق دارد همانند ما از اتفاقی که افتاد خوشحال شود گل دوم تفاوتی به حال مانداشت و لی عقده هایمان با عدم صعود عربستان و جیره خوارش بحرین خالی شد
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
2
27
شما با عربها زندگی نکردید نمیدانید تلخی آن رقص پرچم عربی یعنی چه؟ ما که در غربت با عربها زندگی کردیم میفهمیم یعنی چه ،حرف پیمان عقده چند ساله دل ما بود که دهن باز کرد ؟ دم ایران گرم که با مساوی شیرینتر از بردش بحرینیهای کثیف و نژادپرست را حذف کرد ،آنقدر دلمان خنک شد و حال کردیم که اگر جام جهانی هم میرفتیم اینقدر دلمان خوش نمیشد.
بدتر از بحرینیها برخی اعراب ساکن در ایران بودند که با پرچنم عربستان در ایران دور میزدند که حا ل آنها هم با حذف فوتبال کثیف عربستان و بحرین گرفته شد ای والله ایران به امید حذف قطر در دور بعد
محمد
Japan
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
112
3
دو تا راه وجود داره...
از تبانی با قطر و گزارش یوسفی خوشمون بیاد اما دیگه ادعای فرهنگ و مردونگیمون نشه...یا اگه مدعی هستیم که از بحرینی های جاهل با فرهنگتریم قبول کنیم که کار یوسفی کاملا شبیه بحرینیا بود و تحمل نقد خومون رو داشته باشیم
میثم
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
180
3
دمت گرم عصر ایران واقعا گل گفتی ..من واقعا دیروز متعجب از این بودم که چرا یوسفی این حرفهای بچگانه رو زده ..واقعا این حرفاش کمتر از خیانت به ملت نیست ..واقعا ناراحت شدم که تو آزادی با این همه تماشاگر مشتاق بازی رو مساوی کردیم ؟!آیا اگر همچین شرایط مشابهی که قطر برابر ما داشت ،ما با اونا داشتیم اینجوری از گل خوردن تیمشون خوشحالی میکردن ؟..واسه همیشه جز منفوران ورزش قرار گرفتی جناب یوسفی
امير
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
17
3
جناب اقاي يوسفي: در تمدن كهن ايران زمين ناجوانمردي تعريف نشده حتي در مقابل دشمن .
واعظي
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
191
55
ما ايرانيها خيلي حافظه مون ايراد داره ميخوام ببينم اگه تيم ايران تو بازي ديروز شرائط قطر را داشت و به مساوي راضي بود همين قطريها چه دمي در مي آوردند و بعدش هم مطمئن باشيد با پرچم دولت شقيقشون بحرين در آزادي ميرقصيدند.شك نكنيد.پيمان يوسفي ديروز افتضاح گزارش كرد و واقعا از خودم خجالت كشيدم.تو بازي استقلال و پرسپوليس هم تو جام حذفي بيش از اين افتضاح گزارش كرد .
پاسخ ها
ايراني
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
اي ول
كم حافظگي را خيلي خوب اومدي
واقعا اگه ما نياز به برد يا مساوي داشتيم قطريها چيكار كه نمي كردند؟؟؟
اونوقت حتما با پرچم همين بحرين در آزادي ميرقصيدند..شك نكن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
سخن درستي است
من نميدونم چرا منفي دادين به اين نظر.
خب عربها همه شون هواي هم را دارن و ما نبايد قاطي اونا ميشديم
مهرداد
United States of America
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
29
50
باید اخلاق مدار بود. شرم آور تر از این نمیشه...تنها کسانی که توجیه نشده بودند، کارلوس کیروش، دژآگه و قاضی بودند...بقیه همگی به این بازی کاری نداشتند و تنها نگران صعود بحرین بودند!!! آقای یوسفی هم که بیشتر آن بازی را گزارش میکرد و از سوی همه ی ما اعلامیه صادر میکرد...میهنم و مردمش بیمارند!!! و این دردناک است...اگر بحرینی ها روزی اخلاق ورزشی را مراعات نکردند ما آن را لجن مال کردیم....آنچه دردناک است این است که دولتها بین مردم فاصله می اندازند و کاری میکنند که ما بی آنکه بدانیم و تنها از روی لجبازی بچه گانه از بحرین که روزی از خاک میهنمان بوده بدمان می آید...بعد هم ورزش را که قرار است فراتر از مرزها و ایده اولوژی دلها را به هم نزدیک کند، کنترل میکنند و در مسیر دلخواه خود هدایت میکنند...چرا باید بحرین با قطر برای ما تفاوت داشته باشد؟ دوست دارم چهره ی یوسفی و دیگران را ببینم اگر همین قطر باعث حذف ما در مرحله ی بعد بشود!!! اگر به خاطر گل خوب آرش برهانی نبود، در 2006 هم ما را حذف کرده بودند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
البته کروش بعد از بازی فهمید، اونجا که در مصاحبه گفت "باید تفکر حرفه ای داشته باشیم"
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
114
3
بهتره دیگه بازیهای ملی رو به این گزارشگر ندن،
هرچند تیم ملی هم روی ضعف خودش گل خورد و هیچ عمدی در کار نبود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
126
7
نباید کینه ای بود.
ایرانی باید به جهان ثابت کند که مرد است نه نامرد.
برای ما قطر هم همان بحرین است.
اگر اون سال قطر هم در موقعیت بحرین بود همان بلا را سر ما میاورد و پرچم عربستان رو بالا می برد.
از لحظات آخر بازی دیشب حالم به هم خورد. باید از روحیه باخته قطر استفاده می کردند و با گل زدن قطر رو هم له می کردند، جوانمردانه و فوتبالی. این انگیزه برای دور بعد هم می شد.
متاسفم برای پیمان یوسفی که حال مارو هم گرفت
نيما
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
0
16
گريه هاي ديشب بازيكناي بحرينو كه ديدم تازه يه كم مرهم شد رو زخم كهنه رقص پرچم اين نامردا آره حال كردم وقتي ديدم از چهار تا دفاع حتي يكي بلند نشد سر بزنه من اونسالي كه اينا رقص پرچم كردن كلي گريه كردم چون بچه اي بودم كه عشق رفتن تيمم به جام جهاني برام از نون شب مهمتر بود هيچوقت يادم نمياد آرزو كرده باشم ايران گل بخوره اما ديشب ميدونستم كه گل ميخوريم چون آرزوي خيلي ها بود اين بحرين بره پيش عربستان با هم برقصن و بازي هاي ايران تو جام جهاني از تلويزيون ببينن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
5
145
عصر ایران کارت به جایی رسیده که از زور بی خبری میشینی اراجیف می نویسی این مطالب برای رسانه هایی است که کاملا بدون مطلب و زرد هستند
من که با آقای یوسفی کاملا موافقم او آبروی کشورش رو خرید نه اینکه وطنش رو بفروشه
ایلیاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
0
1
این نیز بگذرد . . .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
5
131
عصر ایران انگار خیلی کم خبر شدی که این مزخرفات رو که خوشحالی احساسی یک لحظه ای یک گزارش گر هستش رو به خورد مردم میدی
دم یوسفی گرم
حاج علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
7
145
کار درست رو پیمان کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
17
155
من کار یوسفی را تایید میکنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
3
7
خوشم میاد مردم ماهر چند با هم اختلافات ریز و درشت دارند اما چه در سیاست و چه در فوتبال همیشه علیه دشمنایی مثل عربستان متحد و یک دل اند
ای ول ایران
پ.ج
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
18
231
به جاي ضربدر زدن رو عكس مرد شريفي مثل پيمان يوسفي روي پرچم بحرين ضربدر بزن آقاي اخلاق!
درود بر شرف پيمان ميهن پرست . . .
فداییان ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
0
27
گیرم که سخن شما درست.من هم کاملا به این بیانات بی نهایت احترام میذارم.اره نباید با تساوی یا باختن خودی از حذف دیگری خوشحال شویم.اما اینبار کامل فرق داره فراموش نکنیم همین چندوقت پیش بود به سالهای دور هم نگاه نکنیم همین بحرین ها بودن که به خبرنگاران ایرانی توهین کردند وبه پرچم مقدس ایران توهین کردند.دم پیمان جان گرم حرفی رو زد که سالها تو دل من مثه خوره هرروز میرنجوندم.سپاس خدارا که حق جاهلان وعقب افتادگان مفت خوران را خیلی زود داد.همون بحرینی که به ما وتمدن ودین وفرهنگ واصالت مارواهانت کردند.بازم سپاس خدارو تانمردم دیدم آنچه که باید میدیدم.....؟؟؟؟؟/
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
فدايي عزيز ايران.......... ميزان وطن پرستي تو تا حد يه بازي ساده و سياسي مياري پاييين؟ وطن بايد در حدي باشه كه كسي جرئت نكنه با پرچمت هم شوخي بكنه نه اينكه ............ خودت بهتر مي دوني.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
jحال بحرین رو تو بازی منامه بگیر نمیخواد ازین کارا کنی جلوی تیم دیگه که الان بحرینیا میگن ایرانیا هم مثل ما شدن.کینه ای.اهانت کردن به پرچم ؟ خب پس کارش با دادگاهه نه تو زمین فوتبال.فرق اینا رو بفهم
سام
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
0
6
بحرین و قطر هر دو سر و ته یک کرباسن
باید ایرانی باشیم و نگاه به برد و باخت دیگران نداشته باشیم
زنده باد ایران و ایرانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
4
3
حيف از اين پولهائي كه خرج اين تيمها ميكنند در حالي كه بيشتر شهرهاي كوچك ما بيمارستان و مدرسه درست و حسابي ندارند و دو شيفت دارند كار ميكنند . يا مدارس مناطق سرد سير ما
بخاري مطمئن ندارند . اين بازيكنان كه احساس مسئوليت ندارند دستمزد 100ميليوني ميگيرند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
عزيزم اون نواقص تقصير فوتباليست هاست؟ بابا گند رو يكي ديگه زده تو اوضاع معيشت مردم شما گير ميدي به غضنفر داستان. يعني اگه فوتبال نبود مملكتت گل بلبل بود. اره؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
1
4
قطر و بحرین عددی نیستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
96
8
ما بايد هم قطر رو 4 بر يك ميبرديم هم بحرينو دور بعد ميبرديم اين خيلي باحال تر بود كار پيمانم غير حرفه اي بوددددددددددددددددددددد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
4
3
فوتبال سیاسی نمی خواهیم نمی خواهیم
رهگذر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
1
64
دوست خوب.....
