فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۱۸۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۳ - ۲۰-۰۳-۱۳۹۱
کد ۲۱۸۳۰۳
انتشار: ۱۰:۵۳ - ۲۰-۰۳-۱۳۹۱

كارمندان به رفاه آلوده شده‌اند!

ایسنا نوشت:

«محمدرضا محمودي» معاون عمراني استاندار تهران گفت: براي راه‌اندازي مجدد سرويس ادارات در راستاي كاهش آلودگي هوا و كاهش تعداد خودروهاي تك‌سرنشين در خيابان‌ها، بايد اقدامات سختگيرانه اعمال شود. در حال حاضر همه كارمندان به رفاه آلوده شده‌اند، پس چگونه ممكن است بار ديگر امكان راه‌اندازي سرويس ادارات براي اياب و ذهاب آنها فراهم شود؟

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: کارمندان ، رفاه
ارسال به دوستان
چرا کلسترول شما پایین نمی‌آید؟؛ مقصر اصلی این ۴ عادت روزانه است ترامپ: بنزین باید ارزان شود زن بریتانیایی ملخ صورتی در باغ خانه‌اش پیدا کرد(+عکس) کاهش قیمت جهانی طلا به کمترین رقم طی 2 هفته اخیر قیمت جهانی نفت امروز 1405/4/3  رابرت مالی: ترامپ بالاخره پذیرفت که برای تشویق ایران، امتیازات اقتصادی بدهد سهم مالیات از اقتصاد ۳۸ کشور بزرگ جهان چقدر است؟ (+ اینفوگرافیک) شب آخر دور دوم گروهی؛ پرتغال و کلمبیا به دور بعد رسیدند/ درخشش تیم کیروش مقابل انگلیس(+خلاصه بازی ها) مداحی ای اهل حرم میر و علمدار نیامد مجید بنی فاطمه اشک های مان را دریغ نکنیم: چرا بعد از گریه کردن آرام می گیریم؟ ترامپ، نتانیاهو را به قطع رابطه تهدید کرد: «همه از تو خسته شده‌اند» ۹ واقعیت شگفت‌انگیز درباره مغز که هنوز دانشمندان را شگفت‌زده می‌کند راز طول عمر از زبان جراح گوارش: ۹ میوه برتر برای سلامتی نصیحت روسیه به کشورهای عربی: اتحاد علیه ایران اشتباه است ۴۰ قطعه شعر تاسوعایی از شاعران معاصر