فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۱۹۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۲ - ۳۱-۰۳-۱۳۹۱
کد ۲۱۹۹۶۸
انتشار: ۲۰:۴۲ - ۳۱-۰۳-۱۳۹۱

16 نماینده خواستار پاسخگویی وزیر راه شدند

عصر ایران
الیاس نادران و 15 نماینده مجلس شورای اسلامی با طرح سئوالی از وزیر راه و شهرسازی که روز 24 خرداد ماه تقدیم هیئت رئیسه مجلس شده است از علی نیکزاد خواستند که در خصوص علت و نحوه برگزاری مناقصه اپراتور دوم بندر شهید رجایی که ابهاماتی را آفریده، توضیح دهد.
الیاس نادران و 15 تن از نمایندگان مجلس با طرح سئوالی از وزیر راه خواستار پاسخگویی علی نیکزاد در خصوص علت و نحوه برگزاری مناقصه اپراتور دوم بندر شهید رجایی شدند.

به گزارش مهر، الیاس نادران و 15 نماینده مجلس شورای اسلامی با طرح سئوالی از وزیر راه و شهرسازی که روز 24 خرداد ماه تقدیم هیئت رئیسه مجلس شده است از علی نیکزاد خواستند که در خصوص علت و نحوه برگزاری مناقصه اپراتور دوم بندر شهید رجایی که ابهاماتی را آفریده، توضیح دهد.

در متن سئوال مذکور از نیکزاد خواسته شده که توضیح دهد با توجه به وجود یک مجموعه اجرایی در بندر شهید رجایی مشخص کند چه کاستی هایی وجود داشته که وزارت راه  دست به این اقدام زده یا به این اقدام واداشته شده است.

همچنین نمایندگان سئوال کننده خواستار توضیحات وزیر راه در خصوص نحوه برگزاری مناقصه مذکور و سیر طی شده و معرفی افرادی شدند که پشت این مناقصه قرار داشتند و از نیکزاد خواستند پاسخ دهد با توجه به اینکه شریک مناقصه برگزار شده، خارجی است چه ضمانتی وجود دارد که منافع ملی و اطلاعات مهم مربوط به صادرات و واردات کشور محفوظ بماند.

نادران و دیگر نمایندگان سئوال کننده از وزیر راه همچنین از نیکزاد پرسیده اند که کاوه، رئیس شرکت کاوه چه مناسبات مالی با مسئولان سابق وزارت راه و برخی مدیران فعلی دارد و چه افرادی با هزینه وی به سفر خارجی رفته اند.

طراح اصلی این سئوال الیاس نادران نماینده تهران در مجلس نهم است و ذیل آن را محمد آشوری نماینده بندرعباس،  نادر قاضی پور نماینده ارومیه، محمدرضا تابش نماینده اردکان، علیرضا محجوب و حسین نجابت نمایندگان تهران، رضا رحمانی و مسعود پزشکیان نمایندگان تبریز، حسن کامران نماینده اصفهان ، علیرضا اکبریان نماینده کرج ، عوض حیدرپور نماینده شهرضا، الله وردی دهقانی نماینده ورزقان، یوناتن بت کلیا نماینده آشوریان، سید حسین دهدشتی نماینده آبادان، سید محمد مهدی پورفاطمی نماینده دشتی وتنگستان و سید حسین ذوالانوار امضا کرده اند.

در روزهای اخیر برخی رسانه ها ابهاماتی در خصوص واگذاری اپراتور دوم بندر شهید رجایی در استان هرمزگان منتشر کرده اند که عمده آنها مرتبط با واگذاری این اپراتور به شرکت کاوه است که در برخی بنادر کشور برنده مناقصات اپراتوری از طریق ترک تشریفات شده است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
ادعای نتانیاهو: ما هنوز وظایفی داریم که باید در ایران انجام شود/ از جنوب لبنان عقب‌نشینی نخواهیم کرد فرانسه چند راکتور هسته‌ای را از مدار خارج کرد شیخ نعیم قاسم: صبر ما معادلات را تغییر می‌دهد انگلیس ۳۸۰ میلیون دلار برای تامین سوخت هسته‌ای و کمک به اوکراین اختصاص می‌دهد نحوه ثبت اعتراض به احکام مستمری و دریافت غیرحضوری فیش حقوقی بازنشستگان تأمین اجتماعی هدف قرار گرفتن یک کشتی در جنوب شرق عمان وزارت دفاع عراق: انفجاری در انبار مهمات الحشد الشعبی رخ داده   از اتاقی ۹ متری تا باشگاهی برای رویاها؛ روایتی از 16 سالگی « کتابخانه روستایی فاطمه‌ها» معاون ترامپ: یادداشت تفاهم با ایران جلوی افزایش اختلاف ها را می گیرد رهبر انصارالله: حضور اسرائیل در سومالی‌لند را تحمل نمی‌کنیم پیام تسلیت و ابراز همدردی پزشکیان با دولت و ملت ونزوئلا در پی زلزله اخیر  مفقود شدن بیش از 21 هزار نفر در پی زلزله‌های ویرانگر ونزوئلا دمای هوا در استان بوشهر به مرز ۵۰ درجه رسید کوه خرافات ؛ افسانه ای که همچنان زنده است ایتالیا: تحریم بن گویر را با جدیت دنبال می‌کنیم