۱۸ آبان ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۸ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۲۱۶۸۰
تعداد نظرات: ۱۷۰ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۵ - ۱۳-۰۴-۱۳۹۱
کد ۲۲۱۶۸۰
انتشار: ۱۱:۵۵ - ۱۳-۰۴-۱۳۹۱

علی مطهری: با این فیلم ها نیازی به فارسی1 نیست!

مطهری در خاتمه ضمن تشکر از نیروی انتظامی به دلیل استقامت در اجرای طرح امنیت اخلاقی از نیروی انتظامی خواست که این طرح را با مسائل امنیتی مخلوط نکنند...
عصر ایران- درجلسه علنی امروز مجلس، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سردار احمدی مقدم فرمانده کل نیروی انتظامی برای شنیدن نظرات نمایندگان درباره طرح امنیت اخلاقی حضور داشتند.

علی مطهری یکی از نمایندگانی بود که برای بیان انتقادات خود پشت تریبون رفت و گفت: انتقاد ما از عدم استقلال وزارت ارشاد در مقابل نگاه خاص دولت به مسائل فرهنگی است.

این نماینده اصولگرای تهران گفت: سیاستگذار نگاه فرهنگی دولت آقای مشایی است که شدیدا هم از طرف آقای احمدی نژاد حمایت می شود. اما انتظار ما این است که وزیر تابع قوانین اسلام باشد.

مطهری در ادامه افزود: مشکل ما این است که هر کس رئیس جمهور می شود خیال می کند به اتکای آرای خود می تواند سیاست های اقتصادی و فرهنگی و... دلخواه خود را اجرا کند. در حالیکه رئیس جمهور باید مجری سیاست های کلی نظام باشد که در جای خود وضع می شود.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه به مواردی از اکران فیلم ها اشاره کرد و گفت: در فیلم "شبانه روز"  آن قدر روابط نامشروع در هم تنیده است که معلوم نیست زنی که باردار می شود پدر فرزندش کیست؟!

مطهری همچنین به فیلم "انتهای خیابان هشتم" اشاره کرد و گفت با وجود این فیلم ها نیازی به شبکه فارسی وان نیست!

او با اشاره به اینکه فیلم آتشکار در کمیسیون فرهنگی مجلس هشتم نمایش داده شد و همه اعضای کمیسیون با اکران آن مخالف بودند، اما هم اکران شد و هم تبلیغ تلویزیونی داشت، تصریح کرد: در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر، هنرمندان با هر لباس و آرایشی حاضر می شوند و وزیر ارشاد هم در این مراسم شرکت می کند و در واقع بدحجابی آن ها را تایید می کند.

مطهری در خاتمه ضمن تشکر از نیروی انتظامی به دلیل استقامت در اجرای طرح امنیت اخلاقی از نیروی انتظامی خواست که این طرح را با مسائل امنیتی مخلوط نکنند و سوال کرد: نیروهایی که در خروجی بزرگراه ها مستقر شدهاند مربوط به طرح امنیت اخلاقی هستند یا به دلایل دیگر در این محل ها مستقر شده اند؟

ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۱۷۰
در انتظار بررسی: ۱۴۲
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
501
2694
خواستم به ايشون بگين مبادا فكر كنند كه تو اين موارد هم نماينده ملت هستند! به سمت طالبانيسم پيش رفتن به نفع هيچ كس نيست! شما جلوي گروني رو بگير باقي پيش كش!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
آقای مطهری روش بدی را برای جلبه توجه کردن پیش گرفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
جناب مطهری مطمئن باش با این روش شما فارسی وان بین ها بیشتر هم می شوند این کارها بهترین تبلیغ برای فارسی وان است باید حجاب جشنواره فجر را فهمید یادتان باشد همین خانم لیلا حاتمی حاضر نشد حجابش را بردارد و در مقابل چشم میلیونها بیننده در سراسر جهان با حجابی درخور زن ایرانی نه زن ظالبانی به روی صحنه رفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
ا.مرد حسابی خدا انشاالله خانواده اتو گرفتار فساد نکنه .اگه گرفتارش بشی .اونوقت از هر مار زهرآلودی بدتر میشی..باید جلوی فساد گرفته بشه .مرد حسابی خودت لس انجلسی هستی و اونوقت حرف حق را طالبان میگی.مرد حسابی خوشت نمیادبرو لیوان آب بخور.مرگ بر فساد مرگ بر فساد مرگ بر فساد.ما طالبان نیستیم انها وحشی صفتند ما مسلمان نرمخو و پاک هستیم که جز خوبی نمیخواییم ما کسی رو آزار نمیدیم.زیرا خودمان آزار دیده هستیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
یه سوال: آیا همه مسلمانان نرمخو و پاک ادبیات «مرگ» گفتن به دیگران را دارن!!؟؟ عجب مسلمان نرم خو و پاکی هستی تو!!؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
مطهری هم خرش از پل گذشت شروع کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۵
آقا یعنی چی "شما جلوي گروني رو بگير باقي پيش كش!"؟!!!
اقتصاد به جای خود فرهنگ هم به جای خود هر دو مهم اند. اینکه ما درگیر مشکلات اقتصادی هستیم به این معنا نیست که مشکلات دیگر مطرح نشود.
وضعیت فیلم های سینمای ما به لحاظ اخلاقی انصافا اسف باره و ایشون هم به حق تذکر داده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
344
2323
آقای مطهری
لطفاً مسئولین اقتصادی را هم به مجلس فرا بخوانید و در باب گرانی افسار گسیخته هم افاضات فرمایید. مشکل اصلی جامعه نه آنچه از دید شما بدحجابی و نه فیلمهای مستهجن که گرانی و تورم مهار نشدنی است که سوء مدیریت دولتیان و بی تفاوتی امثال شما مردم را به این روز انداخته.
عصر ایران اگر شرفی برایت باقی مانده منتشر کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
مرسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
به نظر من مبارزه با فساد مهمتر از همه چیز است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
عالی گفتی
ارمین
| Switzerland |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
حرف حق جواب نداره افرین بر تو که حرف همه رو زدی
ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
357
1924
اين هم علي مطهري كه خيلي ها متاسفانه قبولش دارن و من ازايشان يك سوال دارم . اگر شما خود را يك شخص منتقد و معتقد به گفتگو مي داني در همين مسئله حجاب وبرخورد نيروي انتظامي آيا اين حرف هاي كه شما مي زنيد عقلاني ونظر مردم است (حتي آنهايي كه به شما راي دادن با اين نظر شماكامل مخالف هستند) شما كه معتقد به اين هستيد بايد به نظرهاي متفاوت توجه و احترام گذاشت شما نظر مردم در اين مسئله مي دانيد ؟ جناب مطهري كه استاد علوم اسلامي هم هستيد آيا تا به حال به اين مسئله فكر كرده ايد كه در هيج جاي قرآن و حتي سيره اهل بيت در مورد اجبار كردن حجاب اجباري در جامعه اسلامي هيچ اشاره اي نشده است حد اقل يك مقدار از اخلاقهاي پدر بزرگوارت را رعايتكن آقاي مطهري عزيز
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
دمت گرم - حرف حساب زدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
ali خان ظاهرا خیلی وقته لای قرآن رو باز نکردی یا نکنه همه قرآن بجز سوره نور رو خوندی
دقیق باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
تو هیچ جایی هم نیامده که هفت قلم می تونی آرایش کنی
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
چرا مغالطه میکنی؟
اجبار حجاب که صرفا به خاطر مسائل دینی نیست. به خاطر امنیت روانی جامعه است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
احساس می شود گذشته از انحرافات عملی فراوانی که در زمینه حجاب بوجود آمده است این مساله و سایر مسائل مربوط به زن وسیله ای شده در دست یک عده افراد نا پاک و مزدور صفت که از این پایگاه علیه دین جار و جنجال تبلیغاتی راه بیاندازند . بدون شک بیماری برهنگی بیماری عصر ماست . دیر یا زود این پدیده به عنوان یک بیماری شناخته خواهد شد . ( از کتاب مساله حجاب شهید مطهری)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
حرف حساب جواب نداره.
اصل مطلب همینه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
آقایی که از کتاب مساله حجاب شهید مطهری گفته بودی.لطفا اون قسمت کتاب که در مورد عدم اشکال بیرون ماندن قسمتی از موی سربخاطر عرف شدن(مستند به حجاب بادیه نشینان اعراب) را هم بخوانید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
ناشناس های عزیز قابل توجه است که توی ایات کرسی که دیگه همه ما ایرانی ها حفظ هستیم گفته هیچ اکراهی در پذیرش دین نیست راه خیر و شر مشخص شده و انسان آزاد می توانه انتخاب کنه و نباید هیچ اجباری در ازادی های شخصی اش داشته باشه مگر اونجایی که حق سایر خلق خدا رو پایمال کنه، این درست مثل همون کاری هست که تو اروپا انجام می دن و اجازه به گذاشتن حجاب نمی دن در حالی که انسان ازاد در غرب هم باید این اجازه را داشته باشه که لباس مناسب ذهنیات خودش بپوشه .. صد البته عرف در هر جامعه سمت و سویی گرفته است اما اجبار نه نه نه نه
خانواده ايراني
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
1839
770
مسائل و مشكلات اقتصادي دليل نميشود كه جلوي هرزه گي و بي غيرتي و كثافتكاري ودر ادامه نا امني و بي قانوني توسط نيروي انتظامي كه وظيفه ذاتي اين نيرو است گرفته نشود.
پاسخ ها
سارا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
پس با این دلیل شما علت ناامنی بی حجابیه . دلیل خوب و محکمیه البته از دید محدود و سطحی نگر شما. واقعا براتون متاسفم که ریشه همه مشکلات رو در حجاب می بینید واقعا متاسفم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
دوست عزیز ... به مشکلات اقتصادی و امنیتی که در یک دستگاه رسیدگی نمی شود که پرداختن به آن مانع موارد دیگر گردد. وقتی سردار احمدی مقدم بیان می کنند «5 درصد از دستگیری های طرح امنیت اخلاقی تکراری هستند» دو برداشت می توان داشت 1- تمام این افراد (دستگیر شدگان) هرزه هستند که با حجم وسیعی از هرزه گی طرف هستیم و هم من و هم شما می دانیم این برداشت کاملاً غلط است. 2- افراد دستگیر شده هرزه و ... نیستند بلکه نیروی انتظامی در حال به رخ کشیدن خود است (به قول سریال قهوه تلخ مشغول نمایی می کند) با این حال شاهد گزارش های متعدد از آزار و اذیت ها در سطح جامعه هستیم. فکر می کنم بحث نا امنی و بی قانونی در این هار چوب مطرح است که متأسفانه نیروی انتظامی بسیار بسیار ضعیف است و گواه آن همین اتفاقات شوم است.