عرب. عربه هیچ فرقی با هم ندارنداگه ایران صعود نمیکرد همین قطریی ها هم پرچم عربستانو دور میدان می چرخوندندپیمان جان کارت درست بود لااقل دماغ عربستان و بحرین سوخت.عصر ایران لطفا چاپ کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
1
3
معنی میهن پرستی هم لوث شده
ببینید به بهانه میهن پرستی چه توهینها که نمیکنیم!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
169
4
واقعا متاسفم از حرکت آقای یوسفی در هیچ جای دنیا یک نفر به خاطر گل خوردن تیمش ابراز خوشحالی نمیکنه. اقی یوسفی عزیز اگه به گذشته برگردیم مقدماتی جام جهانی 98 فرانسه قطریها حرکات بدتری سرما در اوردند.از مسئولین صدا وسیما انتظار داریم که حتما با این حرکات برخورد و از ملت پر افتخار ایران معذرت خواهی کنند.
toobias
Armenia
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
3
41
اصلا اینطور نیست شما همه چیو می‌برید تو حاشیه از شما بعیده
شاید ۹۰ % مردم ایران از مساوی بیشتر از برده ایران خوشحال شدند
وقتی‌ بحرین میاد و برای عربستان بازی می‌کنه ایران بدون هیچ گونه تبانی با قطر بازی کرد و مساوی شد اگر ایران هم برای قطر بازی میکرد ناجوانمردی نبود
نه بخاطر نرفتنِ بحرین به مرحله بعد
بلکه برای رفتن قطر به مرحله بعدی چون حریفه اسون تری هست
اینها سیاست فوتباله که به بازیکنان اعلام می‌کنن که بحرین ۱۰ تا زده
یعنی‌ ایران به خاطره اینکه مرحله بعدی کار راحت تاری داشته باشه به نفعشه که با قطر همگروه بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
توبیاس عزیر کی آمار گرفتی که دونستی 90 درصد مردم خوشحال بودن؟
ضمنا اشتباهی مثبت دادم بهت
ناشناس
Ukraine
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
3
6
کاملا موافقم عرب رو باید همیشه برد نه مساوی نه باخت
نباید از گل خوردن به عرب خوشحال شد
تیمسار
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
2
4
بحرین باید حذف میشد! در بعضی موارد هدف وسیله رو توجیه میکنه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
121
5
الان با این حرکت پیمان یوسفی فرق ما با بحرین چیه؟ وقتی اینکارو انجام نداده بودیم به خودمون افتخار میکردیم.اما الان عین یه ملت کینه ای داریم برخورد میکنیم.اونایی که احساس میکنن باید حال بحرین رو گرفت بهتره این انرژیشونو سر بازی رودر رو بذارن و اونجا ما بتونیم بحرین رو با بازی جوانمردانه لوله کنیم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
6
4
اینهمه پز میدیم که پایتخت فرهنگی جهان اسلام تو ایرانه.... فرهنگ ایرانی ... فرهنگ... فرهنگ..... کو...؟ این کامنت ها رو از بالا بخونی تا پایین از ایرانی بودنت خجالت میکشی... این (عوام!!) که دم از شعور و فهم میزنن برای احترام برای انسان بودن یه ذره هم ارزش قائل نیستن.. اگه اوناپرچم یک کشور دیگه رو بالا بردن به توکه بی احترامی نکردن... که از این کار اونا عین پف فیل داغ بالا پایین میپری... بیظرفیتا...
پاسخ ها
نيما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
تو كه جز خواصي و از عرب بودن خود لذت مي بري و با ظرفيت هستي لطفا در سايت ايراني و مردمي عصر ايران نيا
عوام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
چند وقته که ماها شدیم عوام و شماها شدین روشنفکر!!!
عزیز دلم شما که همه ی مارو نقد کردی، تا حالا حداقل تو مسابقات محلی شرکت کردی تا بفهمی فوتبال، هیجان، برد، باخت و لذت انتقام باخت یعنی چی؟ من نمیدونم این موضوع چه ربطی به اسلام و فرهنگ و اینجور چیزا داره، این یک ورزشه و قوانین خودشو داره؛ موضوع سادست: تو اون بازی بحرینیها حرکت زشتی انجام دادن و تو یاد ایرانیها موند، حالا کاملا طبیعیه که ما تو حوزه ی فوتبال با بحرینی ها کری داشته باشیم و از حذف شدنشون خوشحال بشیم!
ضمنا من همیشه به ایرانی بودنم افتخار میکنم، شما اگه خجالت میکشی میتونی بری تبعه جزیره بحرین بشی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
15
4
خوب بحرين خوشحال بود كه يك تيم ديگه عربي(عربستان) صعود كرده با پرچمش دور افتخار زد!حالا هم مي تونه با پرچم قطر دور بزنه!هر چي باشه اونم عربه ديگه.
امیر مشهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
0
95
عصرایران عزیز، کار شما که بر صورت یک هموطنتان برای دفاع از مردمانی بیگانه ضربدر میزنی، در کدام قاموس جوانمردی میگنجد؟؟؟؟ در اینکه پیمان یوسفی در جایگاه گزارشگر بازی نمیبایست خوشحالی خودش را علنا ابراز میکرد شکی نیست، هرچند که به عنوان یک ایرانی کاملا به او حق میدهم.... کاری که بحرینی ها با رقص با پرچم عربستان انجام دادند، قطعا هیچگاه از خاطره جمعی ملت ایران پاک نخواهد شد.
ترحم بر پلنگ تیزدندان
ستمکاری بود بر گوسفندان
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
11
44
حرف های عصر ایران منو یاد حرفای شریعت مداری کیهان میندازه . عصر ایران مطمئنم با فارس نیوزی ها سرو سری داری ، اینو میشه از ساختار خیر رسانی همه شما فهمید سایتهایی مثل صراط و فارس نیوز و عصر ایران و ....(میدونم منتشر نمیکنی ولی بدون تا وقتی عزیزی که با مردمی و حرف دل مردم رو میزنی ، ژست نمیگیری و ادا در نمیاری . واقعا مردم از بحرین متنفرند. فهم این مطلب سخت نیست . انگار اون روز ها و این همه تحقیر رو فراموش کردید . همه باید بدونند اگه با مردم ایران خصومت کنن ، سخته که توسط مردم بخشیده بشوند)
متین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
168
53
فقط نظرهارو نخونین.تعداد مثبت ها و منفی هارو بشمارین تا بفهمین مردم کار یوسفی و حامیانش را تایید نمیکنن...نویسنده مطلب پرناز صدیق درود بر شرفت که با این شجاعت کار یوسفی را نقد کردی هرچند عده ایی کارتو بد تلقی کردن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
تعداد مثبت ها و منفی ها دلیل بر هیچ چیزی نیست. متاسفانه مردم ما هنوز خیلی راه دارند تا تفکر انسانی را بیاموزند. بعضی چیزها را باید در خانواده آموخت!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
خب عزیزم فقط مثبت و منفیای خودتو نگاه کن تا دستت بیاد.
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
38
172
آقای یوسفی نشان داد که واقعا ایرانیه
شاید یکم زیادی احساساتی شد که طبیعیه چون اونم ایرانیه
امیرفهیمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
2
0
داووده بامرفت
ناشناس
Germany
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
11
1
آقايان بي خيال يادتان نرود ما فقط اندونزي را برديم وبحريني كه تمام بازيكنان شيعه اش يا محروم بودند يا زنداني .واقع گرا باشيم نمي توان با اين نتايج براي صعود دلخوش بود .حالا پيمان هرجه گفته گفته ديگه
پاسخ ها
ناشناس
| Qatar |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
چه ربطی داشت؟
علی رضا
United States of America
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
2
129
دم پیمان یوسفی گرم...عقده صل ها پیش همه ما شده بود این جریان...خدا پیمان یوسفی رو نگه داره.انقدر این جریان رو بزرگ نکنید کار پیمان یوسفی در مقابل وطن فروشی های بعضی آدمها که میشناسیم هیچی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
عقده داری بیا من حلش کنم به تیم ملی یه ملت 75 میلیونی چیکار داری با سواد
نازي
United States of America
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
3
139
اين چيه كه نوشتيد بابا(گزارش ناجوانمردانه پیمان یوسفی!)پاشيد جم كنيد يادتون رفته اخر بازي اون سال پرچم عرب ها رو بلند كردن ميدونيد يعني چي يعني فاجعه پيمان گزارشت عاليييييييييييييييييييي بود ايوللللللللللللللل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
شما اگه به رفتار گلزن قطري دقت ميكردي اينقدر از گل خوردن تيم ملي خوشحال نمي شدي عزيزم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
213
60
واقعا" تعجب برانگيز بود.گزارشگر رسمي تلويزيون ايران از بابت گلي كه تيم ملي ايران در ورزشگاه آزادي خورده خوشحالي ميكنه.....كمي تفكر و تعقل هم بد نيست آقاي يوسفي.....ما به قطر امتياز داديم اونم توي ورزشگاه آزادي.....كجاش خوشحالي داره آخه؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
2
1
به این میگن ترویج کینه و کینه توزی....این عربا همه پشت همن ....به قول خودشون دنیا دو دستست عرب و اجم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
81
7
از حذف بحرین خوشحال شدم
اما آقای یوسفی نباید در تلویزیون به اون شکل مطرح میکرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
24
3
واقعا نقدي درست و بجا بود در حيطه ورزش حا آنها كه حس نژاد پرستي دارند بايد در حوزه هاي علمي و اقتصادي از آن استفاده كنند . قبول كنيم كه فوتبال ما نسبت به سال 1998 در قهقرا رفته است حريف عرب و غير عرب هم نداريم........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
73
3
از روح جوانمردي و گزارشگري حرفه اي به دور بود.
