فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۰۴۳۳۹
تعداد نظرات: ۲۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۶ - ۱۵-۱۲-۱۳۹۰
کد ۲۰۴۳۳۹
انتشار: ۱۴:۳۶ - ۱۵-۱۲-۱۳۹۰

گریه پوتین را دیده بودید؟ (عکس)

گریه پوتین را دیده بودید؟ (عکس)
ولادیمیر پوتین پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری روسیه این گونه با اشک ریختن ابراز احساسات کرد.

ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۲۳
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
207
746
چه عجب !
نشانه ای از حیات در این شخص دیده شد !
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
61
422
عجب آدم مرموزي اين پوتين ؛ اشك ريختنش هم با افراد عادي فرق داره !
ناشناس
United States of America
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
14
321
یعنی اگه یه نفر فکر کنه واقعیه !!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
63
233
آخیش بنده خدا بعد از این رقابت سخت حقم داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
4
302
باشه اقاجان ، باشه ، مدودوف رو هم نخست وزير كن ، خوبه؟گريه نكن ديگه..
عصری خان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
8
343
تشنه قدرت بودن هم اشک آدم رو در میاره دیگه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
168
601
عوام فريب
ازش متنفرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
192
419
ashke temsah
!!!
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
86
404
اشك تمساح ، ببين و باور مكن!!!
نا اشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
36
260
مگر سیاستمداران هم می گریند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
3
140
چرا يك چشم اب مي ياد اخ نو دلم كباب شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
3
82
گريه كن. گريه قشنگه ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
213
364
پیروزی + تقلب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
10
184
اين گريه نيست .بلكه آب چشمي ايست كه از شدت سرما مي ريزد .
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
5
174
این اشک چیست؟!!! شوق خدمت برای بشریت؟!!!
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
157
363
اشك تمساح
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
79
311
رياكار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
74
303
... بله... اشك تمساح است
ناشناس
United States of America
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
12
86
پياز خورد كرده
براي خانمش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
488
245
چرا همه فکر می کنید که پوتین آدم بدی است ؟
اگر اینطور بود که بعد از این همه سال مردم روسیه او را دوباره انتخاب نمی کردند هر چند ممکن است تقلباتی هم در انتخاب شده باشد ولی تا جایی که من اطلاع دارم طرفدارانش بیشتر از مخالفان او هستند
او برای روسیه خیلی کار کرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
179
24
روسها رو دستکم نگیرید
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
28
386
از پوتین بدم میاد
حسام
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
13
532
یه چیزی تو مایه های پیروزی کفاشیان در انتخاباته ، فقط فرقش اینه که کفاشیان می خنده !!!!!!!
وزیر دفاع پاکستان: تفاهم اسلام‌آباد به معنای پایان سیاسی نتانیاهوست عارف: هیچ اعتمادی به دشمن نداریم تصویری کم‌نظیر از بمب‌افکن آمریکایی بی-۱۷ پس از اصابت شدید آتش ضدهوایی توییت ترامپ درمورد موافقت ایران با بازرسی‌ هسته‌ای هشدار متخصص ریه: هر وعده قلیان معادل یک پاکت سیگار است لیبرمن: توافق بین آمریکا و ایران «بزرگترین فاجعه سیاسی» است درخشش خیره‌کننده ستاره‌های لیورپول در جام جهانی ۲۰۲۶ احتمال تمدید رایگان مترو و اتوبوس تهران تا پایان تشییع رهبر شهید انقلاب رضا عنایتی: تیم ملی بیش از ۵۰ درصد شانس صعود دارد قیمت بلیت اتوبوس تهران به کربلا و اهواز اعلام شد روس‌اتم: حملات اوکراین به نیروگاه اتمی زاپوریژیا تشدید شده است حضور ۱۱ دانشگاه ایرانی در فهرست برترین‌های جهان واردکنندگان بزرگ نفت به دنبال افزایش ذخایر نفتی هستند اعلام تورنمنت سه جانبه پرسپولیس، گل‌گهر و چادرملو برای سهمیه آسیا بازار طلای تهران به‌مدت 6 روز تعطیل شد