رامین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
بستگی داره هرزه گی و بی غیرتی به چی بگی
هرزه گی اینه که با این همه درآمد نفت 90درصد مردم از گشنگی دارن میمیرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
مسائل و مشكلات اقتصادي عامل اصلی بر نا امنی های اجتماعی و نهادینه شدن بی قانونی در جامعه است.
ناشناس
| Spain |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
بله مسائل و مشكلات اقتصادي دليل نميشود كه جلوي هرزه گي و ... گرفته نشود ، اما باید بدانیم هرزه گی و ... چیست ؟
کامبیز
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
دوست گرامی همه رو باهم مخلوط نکن. من دست نهاد های امنیتی (مثل پلیس و وزارت اطلاعات و... )میبوسم ،که این امنیت مدیون زحمات آنهاست. اما آن قسمتی که اشتباه است اشتباست و باید اصلاح شود ، و این با حفظ احترام به همه سلیقه ها در چهارچوب قانون است. به قول خبری در همین سایت فرمانده پلیس گفتن 49 درصد موافقن، ببخشید اون 51 درصد رفتن گل بچینن؟ا
از طرف دیگر هرزگی کثافت کاری و معضلات اجتماعی دیگر نوک کوه یخی است که از آب بیرون است و ما میبینیم و لمس میکنیم .اصل وریشه آن در کاستی های اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی و با کمال تاسف ندانم کاریهای مسئولان مربوطه است و نیروی جبر آخرین گزینه است> ایا ما به آخر گزینه رسیده ایم؟.
آیا در مسائل دیگر مثل موتور سواران ، روابط اجتماعی افراد ،اعتیاد و ...وضعیتی بهتر از این داستان است؟
خانواده ایرانی عزیز فرزندان تو اکنون جنیفر لوپز رو بهتر میشناسند یا استاد علعصغر بهاری یا همایون خرم یا شهداد روحانی یا استاد کسایی یا استاد پایورو...؟
فرزندان تو اکنون ولنتاین را بیشتر میشناسند یا روز سپندار مذگان روز عشق ایرانی را؟
فرزندان تو امروز بیشتر برای قهرمانان فارسی 1 فریاد میکشند یا شجاعانی چون عباس دوران و هزاران دلیر مرد و شیر زن این آب و خاک؟
فرزندان تو امروز وقت بیشتری برای سریالهای بی بند و بار ماهواره و برنامه های بی محتوای تلوزیون وطنی میگذارند یا داستانهای شاهنامه...
خانواده ایرانی، هموطن تو به باقی مانده چه فرهنگ خودی چنگ بزند ، که به چماغ تو که هرزه، بی غیرت و کثافت می خوانیش ، دچار نشود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
وظیفه نیرو انتظامی قبل از گیر دادن به ظاهر انسانها کشف و دستگیری خلافکاران .جلوگیری از کسانی که کلاهبرداری میکنند ومال مردم را میخورند است. ایا این نیرو وظیفه اصلی خود را انجام داده/؟یا اینکه چون نمیتواند یا نمیخواهد یا نمیگذارند این وظیفه را انجام دهد امده و به انتخابی که کاملا شخصی است گیر میدهد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
راستی کراوات رو فراموش کردی . جلوگیری از استفاده پزشکان از کراوات خیلی مهمه ، حتی از نان شب مردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
اينو من نگفتم پيغمبرمون گفته: فقر ام الفساد است نه بي حجابي !!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
در كشور ما متاسفانه به جاي اينكه با فاعل فعل مجرمانه برخورد شود هميشه با مفعول برخورد ميشود. اين آقاي سردار هيچوقت فكر كرده كه باعث اذيت و آزار بانوان ايراني به هر نحوي مردان هستند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
دوست عزيز فحش ديگري بلد نبودي؟؟ آدم هيجان زده ميشه از اين همه ادب و نزاكت.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
224
822
آقای مطهری شما گرانی و فقر و بدبختی مردم را حل کنید فکر کنم دغدغه های فکری مهم شما از قبیل رعایت حجاب و ...نیز تا 90 درصد خودبه خود حل شود.
هوتن
United States of America
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
78
432
وا اسفا وا مصیبتا!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
وا اعلیحضرتا ...
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
63
962
وقتی 100میلیون واسه رهن خونشون کم باشه گرانی میدونن چیه
فرزاد
Germany
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
18
602
کاش بعضی از مسولین بجای قلدری نشان دادن به مردم زورشان را بر سره گرانی و تورم خالی میکردند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
133
591
در کل از رای که به ایشان دادم پیشمانم!
کاش به داد جیب خالی مردم برسید که مادر هم فسادها فقر است فقر!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
منم مثل ... پشیمونم . باید می فهمیدم که هیچ استثنایی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
ما که رای ندادیم یه ملتی رو به خودمون مدیون کنیم
سامي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
فكر كنم بايد جمله ات را اصلاح كني
در كل از رأي كه دادي بايد پشيمان بشي
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
107
761
آقاي مطهري: بنده به شما راي دادم و مواضع شما نيز در عمده موارد مناسب است ولي به مصداق ضرب المثل« چون كه صد آيد نود هم پيش ماست» عمل شود بخش مهمي از آنچه امنيت اخلاقي يا بد حجابي مي خوانيد تا حدودي درست ميشه. نمي توان امور فرهنگي را از امور معيشتي و اقتصادي جدا كرد. برخورد تعزيراتي و قهري كي جواب داده كه الان جواب بده. مگه پيامبر نفرموده اگر در خانه اي فقر وارد شده ايمان از در ديگر خارج ميشه. اين نوع برخورد نيروي انتظامي، تجويز مسكن براي بيماري است در حالي كه اصل بيماري وجود داره و در حال پيشرفت است. هميشه هم نمي توان گفت چون نظر فلان علامه در مود حجاب چنين بوده بايد عمل بشه. در بسياري از موارد بسياي از علما هم اشتباه كردند. اصلا اگر همه چيز را ثابت بگيريم كه ديگه علم پيشرفت نداره حتي علوم فقهي. مسئله حجاب هم كه از اصول دين نيست. انچه در فروع دين است بحث امر به معروف و نهي از منكر با شرايط و ضوابط حاص خودش است كه طبعا همه به آن معتقديم. براي بنده هنوز اين سوال مطرحه كه آيا در صدر اسلام و حتي اواخر حيات پيامبر(ص) همه افراد ساكن در قلمرو اسلام، حجاب اسلامي داشتند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
عزیز من لازم نیست بفهمی که مردم در صدر اسلام حجاب داشتن یا نه.مسئله حجاب تو قران اومده اگه رعایت بشه قران رعایت شده نه قانون حکومت.
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
161
1247
متأسفانه آقای مطهری باز برگشته ان به دوران 4 سال قبلشون که بزرگترین مشکلات ایران زمین رو مشکلات فرهنگی این و اون می دونستن! حالا چه مشکلات فرهنگی اصلاح طلبان و چه فرهنگ لیبرالی دکتر احمدی نژاد!