سید محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
1
78
""حالا هر وقت که به یاد جام جهانی 2002 می افتیم، ضعف ها و رذیلت های خود را فراموش می کنیم"" آقا این چه جمله ای ؟؟؟ نویسنده این مقاله انگار حالش خوب نیست .بخدا من از ایشون بهتر می تونم مقاله بنویسم.این که مقاله نیست ، ملاقه ست !!. واله من هم خوشحال شدم ، چون ما که صعود کرده بودیم و با این تساوی بحرین مرتشع که با ساخت و پاخت و رشوه 10 گل به اندونزی زده بود با اون عربستان نابکار با هم رفتند تو باقالیا تا با هه دور افتخار بزنن ! دم آقای یوسفی گرم.
عصر ایران اگر خواستید برایمان مقاله بنویسید، لطفاً واژه مرتشی را مرتشع ننویسید! چون ممکن است مقاله شما هم ملاقه شود!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
عصر ايران از اين جوابي كه به اين دوستمون دادي فهميديم چقدر واسه بازديدكننده هاي سايتت ارزش و احترام قائلي ، شما خودتون عالم و آدمو نقداي ناجوانمردانه مي كنين حالا چون اين دوستمون مقالتون رو نقد كرد به غلط املاييش گير ميدين؟ ، واقعا واسه سايتتون متاسفم كه فقط دم از احترام ميزنه ولي دست كمي از رجا نيوز و بقيه سايتها نداره !!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
عصر ایران کل انداختا.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
112
11
وقتی از کار یوسفی بیشتر ناراحت شدم که رفتار قطری ها رو پس از گل مساوی رو دیدم.
دیدید که چه کار می کردن و چطوری با بازیکنان ما رفتار می کردن ؟
قبل از گل مساوی خودشون رو مظلوم نشون می دادن و بعد از گل، شدن همونایی که همیشه می شناختیمشون و ذات خودشون رو نشون دادن ...
راستی عصر ایران؛ تو نمی خوای نظرات ما رو هم بزنی !؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
30
2
يكي فقط به اين همه تنفر عميق از عربا دقيق بشه " همين نكته برا اين مطلب بسه. فوتبال يه بازيه كه تو زمين وبرحسب توانايي ها . بقيه مزخرفات نبايد قاطيش بشه . جاي مسايل مهم رو با اين بازي ساده عوض كردن. اقا پيمان هم به خاطر شرايط خودش شانتاژ ميكنه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
قربون ادم چیزفهم کتابخون دانشگاهی.فوتبال اراذل بازی نباید بشه
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
174
50
احسنت عصر ايران با غيرت
احسنت نويسنده باهوش
گزارشگر از اول بازي داشت با گزارش بدش رو اعصاب آدم راه مي رفت
واقعاً‌اولين بار بود ديدم يه گزارشگر از گل خوردن ايران خوشحال بشه واقعا كه .....
متاسفم برات پيمان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
4
120
مرسی پیمان دمت گرم من که خیلی خوشحال شدم .
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
0
7
حالا اگه خیابانی بود می گفت امروز را به خاطر این شادی بزرگ تعطیل و مردم جشن بگیرند!
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
1
89
شما می خواهید خودسانسوری به یه عادت تبدیل بشه!! ایشون از گل خوردن ایران نه بلکه از عدم صعود بحرین خوشحال شد که با توجه به بدرفتاری فوتبالی بحرین با ما بسیار به جا و منطقی بود اگر من هم بودم با شهامت احساس واقعیم رو می گفتم و خودسانسوری نمی کردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
4
142
زنده باد پیمان یوسفی
فردین
Sweden
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
2
165
یوسفی گفت: اگر بگویم که من ناراحت شدم از این گلی که ایران خورد، راستش رو نگفتم و فکر میکنم خیلی از شما هم همین حالت رو داشته باشید. پرسش اول من، شما ترجیح میدادید که یوسفی دروغ میگفت؟ پرسش دوم من، شما ترجیح میدادید که بحرین با وجود تبانی با اندونزی( قطر شکایتنامه به فیفا فرستاده ) به دور بعد صعود میکرد؟ پرسش سوم من، یوسفی احساس خودش رو بیان کرد، شما چه احساسی داشتید؟
پاسخ ها
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
به نظر من که شما بری واسه عصر ایران مقاله بنویسی بهتره.
آفرین.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
3
7
ما اینهمه در برابر این عربهای متحجر جوانمردانه بازی کردیم و اونها هم تا تونستند با ناجوانمردی جواب دادن حالا برای یک بار هم شده بزار طعم ناجوانمردی رو بچشن تا بفهمند ناجوانمردی یعنی چی فکر نکنن ما نمی تونستیم ناجوانمردی کنیم و نکردیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
الان خالی شدی؟ وظیفه تو و من نیست به بحرین جواب بازی نا جوانمردانه رو بدیم.وظیفه فیفاست.واگه فیفا نتونست بکشون به رسانه ها نه اینکه خودت بشی قاضی و مجری قاضی ابروی تیم ملی رو هم ببری که بعدا بره جام جهانی بگن ایران همونیه که مثل بقیه عربها ضد فوتباله.برادر من فکرتو بزرگ کن.اگه بتونی عقده هاتو نگه داری مردی نه اینکه یکی زد تو گوشت بعدا تو کوچه بن بست گیرش بیاری بزنیش.خیلی خفنی برو تو بحرین تیم ایرانو تشویق کن 3 تا نخوره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
حسین عزیز ایراد اینجاست که هر دو تا عرب بودن پس مسئله مقابله با عربا نبوده
هومن
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
71
21
آنچه در این مقاله آمده نشانگر واقعیت تلخ جامعه ماست. متأسفانه ملت ما از نظر روانشناسی اجتماعی دچار مشکل است:"همیشه در گذشته خود درجا می زند. در اینکه که اتفاقی ناخوشایند در گذشته پیش آمده شکی نیست و هیچیک از ما آن را نپسندیدیم؛ اما اینکه تا ابد آن را با خود حمل کنیم جز کهنه کردن درد التیام نیافته قبل و استمرار آن در آینده اثر دیگری نخواهد داشت." مضاف بر این، واقعاً از نحوه گزارش این فوتبال حالم به هم خورد که چند بار تأکید کرد که اگر مستقیم به دوره بعد صعود نکنیم چه راه دشواری در پیش داریم و ....! جناب گزارشگر، لطفاً شما گزارش همین فوتبال را بده و کار تفسیر و بررسی- آن هم با این کلام یأس آور- را به دیگران بسپار!! مگر بحرین چه دارد که شما از رویارویی مجدد با آن هراس دارید؟ سرمربی حرفه ای تیم ملی، با هر صلاحدیدی، ارنج تیم را چیده و دستورات لازم را داده، اما بسیار زشت است که گزارشگر تلویزیون دولتی یک کشور از گل خوردن تیم ملی فوتبالش خوشحال شود!! آقای یوسفی واقعاًً زشت و شرم آور است!!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
10
2
می دونید تفاوت انسانهای بزرگ و کوچک در چیه ؟ گذشت
چند روز قبل اعلام شد شان استون مسلمان شد یکی از دلایل این کار ،شخصیت حضرت علی (ع) در برخورد باکسی بود که در هنگام نبرد آب دهان به روی آن حضرت انداخت ، ولی آن حضرت او را در هنگامی که خشمگین بود نکشت.حال نبش قبر اتفاق سالها قبل ، در اون سال قبل از بازی ایران و بحرین آیا قرار بود بحرین ما رو شکست بده ؟ بچه های ایران در اون بازی تمرکز نداشتند وخیلی هم بد بازی کردند انگار دست و پاهاشون بسته شده بود ، ما بایستی این اتفاق بد اون سال رو به فراموشی بسپاریم ، چون هر وقت قرار شده که ما با بحرین بازی کنیم فکرمون هنوز در منامه بود ، اگربا تمرکز بازی کنیم مطمئن باشید ما بحرین را در بهتریت وضعیتش با اختلاف شکست خواهیم داد. حالا اینقدر خوشحالیم که بحرین حذف شد ، که اگر بحرین صعود می کرد حتما جام جهانی رو فتح می کرد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
11
120
سر کار خانم پرناز صدیق شما نه میفهمی وطن پرستی چیه نه از فوتبال سر در میاری. دفعه بعد خواستی خود شیرینی کنی درباره آبگوشت و کهنه نوزاد بنویس.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
همین ادب و متانت و شخصیت شما در گفتار، نمایانگر سرضمیرتان است!
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
من با ناشناس اول موافقم لطفا کسانی که از تاریخ فوتبال اطلاعی ندارند و نمی دانند چه بر سرمان آورده اند مقاله ننویسند و ناشناس دوم هم که مطمئنم خود نویسنده مقاله است
س
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
3
17
باز چرت و پرت گفتی؟؟؟؟
تا کی؟
saman
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
8
116
کار پیمان یوسفی درست بود.
عصر ایران همیشه دنبال سوژه و ضایع کردن است
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
118
57
من بازی بحرین و اندونزی و از بحرین اسپورت دیدم.خیلی شک برانگیز بود.جالب اینکه بعد از هر گل تماشاگران بحرینی پرچم عربستان و بالا می بردن.ولی واسه یوسفی هم متاسفم.دیگه کم مونده بود با پرچم قطر دور افتخار بزنه.با اینکارا ما با بحرینی ها فرقی نمی کنیم و یه روزی اونا از حذف ما و قطر خوشحال میشن.از آه مظلومان باید ترسید
پاسخ ها
طوفان
| Australia |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
داش مهدی بالا غیرتاً همین حرفتو تو سایت بهرینیها هم بنویس که از ما بترسنو حق به حقدار برسه...
