کد خبر ۲۰۵۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۹ - ۲۴-۱۲-۱۳۹۰
کد ۲۰۵۸۷۱
انتشار: ۱۵:۵۹ - ۲۴-۱۲-۱۳۹۰

حداقل دستمزد 91 کارگران 389 هزار و 754 تومان تعیین شد

عصر ایران
حداقل دستمزد سال 91 که باید از سوی بنگاه‌ها و واحدهای تولیدی مختلف کشور اجرا شود، به میزان 389 هزار و 754 تعیین و تصویب شد.
شورای عالی کار در نشست بعدازظهر امروز چهارشنبه خود حداقل دستمزد سال آینده کارگران و مشمولان قانون کار را با 18 درصد افزایش نسبت به سالجاری 389 هزار و 754 تومان تعیین و تصویب کرد.

به گزارش مهر، شورای عالی کار متشکل از نمایندگان کارگری، کارفرمایی و دولت در نشست امروز بعدازظهر چهارشنبه خود حداقل دستمزد سال آینده میلیون ها کارگر و مشمول قانون کار را تعیین و تصویب کرد.

بر پایه این گزارش، حداقل دستمزد سال 91 که باید از سوی بنگاه‌ها و واحدهای تولیدی مختلف کشور اجرا شود، به میزان 389 هزار و 754 تعیین و تصویب شد.

آخرین حداقل دستمزد در اسفندماه سال 89 به تصویب شورای عالی کار رسیده بود که میزان آن برای اجرا در سال جاری 330 هزار و 300 تومان بود.

در همین حال، بن نقدی کارگری هم از 28 به 35 هزار تومان افزایش یافت، ضمن اینکه پایه سنواتی روزانه 250 تومان تعیین شد.

اخبار تکمیلی در سایر موارد از جمله تغییرات میزان بن کارگران و پایه سنواتی و همچنین وضعیت سایر سطوح مزدی متعاقبا منتشر می‌شود.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
مدت زمان تعطیلی مدارس در شرایط جنگی چقدر است؟ اعلام جرم دادستانی تهران علیه زن روان‌شناس / او تحصیلات دانشگاهی ندارد کلانتری تا چه زمانی می‌تواند فرد را نگه دارد؟ وزیر خزانه داری آمریکا ؛ ترک خانه و سکونت در پایگاه نظامی به دلیل تهدید ایران کاهش 35 درصدی مصرف سوخت در هرمزگان پس از حذف کارت سوخت جایگاه سقوط 3.2تریلیون دلاری وال‌استریت/دلیل بزرگترین ریزش بورس آمریکا چیست؟ قتل همسر ۱۴ ساله ۱۰ روز پس از زایمان قیمت نفت برنت به بالای 92 دلار رسید امروز با حافظ: دولت خبر ز رازِ نهانم نمی‌دهد تله‌ی خودتشخیصی؛ وقتی هوش مصنوعی و موتورهای جست‌وجو جای پزشک را می‌گیرند از معدل ۹ تا ۱۷؛ چگونه مدارس پولی، معیار موفقیت تحصیلی را تغییر داده‌اند؟ آغاز اعتیاد؛ وقتی «فقط یک بار» شما را به زنجیر می‌کشد صدای بلندِ جمعی اندک: تریبون تجمعات شبانه واقعاً دست کیست؟ زیبایی ببینیم: مرسدس‌بنز ۳۰۰ TE AMG بهترین کشورهای جهان برای مهاجرت کاری در سال ۲۰۲۶ (+ اینفوگرافیک)