یکی نیست بگه که قوه ی قهریه (اعم از کمیته، بسیج، نیروی انتظامی و گشت ارشادش و قوه ی قضاییه) در این سی و اندی سال چه باید می کردن که نکردن؟! دیگه چه نوع برخوردی باید انجام می دادن که ندادن؟ تحقیر؟ توهین؟ زندانی کردن؟ مو بریدن؟ پونز به سر وارد کردن؟ کروات قیچی کردن؟ رنگ زدن به بدن؟ هل دادن دخترهای نوجوان و جوان به داخل ون؟ عکس گرفتن از ایشان بسان مجرمین؟ فیلم گرفتن از ایشان؟ محروم کردن ایشان؟ بستن مغازه های فروش پوشاک زنانه؟ مانتو فروشی ها؟ کروات فروشی ها؟
جمع آوری ماهواره ها و نقض حقوق شهروندی؟ گرفتن ماشین هایی که دستگاه پخش کننده ی صدا دارن؟ گرفتن ماشین سواران با سگ؟ ضبط سی دی های آهنگ از ماشین ها؟

خداوکیلی کاری مونده که از دستشون برمی اومده و انجام نداده ان؟ از لیست مذکور که بسیار بلندبالاتر از این حرفاست، چیزی بوده که از انجامش کوتاهی کرده باشن؟!!
--------------------------------------------
اگه قرار بود فرهنگ ما با این کارها درست بشه، تو این سال ها شده بود!

