فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۱۰۲۲۹
تعداد نظرات: ۲۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۱ - ۳۰-۰۱-۱۳۹۱
کد ۲۱۰۲۲۹
انتشار: ۱۳:۲۱ - ۳۰-۰۱-۱۳۹۱

حمام صبحگاهی یک مرفه بی درد فرنگ نشین! (عکس)


پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: عکس جالب
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۲۲
در انتظار بررسی: ۱۹
غیر قابل انتشار:
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
1
15
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! oh
ناشناس
Spain
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
6
67
کیف میده یک شب آب استخره خالی شه !
ناشناس
Spain
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
2
17
دارندگی و برازندگی
اگر البته نیمه پر لیوان رو ببینیم
ناشناس
Germany
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
1
20
به به چه عالی...تا آخر شب با انرژی و سر حال به کارهاش میرسه بدونه اینکه احساس کسلی بکنه.به به...
ایرانی با غیرت
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
14
1
این چی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یعنی چی ؟
که چی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
33
26
پول داره خرج می کنه. به شما چه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
2
34
مطمئنيد فرنگ نشينه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
2
50
اگه اجازه بدن احمدی نژاد فاز دوم هدفمندی رو اجرا کنه بعد از چند ماه همه ماها هم یه دونه از این خونه ها میسازیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
1
11
یه سر بزن ویلاهای شمال یا لواسون
احمد حصار
United States of America
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
4
19
من مرفه نیستم ولی قبول ندارم که به مرفهین بگید بی درد !
ناشناس
Iraq
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
2
6
واقعا" بي درد.چه حالي ميدههههههههه
هادي
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
3
2
از كجا فهميدين حتما حموم صبحگاهي هستش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
0
8
چی بگم!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
1
15
بدبختی داریم !!!!!!!!!!!!!!!
نکنه حق شما رو خورده؟؟
مرفه نشین های وطنی رو چرا نمیگین؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
0
4
بی مزه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
0
13
از وقتی این عکس رو گذاشتین بچم دائم میگه منم از این حموم ها میخوام.
خب بنویسین +18
نیلوفر
Turkiye
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
23
2
خییییییییییییلی جالبه!
ناشناس
Germany
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
0
8
رفتش بی درده ولی برگشتش با درده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
2
8
همت داشته تا چنین زندگی برای خود درست کرده
فرنگي
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
0
14
هرچي فکرميکنم اينجاشمال تهرون خودمونه منازل ازمابهترون که70يا80مترم بيشترنيست امابنگان خداازحداقل مکان استفاده کردن.لابدارزيراستخرهم يه راه به داخل اشپزخانه داره.
رسول
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
5
4
ساختگی چون اگه سر سرسره توی خونه بود پس اب توی سرسره از کجا میاد
soheila
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
13
3
دارندگی و برازندگی بیاید یاد بگیریم بخیل نباشیم
خدا بیشترش کنه
چگونه ممکن است بیابان‌ها در کنار اقیانوس‌ها تشکیل شوند؟ از کلئوپاترا تا خرم‌سلطان؛ ۱۰ ازدواج جنجالی که تاریخ اروپا را زیر و زبر کرد چرا جوراب فوتبالیست‌ها سوراخ است؟ هشدار یک متخصص به والدین: گاهی رفتارهای طبیعی سنین رشد، به اشتباه برچسب اختلال می‌خورند قیمه نجفی اصل ؛ نذری عرب‌ها در جنوب + دستور تهیه برای ۱۰۰ نفر نان سنگک از کجا آمده؟ رومیان باستان چگونه کولوسئوم را در گرمای طاقت‌فرسا خنک نگه می‌داشتند؟ چرا ایرانیان در کربلا همراه امام حسین نبودند؟ اگر «ساعت هوشمند» را به یک «موز» ببندیم چه می‌شود؟ جنگ‌افزارهایی از جنس آتش و نابودی؛ قدرت فراتر از تصور سلاح‌های اساطیری چه عواملی باعث افسردگی می‌شود؛ ۶ مورد از عوامل افسردگی رومیان باستان چگونه شیفتۀ «موی بلوند» شدند؟ ۵ دستورالعمل جادویی برای خوشبو کردن طبیعی فضای منزل ۶ بلای طبیعی که مسیر تاریخ بشر را تغییر دادند چرا لباس تیم ملی فوتبال هلند نارنجی است؟ نگاهی به فلسفه و پیشینه تاریخی