رضا مهدوی
Kazakhstan
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
4
106
ما عادت کرده ایم همیشه تظاهر کنیم یک نفر هم که پیدا میشه ظاهر و باطنش یکیست مورد انتقاد امثال شما قرار میگیره.خودمونو اصلاح کنیم گزارشگر کارش درست بود.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
49
1
من بازی بحرین و اندونزی و از بحرین اسپورت دیدم.خیلی شک برانگیز بود.جالب اینکه بعد از هر گل تماشاگران بحرینی پرچم عربستان و بالا می بردن.ولی واسه یوسفی هم متاسفم.دیگه کم مونده بود با پرچم قطر دور افتخار بزنه.با اینکارا ما با بحرینی ها فرقی نمی کنیم و یه روزی اونا از حذف ما و قطر خوشحال میشن.از آه مظلومان باید ترسید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
1
69
شماکه دم ازمردی ومردانگی میزنید معلوم است که خیلی چیزها خبرنداریداینها که شمابرایشان دلسوزی میکنید نمیدانید ایرانی راازهرچیزخطرناکترمیداند آنها که کشوری بودندروزی جزء ایرانحالا ایران رابدون فرهنگ میدانند وحاضرانند بخاطرشکست ایران درهر مقطع باهرکسی متحدشوند خوشحالی پیمان هم بخاطروطن دوستیش بود جیگرم حال آمد
مرتضی آقازاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
80
2
منم وقتی ایران گل خوردو یوسفی شادی کرد به شدت ناراحت شدم مگه همین بحرین 6تا از ایران نخورد تا کی باید از این تیم درجه 3بترسیم متاسفم برای پیمان یوسفی
صلاح الدین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
1
16
اول : بحرین که عددی نیست بخوایم براش خوشحال باشیم یا ناراحت . دوم : بحرین و قطر نداریم دوتاشون دستشون تو یه کاسس اگه از دستشون بیاد عجم جماعت رو به خاک سیاه مینشونن . بحرین حذف شد ولی داداشش قطر بالا اومد . سوم : باید آماده شکایت بحرین به فیفا در مورد تبانی باشیم چرا که با این عقده یی که ما از خودمون نشون دادیم همه دنیا به شک افتاد . چهارم : از حذف پدر بحرین یعنی عربستان خیلی خوشحال شدم .
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
1
36
چرا با این کارها و اخبار کاری میکنید که هیچ مجری و خبرنگاری نتونه و یا نخواد حس درونیشو بروز بده !!!!!
بابا جان پیمان یوسفی در اون لحظه یه حسی داشت و گفت .
بذارید مردم حرفشونو بززنن راحت و نگران این نباشند که اگه من اینو بگم فردا .....
رامین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
2
46
باید بگم که نویسنده این مطلب صرفا داره "وانمود می کنه" که نگران اخلاق حرفه ای یا دینی یا همچین چیزاییه. خود نویسنده این مطلب با به کار بردن عباراتی شبیه "بحرین بی اهمیت" یا "فوتبال بی ارزش بحرین" یا اشاره به وسعت ناچیز کشور بحرین به اون ها توهین می کنه. چطور اونجا نگران اخلاق نیست؟
ولی گیر داده به خوشحالی ایرانیها از حذف بحرین که هم ریشه در گذشته داره و هم یک زمینه ناسیونالیستی
بهتره بیخودی افه ی اخلاق گرایی نزاری آقای نویسنده
يك هموطن باتجربه ودنياديده
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
1
171
خانم پرناز صديق حتما شما ضرب المثل تو مو مي بيني من پيچش مو را شنيدي ومعني ان را ميداني.اگه نميدوني بهتره ازبزرگتر خودت بپرسي. گزارش پيمان يوسفي نه تنها ناجوان مردانه نيست كه عين جوانمردي وعرق ملي وآگاهي داشتن ازفوتبال وسوابق اين كشورهاي عربيست.چه خوب اين گزارشگر شادي واحساس پاك ماايرانيان را بصورت زنده به تصوير كشيد .مساوي شدن باقطر يعني حذف بحرين .چه چيز خوشحال كننده براي ما ايرانيان بخصوص كسانيكه بافوتبال اشنا هستند وهنوز حركات زشت بحرين را بخاطر دارندولي متأسفانه شما يانااگاه هستيد يا بي تعصب به مملكت خودت.بهت نصيحت ميكنم هميشه ازمغرضانه نوشتن مطالبت پرهيزكن كه ازچشم هموطنانت نيافتي.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
جناب هموطن باتجربه و دنیا دیده! مشکل ما وجود امثال شما در بین باتجربه‌هاست که سبب میشود جوانان ما چنین نژادپرست شوند! زیاد از تجربه صحبت نکنید که اگر گلی توانسته بودید به سر مملکت بگیرید، الان وضعمان این نبود. پس با احترام تشریف ببرید در آرشیو تا نسل عقلا مجال جولان یابد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
آرشیوو خوب اومدی
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
1
93
من حقو به پیمان یوسفی میدم انگار نویسنده این مقاله اون روز رو که بحرین با پرچم عربستان دور زد یادش رفته که تو ایران چه خبر بود چه دلهائی که خون بود وچه چشمهائی گریون تو اون بازی ما بی کیفیت نبودیم بحرین بود که به جای بازی باتوپ با اعصاب بچه ها بازی میکرد من از بحرین متنفرم واز حذفش خیلی حال کردم هرچند قطر رو هم مثل بحرین میدونم
مجید
Germany
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
2
103
تاکی بایدبه این اعراب باج بدهیم؟؟ کار گزارشگر صددرصد صحیح بود
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
1
18
به نظر من که این یه اتفاقه غیر عمدی بود و پیمان مقصر نیست. هر چند بهتر بود قطر رو می بردیم
ناشناس
United States of America
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
1
88
تشویش اذهان نفرمایید لطفاً ، نظرسنجی سایت شما و پاسخ مخاطبین خود گویای خواست و نظر مردم است
ایروان
Canada
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
1
48
عصر ایران کار اقای بون اشکال بود شما در جریان نیستید بعداز بازی پرچم جمهوری اسلامی رادر بحرین اتش زدند چرا انجا حرفی نزدید اقای یوسفی مرد هفت پشتش هم مرد است نا جوامرد خودتان هستید
ایرج
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
3
89
مین بهتر که فوتبال کثیف بحرین حذف شد اینکه ما ده سال پیش بد بازی کردیم شکی نیست اما بحرینی که با برد جلوی ما هم به جام جهانی نمی رفت چرا پرچم عربستان را در زمین می چرخاندند این کارشون مثل فوتبالشون کثیف بود انصافا ما ایرانیها همه از گل دوم قطر خوشحال شدیم . زنده باد ایران زنده باد پیمان یوسفی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
1
85
کار یوسفی واقعا درست بود و کار عصر ایران نادرست.
nader
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
50
5
از اکثر اظهار نظرهایی که در اینجا خواندم شوکه شدم. اکثرا از کار یوسفی حمایت کرده اند. متاسفم. رفتار به غایت زشت. ما هم از تختی تعریف وتمجید می کنیم و هم از خوشحالی نفرت امگیزی که یوسفی به ما اعطا کرده است. ما کشوری با 75 میلیون نفر باید به خاطر این که با بحرین 700 هزار نفری بترسیم و خوشحال باشیم که تیم ما گل بخورد تا با بحرین نیفیتم. این واقعا برای هر ایرانی شرم آور است. از این گذشته پس بازی جوانمردانه چیست؟ انسان بودن چیست؟ ما که این همه از بحرین با خصیصه های غیر اخلاقی وغیر انسانی انتقاد می کنیم چرا بایدخودمان را با این گونه مقابله به مثل بچگانه آن هم از تلویزیون ملی ایران این همه حقیر و کوچک جلوه بدهیم . متاسفم
سعید ایرانی
Netherlands
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
1
49
متن صحبت های پیمان یوسفی رو یک بار دیگر بخوانید و بعد خدا وکیلی قضاوت کنید.
تازه پیمان یوسفی نظر شخصی اش رو گفته، گفته من احساسم اینه.
پاسخ ها
پژمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
سعید جان من هم از این که بحرین حذف بشه خوشحال شدم. اما نه به این قیمت که تیم خودمون در آزادی با قطر (کشوری عین بحرین) مساوی کنه. ضمن اینکه گزارش یک بازی ملی از بزرگترین رسانه کشور جای بیان نظر شخصی نیست. من هم فکر می کنم نظر شخصی یوسفی بوده اما خیلی زشت و زننده بود که علنا اعلام کنه من از گل خوردن تیممون خوشحال شدم. حتی روی شوت نکونام هم که به تیر خورد مشخص بود که خوشحاله. ای کاش آقای یوسفی که نمی تونست احساساتشو کنترل کنه به جای گزارش بازی می رفت در خونه از تلویزیون ازی رو نگاه می کرد و با خیال راحت از حذف بحرین لذت می برد
ابراهیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
1
5
بازی ایران هم تبانی بود. قرار بود بازی 0-0 بشه اما این اشکان دژاگه توجیه نبود
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
4
43
همه ی ما از گل دومی که ایران خورد ناراحت شدیم ولی از حذف بحرین وعربستان خوشحالتر پس خیلی سخت نگیریدیقیینا اقا پیمان هم همین احساسو داشته
مجید (سوار غریب)
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
2
11
عصر ایرانیها ! بدونید برای خیلی از مردم ( تاکید میکنم " مردم" ) در سالهای اخیر نقش سنگ صبور رو بازی کردید(احتیاج به توضیح بیشتر نیست) . مردم از بحرین متنفرند ، اونا به ما توهین کردند، بزار این ماجرا درس عبرتی بشه برای همه اونایی که با خوشحالی مردم ایران ناراحت میشن و همش دنبال گریوندن مردمند تا به منافع خودشون برسن ، برای مردم بمونید و با مردم چون مطمئننم این مردم به حقشون میرسن ( حقشونو میگیرن ) دیرو زود داره سوخت و سوز نداره ،رضایت و خوشحالی مردم رو با هیچی عوض نکنید . ببخشید اگه بعضی موقع ها ازتون ناراحت میشم .
