فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۰۳۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۱ - ۱۱-۱۲-۱۳۹۰
کد ۲۰۳۶۴۱
انتشار: ۱۷:۵۱ - ۱۱-۱۲-۱۳۹۰

نبود مديريت ارز عاملي براي گراني است

عصر ایران
نبود مديريت ارز عاملي براي تورم و گراني كالاهاي وارداتي است كه تحقق وعده‌هايي كه وزير صنعت، معدن و تجارت مطرح كرده مي‌تواند از مشكلاتي كه در آينده ممكن است گريبان اقتصاد را بگيرد، جلوگيري كند.
يك كارشناس اقتصادي گفت: نبود مديريت ارز عاملي براي تورم و گراني كالاهاي وارداتي است.

به گزارش ایلنا، مهدي تقوي در خصوص لزوم ساماندهي بازار ارز گفت: اميدوارم وعده هايي كه اخيرا وزير صنعت عنوان كرده واقعيت پيدا كند چرا كه نوسانات نرخ ارز در بازار تاثيرات خود را گذاشته است.

به گفته وي، دلار 1800 و 1900 توماني عاملي براي بالا رفتن تورم است كه در شرايط فعلي و با وجود تحريم نفتي ايران، نياز به ساماندهي ارز بيشتر احساس مي‌شود.

وي تاكيد كرد: نبود مديريت ارز عاملي براي تورم و گراني كالاهاي وارداتي است كه تحقق وعده‌هايي كه وزير صنعت، معدن و تجارت مطرح كرده مي‌تواند از مشكلاتي كه در آينده ممكن است گريبان اقتصاد را بگيرد، جلوگيري كند.
برچسب ها: تورم ، مدیریت ارز ، گرانی
ارسال به دوستان
موج جدید حمله به قالیباف/ کامران غضنفری: مذاکرات را برخلاف تمام خطوط قرمز رهبری انجام می‌دهد جمع‌آوری‌ گازهای مشعل بیش از دو برابر شد دادگستری هرمزگان: متأسفانه موشک مستقیماً به بدن شهید ماکان نصیری اصابت کرده / حتی تار مویی هم از ماکان پیدا نشد حسین موسویان: بدون ختم تهدیدهای موجودیتی بین اسرائیل و ایران، هیچ توافقی پایدار نیست ارزان‌ترین کشورهای اروپا برای زندگی( اینفوگرافیک) «سیندرلا» چگونه دستگیر شد؟ پس از ۲۵ سال، سامسونگ دیگر باارزش‌ترین شرکت کره‌ای نیست! چرا کلسترول شما پایین نمی‌آید؟؛ مقصر اصلی این ۴ عادت روزانه است ترامپ: بنزین باید ارزان شود زن بریتانیایی ملخ صورتی در باغ خانه‌اش پیدا کرد(+عکس) کاهش قیمت جهانی طلا به کمترین رقم طی 2 هفته اخیر قیمت جهانی نفت امروز 1405/4/3  رابرت مالی: ترامپ بالاخره پذیرفت که برای تشویق ایران، امتیازات اقتصادی بدهد سهم مالیات از اقتصاد ۳۸ کشور بزرگ جهان چقدر است؟ (+ اینفوگرافیک) شب آخر دور دوم گروهی؛ پرتغال و کلمبیا به دور بعد رسیدند/ درخشش تیم کیروش مقابل انگلیس(+خلاصه بازی ها)