فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۱۰۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۴ - ۲۹-۰۱-۱۳۹۱
کد ۲۱۰۱۶۱
انتشار: ۲۱:۰۴ - ۲۹-۰۱-۱۳۹۱

وزش باد در تهران 15 مصدوم برجای گذاشت

عصر ایران
بیشترین حوادث باد شدید عصر امروز تهران به علت سقوط درختان، پرت شدن شهروندان از پشت بام و ضربه های شدید ناشی از پرتاب اجسام به افراد بود.
مدیر روابط عمومی مركز اورژانس تهران اعلام كرد: بر اثر حوادث ناشی از وزش باد شدید عصر سه شنبه در شهر تهران 15 نفر مصدوم شدند.

به گزارش ایرنا،'حسن عباسی' عصر سه شنبه افزود : بیشترین حوادث ناشی از وزش باد در غرب و جنوب تهران رخ داده است.

وی تصریح كرد: حوادث یادشده تلفات جانی نداشت.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران گفت: بیشترین حوادث باد شدید عصر امروز تهران، به علت سقوط درختان، پرت شدن شهروندان از پشت بام و ضربه های شدید ناشی از پرتاب اجسام به افراد بود.
برچسب ها: وزش باد ، مصدوم ، حسن عباسی
ارسال به دوستان
ایران - مصر؛ آزمون آخر برای تاریخ‌سازی رایزنی عراقچی و وزیر خارجه امارات روس‌اتم: طی هفته‌های آتی، متخصصان این شرکت به نیروگاه هسته‌ای بوشهر بازمی‌گردند رکوردشکنی گرما در اروپا با حدود ۳۰۰ فوتی چرا یک عفونت ساده در برخی افراد التهاب خطرناک ایجاد می‌کند تغییر ساعت کاری ادارات البرز به دلیل بازی تیم ملی فوتبال  نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران تبادل ۱۶۰ اسیر جنگی میان روسیه و اوکراین محمدرضا باهنر: در جنگ نقل و نبات پخش نمی‌کنند/ با جنگ، حداقل ۲۰۰ میلیارد دلار عقب افتادیم اطلاعیه مهم بانک ملی درباره قطعی موقت سامانه‌های کارتی  هشدار حمله موشکی در دبی صادر شد شمار کشته‌های زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ نفر رسید بقائی: ایران بیشتر از هر طرف دیگری دغدغه امنیت جمعی منطقه را دارد پزشکیان: دامنه اختیارات استانداران به گونه‌ای افزایش یافته که آنان در عمل «رییس ‌جمهور استان» محسوب می‌شوند امام جمعه اهواز: در استان خوزستان همچنان انتقال مواد مخدر به‌راحتی انجام می‌شود