سپردمتون به خدا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
1
66
پیمان یوسفی حرف دل مردم را زد مگر یادتان رفته که بعداز بازی با بحرین در سال 2002 ایران عزیز بخاطر اتلاف وقت بحرین نتوانست به جام جهانی راه پیدا کند ودر استادیوم آزادی بحرین با پرچم عربستان سعودی دور افتخار میزد را مگر میشود فراموش کرد که دل هر ایرانی را به درد اورد این مساوی از 6تا که به تیم بحرین زدیم شیرین تر بود جرا که با 10گل زده نتوانست راه به دور دوم پیدا کند از قدیم گفتند خدا جای حقی نشسته پیمان جان دستت درد نکند سالم باشی
حمید
Russian Federation
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
3
8
مطمئن باشید که بحرین به اندونزی پول داده بود که این همه گل بخوره. پس زیاد این مسئله مهم نبود که ما مساوی کردیم.
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
2
24
بحرینی ها خیلی در حق ما ایرانیها ناجوانمردی کردند. به جهنم که حذف شدند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
وای بر ما که از بحرین نیم وجبی هم تو سری خوردیم و ناجوانمردی دیدیم
ناشناس
Switzerland
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
2
21
چه خوب شد كه با قطر مساوي كرديم و حال بحرين رو گرفتيم
Ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
1
21
آقای نویسنده نوع نگاه شما کاملا اشتباه است اگر ما ایرانیها از حذف بحرین خوشحال میشویم بخاطر ان است که آنها روح جوانمردی را در فوتبال کشتند و فوتبال را با مسایل سیاسی آنهم به بد ترین شکل قاطی کردند وقتی که بعد از آن بازی مسخره پرچم عربستان را بلند کردند
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
0
7
من از فوتبال عرب ها متنفرم ولی دوستان باید بدونن توی کشورهای عربی فقط این کشورهای کوچکشون هستند که کثیف بازی میکنند
خداوکیلی من که 20 ساله دارم فوتبال میگا میکنم ندیدم که تیم های عراق و عربستان متوسل به وقت کشی و ....بشند
ولی کشورهایی مثل بحرین و قطر و امارات و ....تا دلتان بخواهد از این کارها میکنند
باید قبول کنیم که فوتبال عربستان خیلی از ما جلو افتاده به طوری که از سال 90 به طور مداوم در جام جهانی بوده
ناشناس
Germany
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
3
43
دم یوسفی گرم! حرف دل همه ی ما رو زد...

من تو 6-0 ایران-بحرین تو آزادی بودم نمیدونین چقدرررر کیف کردم حالشونو گرفتیم، ولی ماجرای پرچم هنوزم آزارم میداد، همش خدا خدا میکردم اوضاع جدول طوری بشه که همون بلا رو سر خودشون بیاریم که قربونش برم زد و همونجوری شد و دلمون حسااااابی خنک شد. ای ولللل
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
19
4
خوشحالی از گل خوردن یعنی چی اولا ناجوانمردانه است ثانیا قطر و بحرین هیچ فرقی ندارن همه شون سرو ته یکچی اند
بردیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
4
6
دلم خنک شد بعد از 10سال...........................................
طرفدار علی کریمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
0
1
تو اون بازی قدیمی، چی باعث ناراحتی ما از بحرینی ها شد؟ طبیعتا بردشون که علت ناراحتی ما نبود؛ خوشحالی کینه ایشون بود... خوب حالا پیمان یوسفی و خیلیای دیگه هم دارن به همون صورت خوشحالی می کنن... فرق ما و اونا چیه؟
در مورد بازیکنا که دیگه قضیه مهمتر هم میشه... اخلاق یه بازیکن مهمترین معنیش اینه که تحت هر شرایطی، مستقل از خواست و میل خودش، از تمام توانش استفاده کنه... به نظر من که زشتی کار بحرینیها، مشخص شدن کینه ی موجود تو دلشون بود...
علی
Venezuela (Bolivarian Republic of)
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
5
6
با این نظر کاملا موافقم . ولی متاسفانه دربرهه ای حضیض فرهنگی بسر می بریم که این ارزش ها برای فرزندان پوریا های ولی و تختی و بسیاری دیگر نه اینکه فراموش شده باشد بلکه حتی با طعن و خنده از انها یاد می شود... و از آن ایرانی پاک نهاد تنها نامی در کتاب ها باقی مانده است.
امیر
Canada
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
3
15
از باخت بحرین پست فطرت و اون گربه های رقاصش بی نهایت خوشحالم - آقایان یا شما اهل فوتبال نیستین یا کم حافظه اید که حرکت شنیع اون رقاصان رو 10 سال پیش در نظر ندارید
آرمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
27
77
حالم از این مقاله به هم خورد.یوسفی حرف دل اکثر ما رو زد.من هم خوشحال شدم که بحرین نرفت بالا.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
7
8
زمانی پادشاهی از شهری مخروبه در ملک خود گذر کرد و از خرابی آن برآشفت! وزیر گفت که شاه را تقصیری نباشد و این خوی مردم ان دیار است که چنین خرابی را بار آورده! و جهت اثبات یکی از اهالی را خواسته و گفت شاه امر کرده هرچه خواهی به تو دهیم به شرطی که دوبرابرش به همسایه‌ات برسد. مردک فکری کرد و گفت: یک چشمم را کور کنید تا دو چشم همسایه‌ام کور شود. و شاه دانست که خلایق هرچه لایق! و به نظر شما، این ناکجاآباد اکنون کجاست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
مثلا میخوای بگی خیلی فرهیخته هستی؟؟؟ اینی که نوشتی چه ربظی به موضوع داشت آقای سر ضمیر؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
اگه فرهیخته بودن این شخص مشخص نبود بی سواد بودن شما کاملا مشخص شد. خسته نباشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
ایشون خانم سر ضمیر هستند دوست عزیز، جالب تو همین ساعت هرکی اسمش تو نظرات اورده ایشون پاسخ فلسفی دادن!!نویسنده مقاله که با وی پی ان وب گردی میفرمایند!!
بهزاد
Netherlands
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
26
70
دم پیمان گگگگگگگگرم...
مصطفی از آبادان
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
35
80
دم یوسفی گرم-بحرین کثیف
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
50
6
احسنت به اين تحليل
میثم
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
16
1
به نظر من ما نباید تحت هر شرایطی راضی به مغلوب شدن کشورمون باشیم. اصلا ما نباید با هیچ کجای دنیا دشمنی داشته باشیم، حتی اگر هم داریم لزومی نداره از رسانه ملی احساسمونو علنی کنیم. با گزارش پیمان یوسفی که چیزی عوض نمی شد. پس بهتر بود همون حرف ها رو هم نمی زد. بخصوص که شاید نزدیک 60% مدت گزارش نیمه دوم فقط همین حرفارو زد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
14
78
واي از تعصب كور كورانه متاسفم
میثم
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
45
28
به نظر من ما نباید تحت هر شرایطی راضی به مغلوب شدن کشورمون باشیم. اصلا ما نباید با هیچ کجای دنیا دشمنی داشته باشیم، حتی اگر هم داریم لزومی نداره از رسانه ملی احساسمونو علنی کنیم. با گزارش پیمان یوسفی که چیزی عوض نمی شد. پس بهتر بود همون حرف ها رو هم نمی زد. بخصوص که شاید نزدیک 60% مدت گزارش نیمه دوم فقط همین حرفارو زد.
جانجانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
56
100
بنده خدا حرف دل ملت رو زد حالا شما مشکل دیگه ای با ایشون دارید بی خود به وطن پرستی ربش ندید آقای نویسنده مطلب !!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
0
0
بابا نگین بحر بحرین فردا به جای خلیج فارس میگن بحر بحرین تا بیای ثابت کنی میگن خودتون گفتین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
0
0
آقا تقصیر آمریکا و استکبار جهانیه.شما نمی فهمید
آذرخش
United States of America
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
71
0
میدونی، خیلی دلم میخواست که قطر بعد از این مساوی، پرچم عربستان رو میگرفت و دور آزادی میگردوند! تاامثال شما و پیمان یوسفی آتیش میگرفتین و برای ابد همینطور جز و ولز میکردین!
آخ که چقدر قشنگ میشد!
مردمون بی لیاقت!
پاسخ ها
مهرداد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
ننگ و مرگ بر دشمن ایران و ایرانی
علی
Venezuela (Bolivarian Republic of)
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
0
0
با این نظر کاملا موافقم . ولی متاسفانه دربرهه ای حضیض فرهنگی بسر می بریم که این ارزش ها برای فرزندان پوریا های ولی و تختی و بسیاری دیگر نه اینکه فراموش شده باشد بلکه حتی با طعن و خنده از انها یاد می شود... و از آن ایرانی پاک نهاد تنها نامی در کتاب ها باقی مانده است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
0
73
سلام.یه سوال دارم خدمت مسئولین سایت.
شما بهتر از من می دانید که وقتی می گوییم نقد منظورمون توهین به عکس اون شخص نیست.
پس چرا به عکس جناب آقای یوسفی توهین کردید؟
ضمنا بحرینی ها پرچم مقدس و عزیزمون رو که مزین به نام اعظم پروردگار و شعار الله اکبر هست رو آتیش زدند.پس بهتر بود اینو هم در مطلبتون می آوردید.
امید
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
0
0
یه پیشنهاد خیلی جدی که می تواند به نام سایت عصر ایران و به عنوان ارائه دهنده این ایده در میان سایت های خبری ایرانی ثبت شود!
همان طور که می بینید وقتی در مورد یک کامنت فقط باید بین مثبت و منفی انتخاب کرد کار سخت می شود. حتی گاهی آدم جو زده می شود و ممکن هست که با نظرات اکثریت بدون دلیل موجه موافقت کند. برای رفع این مشکل پیشنهاد می کنم که به جای آیکون مثبت و منفی یک نوار قابل انتخاب از صفر تا صد یا یک طیف از آبی تا قرمز استفاده شود و در آن درصد یا میزان موافقت و مخالفت فرد با کامنت مربوطه سنجیده شود و همه چیز در موافق یا مخالف بودن خلاصه نشود!
