فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۱۴۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۲ - ۲۷-۰۲-۱۳۹۱
کد ۲۱۴۷۵۴
انتشار: ۱۳:۱۲ - ۲۷-۰۲-۱۳۹۱

هوای پایتخت از حالت هشدار خارج شد

عصر ایران
عباسی خاطر نشان کرد: امروز به دلیل کمتر شدن و آلودگی هوا این مینی بوس های اورژانس به ماموریت خود پایان دادند.
باشگاه خبرنگاران: مینی بوس های اورژانس تهران از دیروز به دلیل آلودگی شدید هوا در میادین اصلی شهر مستقر شدند.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران گفت: روز گذشته اورژانس تهران به دلیل آلودگی و حالت هشدار در آمدن هوا تهران 4 دستگاه مینی بوس اورژانس را در میادین اصلی شهر از جمله میدان امام خمینی(ره) ، آزادی، انقلاب و امام حسین(ع) مستقر کرد.

عباسی خاطر نشان کرد: امروز به دلیل کمتر شدن و آلودگی هوا این مینی بوس های اورژانس به ماموریت خود پایان دادند.

وی مراجعین به این مراکز سیار را شهروندان سالمند و افرادی که بیماری های قلبی داشتند عنوان کرد.

عباسی در پایان خاطر نشان کرد: اگر باز هوای تهران در حالت اضطرار و هشدار قرار بگیرد اورژانس تهران سریعا به حالت آماده باش در مکان های یاد شده مستقر می شود.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
بررسی اصلاح شیوه قیمت‌گذاری خودرو در وزارت صمت نعیم قاسم: اسرائیل راهی جز عقب‌نشینی از لبنان ندارد امیر پوردستان: مصلحت ایجاب کند، با عملیات‌ پیش‌دستانه دشمن را به‌شدت غافلگیر می‌کنیم پزشکیان پاکستان را ترک کرد نوحه دامن کشان رفتی دلم زیر و رو شد پرتغال 5-۰ ازبکستان؛ هیولا هنوز زنده است تأیید حکم حبس دوومیدانی‌کاران ایرانی در دادگاه تجدیدنظر کره جنوبی ادعای ترامپ: بازرسان هسته‌ای در زمان مناسب در ایران حضور خواهند یافت/ بازرسی‌ها ۱۰۰ درصد انجام خواهد شد تغییر قوانین پنالتی در جام جهانی ۲۰۲۶ توسط فیفا رفع اختلال خدمات کارت بانک تجارت پس از حمله سایبری اوکراین: به مسیر عضویت در اتحادیه اروپا ادامه می‌دهیم اعطای دکترای افتخاری جراحی قلب به پزشکیان، در پاکستان شناسایی نخستین مورد تب کریمه کنگو در اردبیل آقای مجری ؛ مظلوم نمایی نکن، اون روز که جیک جیک مستونت بود، یاد زمستونت نبود؟ رکورد تاریخی رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