فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۱۹۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۷ - ۲۸-۰۳-۱۳۹۱
کد ۲۱۹۵۸۸
انتشار: ۱۹:۴۷ - ۲۸-۰۳-۱۳۹۱

بسيج از وزارت اطلاعات تقدير كرد

عصر ایران
سازمان بسيج مستضعفين با پرافتخار خواندن اقدام اخير وزارت اطلاعات، اين اقدام را فتح و نصري بزرگ توصيف كرده و آورده است: ان‌شاءالله اين حماسه بزرگ تسكيني بر قلوب داغدار خانواده‌هاي اين شهيدان بسيجي خواهد بود. سازمان بسيج مستضعفين فتح و نصر بزرگ را به محضر حضرت بقيةالله و نايب بر حقش امام خامنه‌اي (مدظله‌العالي) تبريك خود را نثار داشته و نابودي و سرنگوني همه جهانخواران و در رأس آمريكا و رژيم اشغالگر قدس و همه متحدان آنها را از خداوند متعال مسالت دارد.
سازمان بسيج مستضعفين با صدور اطلاعيه‌اي از اقدام هوشمندانه و قاطعانه سربازان گمنام امام زمان(عج) در شناسايي و دستگيري عوامل ترور دانشمندان هسته‌يي تجليل و قدرداني كرد.

به گزارش ايسنا، سازمان بسيج مستضعفين در اين اطلاعيه از اقدام هوشمندانه و قاطعانه نيروهاي وزارت اطلاعات در شناسايي و دستگيري عوامل ترور دانشمندان هسته‌يي شهيدان شهرياري، احمدي‌روشن و قشقايي تجليل و قدرداني كرد.

در اين اطلاعيه آمده است: به حول و قوه الهي و با ياري امام زمان(عج) بار ديگر چهره كريه و ضدحقوق بشري جمعي از ايادي دست نشانده استكبار جهاني و همنوا با رژيم صهيونيستي كه از فرط ناتواني و عجز و حسادت جمعي از دانشمندان هسته‌يي ايران اسلامي را با دستان پليد خود به شهادت رساندند هويدا و دستهاي پشت پرده اين اقدام ننگين براي هميشه رو شد.

اين اطلاعيه مي‌افزايد: بي‌شك اين وعده الهي است كه هيچگاه خداوند ظالمان را به حال خود رها نخواهد كرد و بحمدالله رخنه‌اي در دژ به ظاهر مستحكم آنان ايجاد كرد كه به عقل ناقص خود حساب نمي‌كردند روزي به دست بسيجيان گمنام امام زمان(عج) مانند روباهي گرفتار شوند.

در ادامه اين اطلاعيه آمده است: رژيم جعلي صهيونيستي و نوكران دست نشانده‌اش دولتمردان آمريكاي جنايتكار كه هر روز از پس روزي ديگر حوادث ناگوار و غيرانساني را در خاورميانه و كشورهاي اسلامي خلق مي‌كنند مسبب اين همه مشكلات و كشتار و وحشيگري است، كه خود با داشتن صدها كلاهك هسته‌يي ضدانسان و طبيعت، منادي دروغين دفاع از حقوق بشر است و سخيفانه‌تر اينكه رئيس منفور اين رژيم سفاك نيز از دست نوكر خود به بهاي ابقاء و حفظ خود در منصب نامشروع رياست جمهوري، مدال صلح و دوستي مي‌گيرد. واقعا تأسفي عميق از سوي وجدانهاي بيدار به اين دغل بازان جاني كه بيداري اسلامي و بسط ايدئولوژي اسلام و نبي مكرم اسلام(ص) و آل طاهرينش را در جهان برنمي‌تابند و راهي جز ترور و آدمكشي نمي‌شناسند.

سازمان بسيج مستضعفين با پرافتخار خواندن اقدام اخير وزارت اطلاعات، اين اقدام را فتح و نصري بزرگ توصيف كرده و آورده است: ان‌شاءالله اين حماسه بزرگ تسكيني بر قلوب داغدار خانواده‌هاي اين شهيدان بسيجي خواهد بود. سازمان بسيج مستضعفين فتح و نصر بزرگ را به محضر حضرت بقيةالله و نايب بر حقش امام خامنه‌اي (مدظله‌العالي) تبريك خود را نثار داشته و نابودي و سرنگوني همه جهانخواران و در رأس آمريكا و رژيم اشغالگر قدس و همه متحدان آنها را از خداوند متعال مسالت دارد.
ارسال به دوستان
چرا گوگل نامگذاری نسخه‌های اندروید بر اساس دسرها را متوقف کرد؟ ۶۸درصد ایرانی‌ها به اینستاگرام بازنگشتند؟ قیمت طلا جهانی امروز دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ جلسه رئیس آلمانی بانک ملی ایران با اعضای اتاق تجارت؛ اوایل دهه ۱۳۱۰(عکس) سنگ تمام مکزیکی‌ها برای فوتبال ایران یافته جدید جیمز وب: تفاوت کابوس‌وار هوای صبح و عصر در غول گازی معروف تصویر لگویی از علیرضا بیرانوند با اشاره به بسته بودن تنگه هرمز چرا حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی واریز نشده است؟ ۰.۹ درصد معتادان ایران «زن» هستند/ وجود بیش از ۳۳۰ میلیون معتاد در دنیا «علی الاصول» در پیام رهبری یعنی چه؟ راه‌اندازی سامانه «بینا» برای ثبت‌نام دانش‌آموزان/ برپایی کلاس‌های تقویتی برای ابتدایی‌ها روابط زن و شوهر و تناقض‌ های پنهان: چرا هم زمان هم خوشبخت‌ ایم و هم سردرگم؟ شگفتی بدن انسان؛ دلیلی که ریه ها غرق نمی شوند بهترین شهرهای دایره‌ای جهان در سال ۲۰۲۶ کدامند؟ روزنامه اطلاعات: آقای دولت! طاقت مردم دارد تمام می شود؛ با حذف یارانه نان؛ پاس گل به دشمن ندهید