این طور بیشتر و دقیقتر می توان به نظرات خوانندگان پی برد!
...
Japan
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
0
18
هیچ اشکالی نداشت چرا بی انصافی میکنید؟تیم ما براش بهتر بود که قطر بیاد بالا و همه ما دوست داشتیم بحرین حذف بشه چون به نفع ما بوداین خودش اقتدار مارو نشون میده. آیا این اشکالی داره که ما به نفع خودمون ثصمیم گرفتیم؟گزارشگر هم صادقانه حرف زد بقیه حرفها و این تحلیلها ژستهای بیخودی است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
1
36
دوست داریم پیمان
ali
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
1
2
یکی از دوستان گفت که بعد از گل زدن بحرینی ها تماشاگران بحرینی پرچم عربستان رو تکان میدادند!!!
اخه به چه قیمتی این کار رو میکنن؟اینا واقعا همینایی هستن که کشورشون زیر گلوله و کشتار سران آل سعود هست؟؟؟به خدا حقتونه!
یا رسانه ما اخبارش چرته یا شما بحرینی ها واقعا شوتین!

ببحشید با این لحن صحبت کردم!
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
در این که رسانه ما چرته شک داری؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
1
0
از بس کامنتگزاری کردید و چرت و پرت . همین الان فیفا درخواست فیلم بازی را کرد . تا کارشناسان ببینند و نظر بدهند !!!!!!!!!
ناشناس
Switzerland
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
1
30
بنده خدا حرف دل ملت رو زد حالا شما مشکل دیگه ای با ایشون دارید بی خود به وطن پرستی ربش ندید آقای نویسنده مطلب !!
سامان
Germany
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
2
20
پیمان یوسفی که شاد شد منم شاد شدم. واقعا حرف دل همه مردم بود. شما بدونید که اگه بحرین دور بعد با ایران هم گروه میشد ما یه بازی تو منامه داشتیم که نهایت نامردی رو داشته باشند و شما میومدی توی همین سایتت بد و بیراه بهشون می گفتی.
محسن
Switzerland
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
1
3
هیچ ضعفی در کار نبود در سال 2001!
ایران حتی یک گل هم به بحرین زد که با ناداوری اون گل رو افساید اعلام کردند! پس حق بدید که باید از این مساوی و گل خوردن شادمانی کرد!
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۴:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
گودرزبه شقايق چه ربطي دارد! اون موقع هم عده اي ميخواستند تيم صعود نکند...
معین اهوازی
United States of America
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
2
38
من نمیدونم چرا توی مطلیتون صحبتی از بازی دیروز بحرین نمیکنین؟؟؟؟؟ توی اون بازی اندونزی با بازیکنان زیر23 سال خودش وارد زمین شد و توی نیمه اول 3تا پنالتی به بحرین دادن. به نظر شما این نتیجه برنامه ریزی شده نبود؟ ایران هم بنظر من اگر خودش خواسته که گل بخوره این یک گوشه از ناجونمردانگی هایی که بحریین انجام داد نیست(دور دادن پرچم عربستان در زمین)و......... دمت گرم پیمان یوسفی. یدونه ای حرفهای دیروزش هم از کینه اش بود نه از بی غیرتی.
ناشناس
United States of America
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
3
56
چرا هر اتفاقی میفته یه نویسنده ی درجه چند با یه ژست روشن فکری میاد و ادا در میاره؟ عرب عربه... نگارنده واقعا خودشو زده به اون راه؟ اگه فقط قراره با یه ژست بچگونه خودتونو ارائه بدید و خلاف مسیر رود شنا کنید بابا ایراد نداره ولی اسم رسانه تونو عوض کنید و مثلا بزارید ما کارمون درسته!!! دم پیمان یوسفی گرم که ثابت کرد از عرب و عرب پرست بدش میاد
ye naar adam
United States of America
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
1
2
اینا تو بازی رفت موقعی که سرود ملی ایران پخش میشد بزن برقص راه انداخته بودن بدتر از اون پرچم ایرانو اتیش زدن!!!!
مجید
United States of America
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
2
13
اولا که از گل خوردن تیم ملی ذوق نکرد و از حذف بحرین ذوق کرد.بعدشم مگه اون ها کم این کارا رو انجام دادن.تو مقدماتی 2010 عربستان اگه کره شمالی رو میبرد ایران میومد بالا ولی مساوی کردن و حاظر شدن برن پلی آف ولی ایران حذف بشه.عقده ای اونه که اون طوری تو بازی با همین بحرین تو همین بازیها تو بحرین برای ایرانیها جهنم میسازه نه کسی که از حذف دشمن سیاسی این ملت که به خون ما تشنس ذوق کرده.انصاف داشته باش مرد...
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
2
13
در حرف پیمان حقیقتی نهفته بود که باید زیرگانه تر بیان میشد. ان هم نه از زبان اول شخص ، که باید از زبان سوم شخص گفته میشدمثلا با این مضمون : چه راحت از دست رفتن شیرینی پیروزی ایران کام بحرین را تلخ کرد شاید این مرحمی باشد بر زخمی کهنه که حالا دیگر باید آنرا به تاریخ سپرد" ...فراموش نکنیم که ما همه همسایه و به یک معنا برادر بزرگتر این کشور ها هستیم. با احترام
ahmad ardebil
Turkey
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
5
82
راستشو بخوایین ما تو یه جای عمومی داشتیم فوتبال میدیدیم فکر کنم بیش از 40 نفر بودیم . همه دعا میکردیم بازی مساوی بشه و بحرین حذف بشه و تو لحظه گل دوم قطر همه باهم روبوسی میکردیم. دم پیمان هم گرم با گزارش جالبش. شما بهتره برین سبزی پاک کنین خانم صدیق. هروقت اجازه داشتین مثل آقایون بیایین ورزشگاه اون موقع از فوتبال مقاله بنویسین. با این قلم زیباتون ممنون میشیم یکم از حقوق زیر پا مانده خانومهای ایرانی بنویسین که مجبورن تو خونه بازی تیم ملیشان را نگاه بکنن.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
آخه خانم چرا باید در مورد فوتبال مقاله تندی بنویسه؟ خداییش ما که خوشحال بودیم. بهر حال این یه عقده شده برامون
حسام
United Arab Emirates
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
3
8
لعنت به چنین ورزشی که خود را تنبیه می کند تا دیگری بر سر دار برود.
لعنت بر فوتبالی که حرف اول و آخر را سیاست بزند.
ای کاش دم از تاریخ 2500 ساله نمیزدیم هیچوقت.
امیدوارم که همین قطر بلای جان فوتبال ایران بشود.
سجاد
United States of America
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
4
51
عصر ایران از شما بعیده ، این مقاله سخیف چیه نوشتید ، ظاهرا شما دچار آلزایمر شدید ، من این گل رو شیرین ترین گل دریافتی ایران میدونم
ناشناس
United States of America
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
3
37
نه تنها پیمان یوسفی بلکه همه ایران از حذف بحرین خوشحال شدن،هیچوقت اون شادیه مسخرشون رو فراموش نمی کنم.
جواب بازی بد اون موقع رو وقتی توی تهران با گل نصرتی به بحرین به جام جهانی رفتیم دادیم.
این مساوی هم جواب اون حرکت زشتشون بود.
حالا دیگه بی حساب شدیم
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
0
3
چرا ما نمیخوایم به نطرات همدیگه احترام بذاریم؟؟؟
به نظر من درستش این بود که یوسفی اون صحبتو نمیکرد چون وظیفه ی گذارشگر اینه که فقط بازی گزارش کنه اما از اونجایی تمام گذارشگران ما در مسائلی که نباید دخالت کنن دخالت میکنن نباید انتطار داشت که پیمان یوسفی حرفه ای گذارش کنه به نظرم فردوسی پور یا خیابانی هم بودند خوشحالیشونو از حذف بحرین نشون میدادند.یوسفی هم در اون لحطه حسشو گفت من مطمئنم خیلی ها همون حس حال یوسفی داشتن تو اون لحظه. من که خودم ناراحت نشدم ایران گل خورد چرا؟ چون ما به عنوان تیم اول صعود کرده بودیم و بازیم نباخته بودیم در ضمن برد 2-1 زیاد حال نمیداد بهم اگه 3-4 تا میزدیم اون موقع ارزش داشت اون موقع اقتدار خودمونو نشون میدادیم اما 2-1 بااون بازی ضعیف زیاد بهم حال نمیداد .بحرینم کلی زحمت کشیده بود 10 تا گل زده بود تمام زحماتش بر باد رفت......
جواب های هوی هستش
تا کی ما باید به این عربا رو بدیم؟؟چقدر ما جواب میزبانی بد اونارو به خوبی جواب دادیم ایا نتیجه ای گزفتیم؟ایا اونا رفتارشونو عوض کردن؟
nader
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
24
2
من متاسفم از این اظهار نظرهایی که این همه نفرت در آن نهفته است. واقعا اخلاق کجا رفته؟ ما چرا این قدر به کیسه ای از نفرت تبدیل شده ایم. ما چرا شعر سعدی بزرگ را فراموش کرده ایم: با دوستان مروت با دشمنان مدارا . کار یوسفی کاری غیر اخلاقی بود . کار بحرین کار غیر اخلاقی بوده و اصولا فوتبال عرب ها فوتبال ناجوانمردانه و غیر اخلاقی است. حالا ما می خواهیم مثل آنها باشیم. یال العجب!!!!
