فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۱۲۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۱۵-۰۲-۱۳۹۱
کد ۲۱۲۵۷۰
انتشار: ۱۱:۴۸ - ۱۵-۰۲-۱۳۹۱

سقوط یک جنگنده آمریکایی در حاشیه خلیج فارس

عصر ایران
نیروی هوایی آمریکا نیز با صدور بیانیه ای اعلام کرد: یک جنگنده اف 15 آمریکا هنگام برگزاری رزمایش در امارات سقوط کرده است.

رسانه ها از سقوط یک جنگنده نیروی هوایی آمریکا در امارات متحده عربی خبر دادند.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری رویترز، یک مسئول آمریکایی که خواست نامش فاش نشود از سقوط یک جنگنده این کشور در امارات خبر داد.

 نیروی هوایی آمریکا نیز با صدور بیانیه ای اعلام کرد: یک جنگنده اف 15 آمریکا هنگام برگزاری رزمایش در امارات سقوط کرده است.

در این بیانیه آمده است: خلبانان جنگنده مذکور توانسته اند با چتر از هواپیما در حال سقوط به بیرون بپرند و نجات پیدا کنند.تحقیقات درباره علت سقوط جنگنده اف 15 در جریان است.

از سوی دیگر وزارت دفاع آمریکا در این باره بیان کرد: درباره مکان سقوط هواپیما نمی توان اظهار نظر رسمی کرد، زیرا کشور میزبان از اوضاع آگاه تر است.

ارسال به دوستان
فرانسه با اقتدار صدرنشین شد؛ سنگال امیدوار به صعود، عراق با جام وداع کرد تظاهرات مردم لبنان در اعتراض به توافق دولت با اسرائیل حمله به ایست‌وبازرسی بانه با 2 شهید و 5 مجروح محسن رضایی: رهبر انقلاب در سلامت کامل هستند و اجازه مذاکرات را دادند/ خواهان آزار و اذیت ملت آمریکا نیستیم حمله آمریکا به سایت های موشکی، پهپادی و راداری در جنوب ایران آخرین تیر پرسپولیس برای آسیایی شدن به سنگ خورد ترامپ: به آزار و اذیت مسیحیان در آمریکا پایان دادم؛ اکنون دین به کشور بازگشته است/ ایران هنوز می‌تواند موشک شلیک کند تشکر رئیس جمهور لبنان از آمریکا به خاطر میزبانی از مذاکرات با اسرائیل تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و امارات شنبه ادارات کدام استان‌ها با تأخیر شروع به‌کار خواهند کرد؟ محسن رضایی: اگر دشمن جنگ جدیدی آغاز کنند تلفات وسیع خواهند داد ادعای نتانیاهو: ارتش تا خلع سلاح حزب الله در لبنان باقی خواهد ماند کشته های زلزله ونزوئلا به ۹۲۰ تن افزایش یافت امضای توافق اسراییل و لبنان عمان به اروپا: عبور از تنگه هرمز مستلزم پرداخت هزینه خدمات است