فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۱۹۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۸ - ۲۹-۰۳-۱۳۹۱
کد ۲۱۹۶۸۳
انتشار: ۲۳:۵۸ - ۲۹-۰۳-۱۳۹۱

احمدی‌نژاد عازم بولیوی شد

عصر ایران
محمود احمدی نژاد شامگاه دوشنبه عازم آمریکای لاتین شد، تا ابتدا با سفر به بولیوی با اوو مورالس رییس جمهور این کشور دیدار و گفتگو کند و سپس با سفر به برزیل در اجلاس"ریو + 20" که در زمینه محیط زیست و توسعه پایدار برگزار می شود و بزرگترین و معتبرترین گردهمایی سازمان ملل متحد می باشد، شرکت خواهد کرد.
رییس جمهور به منظور سفر به کشورهای بولیوی، برزیل و ونزوئلا و شرکت در اجلاس محیط زیست و توسعه پایدار "ریو + 20" لحظاتی قبل تهران را به مقصد بولیوی، ترک کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی نژاد شامگاه دوشنبه عازم آمریکای لاتین شد، تا ابتدا با سفر به بولیوی با اوو مورالس رییس جمهور این کشور دیدار و گفتگو کند و سپس با سفر به برزیل در اجلاس"ریو + 20" که در زمینه محیط زیست و توسعه پایدار برگزار می شود و بزرگترین و معتبرترین گردهمایی سازمان ملل متحد می باشد، شرکت خواهد کرد.

این اجلاس در سال 1992 در شهر ریودوژانیرو برزیل آغاز به کار کرده است و با عناوینی همچون "اجلاس ریو"، "کنفرانس ریو" و "اجلاس رهبران زمین" شناخته می‌شود.

رییس جمهور پس از شرکت و سخنرانی در این اجلاس به کاراکاس سفر خواهد کرد تا با همتای ونزوئلایی خود نیز دیدار و گفتگو کند.
برچسب ها: احمدی‌نژاد ، بولیوی
ارسال به دوستان
وزیر دفاع پاکستان: تفاهم اسلام‌آباد به معنای پایان سیاسی نتانیاهوست عارف: هیچ اعتمادی به دشمن نداریم تصویری کم‌نظیر از بمب‌افکن آمریکایی بی-۱۷ پس از اصابت شدید آتش ضدهوایی توییت ترامپ درمورد موافقت ایران با بازرسی‌ هسته‌ای هشدار متخصص ریه: هر وعده قلیان معادل یک پاکت سیگار است لیبرمن: توافق بین آمریکا و ایران «بزرگترین فاجعه سیاسی» است درخشش خیره‌کننده ستاره‌های لیورپول در جام جهانی ۲۰۲۶ احتمال تمدید رایگان مترو و اتوبوس تهران تا پایان تشییع رهبر شهید انقلاب رضا عنایتی: تیم ملی بیش از ۵۰ درصد شانس صعود دارد قیمت بلیت اتوبوس تهران به کربلا و اهواز اعلام شد روس‌اتم: حملات اوکراین به نیروگاه اتمی زاپوریژیا تشدید شده است حضور ۱۱ دانشگاه ایرانی در فهرست برترین‌های جهان واردکنندگان بزرگ نفت به دنبال افزایش ذخایر نفتی هستند اعلام تورنمنت سه جانبه پرسپولیس، گل‌گهر و چادرملو برای سهمیه آسیا بازار طلای تهران به‌مدت 6 روز تعطیل شد