پرهام
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
41
4
متاسفم براي رسانه ملي كه از چنين مجري بي سواد وبي غيرتي استفاده مي كند
محمدرضا
Switzerland
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
0
1
دوست عزیز نویسنده شرایطی که در بازی با بحرین 2002 پیش آمد را دلیل بر رذالت و ضعف تیم نگیر.همین تیم به قول شما ضعیف ایرلند رو تونست شکست بده.ایرلندی که تو مرحله مقدماتی از هیچ تیمی شکست نخورده بود حتی در برابر تیمی مثل هلند و حتی اگر کمی شانس یارش بود می توانست صعود کنه.در ضمن شما مثل اینکه شما دچار فراموشی شده اید و رفتارهای عرب ها را فراموش کردید عربها از جمله دوستانی هستند که اگر یکیشونو داشته باشی دیگه نیاز به دشمن نداری.به شما هم توصیه می کنم با مرور بازی های ایران در مقابل قطر و بحرین و با کمی تفکر ببینید که قطر نسبت به بحرین در صورت رویارویی احتمالی گزینه مناسب تری است.
عصر ایران صفت رذیلت درباره رفتار آن دسته از تماشاگران ایرانی در بازی ایران و ایرلند به کار رفته است که از دقیقه 70 بازی علیه تیم ملی شعار می دادند.
محسن
Germany
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
5
0
خانم پرناز عزیز دراینکه ما اون بازی رو به خودمون باخیتم نه به بحرین شکی نیست ولی با تمام احترامی که برای همه مردم از هر قومی تو دنیا دارم حالم از تک این عرب ها بهم میخوره اینا اینفدر اشغال هستن که فقط به فکر شکم پرستی خودشون هستن تا حالا باهشون زندگی کردی واقعا بویی از ارزش انسانی نبردن قطر هم لنگه اون بحرین اشغاله ولی خوب خیلی لذت بردم وقتی دوتا تیم کثیف بحرین وعربستان حذف شدن زنده باد ایران وایرانی از این حس نژاد پرستی که دارم لذت میبرم اصلا هم دلم نمی سوزه براشون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
مگه عربها چه بلایی سرت اوردن که نتونستی فراموشش کنی! خودت رو سریعابه یک روانپزشک برسون که بیماریت حاد شده. خدا شفات بده
علی
Switzerland
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
1
1
من همیشه دوست دارم ایران ببازه.مرده شور فوتبالمون رو ببرن.من هم در جامهای جهانی و دیگر ناکامیهای ایران خوشحال بودم.
ناشناس
United States of America
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
0
82
خیلی هم گزارش خوبی بود برادر من ... به آقای یوسفی چی کار داری...
منصور
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
63
0
سلام
مطلب جالبی بود من هم شگفتزده شدم از گزارش آقای یوسفی به نظر بنده ایشان نباید جلوی اینهمه بیننده چنین حرفهایی رو میزد واقعا بی تجربگی کرد انشاالله که از مردم معذرت خواهی کنه
حالا ببینیم آقای فردوسی پور تو برنامه 90 چیزی میگه یا نه.
با سپاس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
0
0
بحرینی ها باید مزه نامردی رو قشنگ حس میکردن تا دفعه دیگه نخوان درحق هیچ تیمی نامردی کنن
همیشه میگن جواب های هوی دوست عزیز
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
2
1
من گزارش پیمان یوسفی رو تایید نمیکنم اما حرکت بحرینی ها به اندازه ی کافی زننده بوده که تا سالها تو یاد مردم ایران باقی بمونه.نشون دادن پرچم یه کشور دیگه بعد از برد چیزه کوچیکی نیست که شما اینقدر ساده بهش نگاه می کنین
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۴:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
توقع داشتيد بحرين آن بازي را واگذارد؟....
حمید.م
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
1
40
بعد ازگل دوم قطرناخودآگاه خوشحالی کردم.
پیمان یوسفی هم کاردرستی کرد.واقعا حرف دل همه مردم بود.
یوسفی گزارشکربامنطقیه نه مثل خیابانی اعصاب خوردکن
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
1
20
دم پیمان گرم وقت خودتونو بخاطر تیم پاچه خواربهرین تلف نکنین دون مایه اند تابوده همین بوده
امیر
United States of America
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
106
2
من کملا موافق نویسنده مقاله هستم
بحرین اندازه یک استان ما نمی شه
اینقدر ازش می ترسیم که حاضریم گل به خودی بزنیم.
نشونه ضعف مدیریت فوتبال ما است با 75 میلیون در مقابل 3 میلیون کم میاریم
آیا این کار در اروپا هم رخ می ده؟
گزارشگرها بجز فردوسی پور همه آماتور وبی دانش هستند
محمود
United States of America
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
3
1
باشما موافقم کاملا درست فرمودین ماملتی آریایی هستیم احترام به همه درخون ماست اگه اونا باپرچم عربستان دور افتخارزدن گله ای نیست ازکم کاری خودمان بودخوب بازی میکردن ونمی باختن حالا دیگه مادرمقابل عمل ناشایست بحرینی ها حرفی برگفتن نداریم باهم یک یک شدیم ومتاسفم
مامیتونستیم سیاست بخرج بدیم وبزرگیمونو تومیدان بازی نشون میدادیم
سامان
Poland
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
0
13
با این همه سوتی هایی که خیابانی داده
شادی پیمان یوسفی یه چیز عادی بود
***reza***
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
0
1
کاش قطر رو میبردیم تا بحرین بیاد بالا بعد تو زمین حال بحرینی ها رو میگرفتیم
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
0
74
برای نویسنده این مطلب که گویا در خواب خرگوشی است یا خواسته مطلبی متفاوت جهت ابراز وجود نوشته متاسفم
وطن دوست واقعی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
0
1
برای این فوتبال ایران متاسفم سیاست رو فدای فوتبال کردند 100 در 100 ایران تبانی کرد چرا فقط در کشورهای دیگر تیانی وجود داره تو فوتبال ما هم تبانی هست خیلی بیشتر از دیگر کشورها دیگه حالم از فوتبال بهم میخوره برای کیروش هم متاسفم
احمدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
51
135
پیمان یوسفی حرف دل ما را زد
او صادقانه و ساده احساساتش که احساس همه مردم ایران بود را ابراز کرد.
ممنون از پیمان با این گزارش و ابراز احساسات پاک و بی آلایشش
ناشناس
Canada
۰۴:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
141
0
اين مجريها را از کجا آورده اند؟.....قطر؟....
ناشناس
Canada
۰۴:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
0
32
اميدوارم قطر در دور بعدي ايران را نبرد....
ناشناس
Canada
۰۴:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
72
0
برد بحرين در هشت سال پيش چه ربطي به آرزوي مجري براي نباختن قطر دارد؟ اگر قطر بازي را ميبرد ايشان چي ميگفت ؟!..ميرقصيد؟....
akbar
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
58
1
با سلام خدمت دست اندکاران سایت عصرایران.
بی دلیل نیست که من مشتری همیشگی سایت وزین شما می باشم. تیتر بسیار بجا و زیبایی را از نویسنده سایتتان مشاهده کردم.همان منش منصفانه که در مسائل سیاسی در نوشته های شما جاری است در نوشته ورزشی نیز مشاهده می شود. ((هدف وسیله را توجیه نمی کند)) اصلی است که می تواند منجر به اصلاح تمام شئونات زندگی گردد.با تشکر
خالویی کرمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
2
2
ایران سرور همه عربهاست همه ما ایرانی هستیم تفرقه ممنوع.بحرین لیاقت نداشت وگر نه ما با غیرت بازی کردیم درود بر همه ایرانیان تمام دنیا چه ترک کرد لر بلوچ .....
حسین
Germany
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
1
1
خودت هم میدونی چه خبر فقط خواستی با این خبر صفحه را پر کنی.
مسافر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
1
57
عصر ایران ، تا کی و کجا همه چیز رو با سیاست آلوده میکنید ؟ ما که میدونیم شما بیشتر بدلیل حمایت از انقلاب مردم شیعه بحرین ، گزارش یوسفی رو به باد انتقاد گرفتید ، اما خوشحالم که خواننده های خودتون اونقدر فهم و شعور دارند که جوابهای خوبی بهتون دادند. امیدوارم یاد بگیریم همه چیز و همه کس رو فدای سیاست بازی نکنیم . یکروز اصغر فرهادی اسکار میگیره میگید جشنواره گرمسار ازون مهمتره ، یک روز هم پیمان یوسفی قربانی سیاست بازی شما و همفکران شماست ، روز بعد نوبت کیست ؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
1
2
یادتون نیست همین بحرین تو بازی رفت اون دوره‌ی تلخ که حذف شدیم تو ورزشگاه آزادی چقد ناجوانمردانه وقت بازی رو تلف کرد؟بیاید یه کم خودمونو تحویل بگیریم.بر خلاف مسیر آب شنا کردن همیشه هنر نیست.گاهی حماقته
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
0
1
یادتون نیست همین بحرین تو بازی رفت اون دوره‌ی تلخ که حذف شدیم تو ورزشگاه آزادی چقد ناجوانمردانه وقت بازی رو تلف کرد؟بیاید یه کم خودمونو تحویل بگیریم.بر خلاف مسیر آب شنا کردن همیشه هنر نیست.گاهی حماقته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
5
2
احسنت به نویسنده! حرف دل ما را زدی برادر...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
0
3
گزارش حرف نداشت
علي
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
3
1
من كه داشتم گزارش رو مي شنيدم حالا به هم خورد از اين آقا گزارشگر چه به حرفا!
سید محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
1
6
سلام نویسنده بزرگوار ملاقه ! خسته نباشی صاحب قلم ، من همان ""مرتشی "" هستم!! . از اشتباهم عذر خواهی می کنم شاید اون پیام رو توی یک دقیقه تایپ کردم ، اگرم درست می نوشتم باز ایراد داشت ! این اندونزی بود که مرتشی بود نه بحرین ولی باور نداری با آنکه شغلم فنی است می توانم از تو بهتر بنویسم .به جملات خودت دقت کن :
''فراموش می کنیم که در بربر تیمی درجه 3 در قاره عقب مانده آسیا، نتوانستیم حتی یک مساوی کسب کنیم"" بربر غلطه عزیزم (برابر) درسته .شما باید نوشته ات را چند بار بخوانی و از این اشتباهات نکنی ، شاید ده ها هزار نفر دارند آن را می خوانند .
""ما می توانستیم به راحتی از سد بحرین بگذریم و به جام جهانی برویم اما شچاعت و توان بازی مقتدرانه در زمین بحرین کوچک را نداشتیم"" شچاعت غلطه مهربان (شجاعت) درسته .
شما که شغلتان نویسندگی است به جای کلمه ((پلی آف )) بنویس «بازی حذفی» ، (به نقل از آرشیو فرهنگستان زبان ).شاید خودت مجذوب انشای خودت باشی ، ولی باور کن سراسر مرقومه ات سرشار از اشتباه است چه از لحاظ محتوایی و چه دستوری .دقت کن به این جمله ات :"" اما بد نیست که لختی بیندیشیم عقده گشایی علیه کشور بی اهمیت و فوتبال بی کیفیت بحرین تا به کی قرار است ادامه یابد؟ و اصلاً آیا این کار در شان ما ایرانیان است؟"" . از خواب خرگوشی بیا بیرون برادر .همین بحرین اگر 10 نفره نمی شد در بازی اخیر می توانست ما را خیلی به زحمت بیندازد .توی بحرین با مکافات و در دقایق آخر به زور توانستیم بهش یه گل بزنیم . می توانی بگویی الان مالدیو تیم درجه چندم است؟! مالدیو دیگر آن مالدیوی نیست که 17 یا 18 گل بخورد . واقعیت این است که اینها از ما به مراتب پیشرفت کرده اند .با این روند فعلی دور نیست آینده ای که همین عرب هایی که در ذهنتان آنها را به هیچ می انگارید، فوتبال ما را در آسیا حسابی به حاشیه برانند ، کما اینکه عربستان این کار را د رسالهای اخیر انجام داد . فقط موضوع این است که شیر همیشه شیر است ، حتی اگر زخمی و گرسنه باشد، یک غرشش کفتارها را فراری می دهد ، فوتبال و کشتی و ورزش های سنتی ما ایرانیان و بسیاری امور دیگر که در این مقال نمی گنجد ، همان شیرهایی هستند که دارند با هیبت ، عظمت گذشته، خون دل و غیرت ادامه مسیر می دهند . به پیمان خان گیر نده و قضیه را پییچیده نکن ، غرور و روح میهنی ما در آن واقعه کذا و در ورزشگاه آزادی جریحه دار شد. باید در هنگام مقتضی پاسخ داده می شد و بارها و بارها هم داده شد .اینکه می فرمایید ما باید به خودمان بنگریم و ایراد هایمان را برطرف کنیم البته سخن کاملا صحیحی است ، ولی خوب آخرین جمله د راین فرصت کوتاه جمله ای باشد از حضرت علی (ع) :
((تکبر با آدم متکبر عین تواضع است )) می شود آدم متکبر را با جریان متکبر و تفکر متکبر و . . . . جایگزین نمود.
ازراهنمایتان در مورد کلمه مرتشی ممنونم ، مدت ها بود از آن استفاده نکرده بودم .ایام بکام و مستدام
عصر ایران تکبر در برابر متکبر، با ناجوانمردی فرق دارد. امیرالمومنین یکی از تفاوت های اصلی خودش و معاویه را در این می دانست که معاویه از هر روشی برای رسیدن به اهدافش استفاده می کرد اما آن بزرگوار از روش های نادرست پرهیز داشت. امیرالمومنین حتی برای کسب مقام خلافت، که می توانست زمینه ساز پیشگیری از انحرافات دوران خلیفه سوم شود، حاضر نشد کوچکترین سخن کذبی را بر زبان بیاورد اما شما برای یک بازی کم اهمیت فوتبال، تجویز تبانی می کنید. ما نباید بابت یک عقده گشایی تاریخی، بازیکنان بی اخلاق تیم بحرین ده سال پیش را الگوی خودمان قرار دهیم. این است جان کلام.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
عصر ایران جان قبول کن مقالت بی ارزش بود دیگه، اینقدر با ملت کل کل نکن عزیزم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
0
3
منم خوشحال شدم.نه از تساوي از حذف بحرين.فقط سر همون پرچم چرخوندن و كارهاشون قبل و بعد بازي
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
0
0
بگذریم از اینکه : نمی دونم چرا نویسنده عصر ایران انقدر دوست داشت بحر بحرین بحران زده مرثیه سرایی کنه؟؟!! ولی برام جای سوال و بسی صد افسوس داره که چرا ملتی با این پیشینه فرهنگی به حدی تنزل فرهنگی دادند که مثل همسایگان بی فرهنگشون فکر می کنن؟؟ ( بعضی ها البته )
در کجای فرهنگ غنی و باارزش ایران عزیزمون بدی رو با بدی پاسخ دادن؟ این پدرانی که ما دائم دم از فرهنگ بالا و بی بدیلشون می زنیم و گوش دنیا رو با بزرگی شون پاره کردیم ، این قدر پست فکر می کردن؟ متاسفم که وقت نوشتن با این همه فرصتی که برای تعقل داریم ، اینهمه عجول و کم تفکر عمل می کنیم. طبیعیه وقتی آدمهایی که دارای این سواد هستند که می تونن از اینترنت استفاده کنن، و احتمالا قشر باسوادی هم به حساب میان ، اینطور فکر می کنن و سخن می گن، از آدمهای سطح پائین ( از لحاظ فرهنگی و اجتماعی ) جامعه توقعی بیش از این نیست که با کوچکترین مشکل چاقو در میارن و همدیگرو لت و پار می کنن.
لطفا کمی به تفکر، فکر کنیم!!
بناب
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
0
2
خوب کاری کرد دستش درد نکنه .
جزیره
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
0
3
منظور پیمان این نیست که از گل خوردن خوشحال شدم بلکه از اینکه شرایط طوری شد که الان این گل باعث شد بحرین حذف بشه خوشحالیم همین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
0
1
دوستان ما همیشه در حال ثابت کردن این مطلب هستیم که خیلی بیکار هستیم شما ها بیکارین که این همه یه موضوع ساده رو پیچیده می کنین من بیکارترم که این همه وقت می زارم تمام نظرات می خونم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
4
2
بهتون تبریک می گم با این سایت وطن فروشتون من از بیگانگان هرگز ننالم....................
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
1
1
باباچه دل خجسته اي داري .كار يوسفي بدبودولي كار توبدتر، از اين بحريني ها متنفريم تو چرا سوختي و‍‍‍ ژست روشنفكري بخودت گرفتي
کامران
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
0
3
"بسیاری از ما، هر چند وقت یکبار یاد و خاطره آن زخم تاریخی را تازه می کنیم و نفرت و نفرین خود را نثار کشوری کوچک و حاشیه ای در قاره بزرگ آسیا می کنیم. چرا؟ چون بحرین مانع از صعود ما به جام جهانی شد. " متأسفم که با این سطح فکری و اطلاعات کم اجازه دارید قلم بزنید

تنفر ایرانیا به دلیل اینه که بعد پبروزی بحرین مقابل ایران با پرچم عربستان دور افتخار زدن
رهگذر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
2
3
خب وقتی فوتبال ایران از بقیه کشورا حتی اون بحرین هم بد تره ما بیایم انکار کنیم بابا ما به همه کشورا میتونیم بگیم نه فوتبال ما عالیه یا حتی به مردم کشور خودمون بگیم ایران بازیش خوبه ولی به خودمون که دروغ نمیتونیم بگیم خدایی یکم فکر کنین ببینین فوتبال ما خوبه یا نه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
0
2
عصر ایران فکر نمی کنی یه نظر سنجی بگیری و نظر دوستان را در مورد یوسفی بپرسی
عصر ایران این سوال را با خوانندگان عصر ایران ورزشی در میان گذاشتیم. 54 درصد از نظردهندگان، جمله بحث برانگیز پیمان یوسفی را تایید کردند و 46 درصد با آن مخالف بودند.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
2
5
به نظر من فردی ه ای مطلب را نوشته یا عربستانی است یا بخرینی دلیلی ندارد ه ما ازخذف بخرین خوشال نشویم
سید محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
2
2
بازدید کنندگان محترم : از اینکه این برادر (یا خواهر) نویسنده اصل مقاله ، نظرات همه موافقین و مخالفین را با حوصله می خواند ،عینا درج می کند و موردی به آنها پاسخ می دهد ، حد اقل می بایست یک تشکر کرد . من دو بار پیام دادم و ایشان متواضعانه پاسخ داد .این عین دموکراسی است و اگر چه با نظرش مخالف بودم و هستم ولی به شخصیت خبرنگاری ایشان هر که هست احترام می گذارم.
با احترام.سید محمد
عصر ایران ممنون دوست عزیز
ایمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
3
1
تیمی که حاضره گل بخوره تا دلش خنک بشه همون بهتر که حذف بشه
پرستو گشتاسبی
United States of America
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
6
2
اصلا چرا ما باید از حذف تیم دیگری از جام جهانی خوشحال شویم؟واقعا حذف تیم ملی بحرین خوشحالی دارد؟اصلا چه دردی از فوتبال ایران دوا میکند؟ما سال هاست خودمان را با این حرف ها گول زده ایم.کاملا مشخص است که دلیل اصلی باخت به بحرین و نرفتن تیم ملی به جام جهانی2002،کم کاری و بازی بسیار ضعیف بازیکنان خودمان بود.فوتبال ما در این سال ها هیچ پیشرفت چشم گیری نداشته است. ما باید به فکر پیشرفت فوتبال خودمان باشیم.نه اینکه از حذف تیمی که هیچ سنخیتی با ما ندارد،خوشحال شویم.اصلا ممکن است در دوره ی بعد همین تیم بحرین به جام جهانی صعود کند.آن وقت ما باید اینبار از رفتن این تیم به جام جهانی ناراحت شویم.واقعا خنده دار است.
رضا خرسندی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
2
4
اگر اظهارنظر نکنی میگن لالی؟
اگر با پیمان یوسفی مشکل داری برو مشکلتو با خودش حل کن چزا این همه صغرا کبرا میچینی