فکر نمی کنین اگه قرار بر آزمون و خطا هم بود، تا الان باید به خطا بودن این مؤلفه ها می رسیدیم و فکری نو برای این وضعیت می داشتیم؟!!
-----------------------------------------
اما قصه و غصه ی اصلی زمانی است که می اندیشیم فرهنگ اسلامی مون که در زمان حکومت فاسد پهلوی و با وجود هزاران مرکز فساد و گناه رسمی و غیر رسمی، اون انقلاب باشکوه رو براه انداخت، امروزه حتی توان به مسجد کشیدن جوانان نمازخوان رو هم نداره! چه برسه به جلوگیری از بی دین شدن جوانان!! چه برسه به مسلمان کردن غیر مسلمانان ...!!!

خواهشاً این مطلب رو چاپ بفرمایین.
پاسخ ها
sara
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
حق گفتی آقا مصطفی . کاملا درسته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
جوانهايي که تو 8 سال دفاع مقدس سينشون رو جلوي دنيا سپر ايران و اسلام کرده بودن، با گشت ارشاد و کميته و بسيج به اون مقام رسيده بودند؟!!
چو بيشه تهي ماند از نره شير شغالي درآيد به بيشه چو شير
رامین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
درود به این قلمت
داود از تهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
آقا مصطفي عزيز مطالبتان همه درست فقط ايشون از باب تذكر به وزير ارشاد ان هم به لحاظ ارتباط موضوع با كميسيون فرهنگي مجلس مواردي رامطرح كرده اند نبايستي از يك نفر توقع داشت كه به همه مشگلات رسيدگي وتذكر بدهد هر بحث وموضوعي سر جاي خود ....كما اينكه ايشون تا بحال نشان داده با خيلي از موارد درگير شده وصراحتا تخلفات ومعضلات راهم بيان كرده .اينگونه قضاوت كردن كمي بي انصافي است .موفق باشيد. لطفا يك بار ديگر به متن وموضوع جلسه مراجعه كنيد.
سينا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
آقا مصطفي خيلي زيبا و كامل فرموديد. من به كشورهاي سوريه كردستان عراق و همسايگان خزر رفته ام . مسلمانند حجاب آزاد است ولي يكي از صحنه هاي داخلي را نمي بينيد . همه متعادل و متمدن .....واقعا" براي خودمون متا سفم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
مصطفی جان فدای اون دل پر دردت که عین دل بیشتر جوانهای نسل سوخته است بیشتر اینها مثل ربات هستند برایشان خروجی کار اصلا مهم نیست .
ناشناس
| Poland |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
به اين ميگن نظر ، واقعا آفرين !!!
میعاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
جانا سخن از زبان ما میگویی
افشین
| United States of America |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
بسیار از اظهار نظرتان خوشحال شدم وبیشتر از اینکه عصر ایران چاپش کرده .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
ایول آقا مصطفی
dato
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
دمت گرم گل گفتی کاش میتونستم بیشتر نمره مثبت بدم .....
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
خوب تکلیف مصطفی که مشخصه، انسان بی هویت و غیر مسلمان که همه مشکلات را در آزادی حجاب و لخت بودن بدن می بیند
اما از عصر ایران هم همین گله بس که هر نظر را به مانند معاندان پخش نکند
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
اقای مصطفی
سوال شما ساده و بسیار سنجیده بود البته اگر آقایان هم ساده و صادقانه پاسخ دهند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
61
584
آقای مطهری پی نان باش که خربزه آبه مردم از گرسنگی تلف میشن شما به فیلم وسینما گیر دادی
تورو خدا منتشر کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
91
436
شما تا قبل از رای گیری نظرات متفاوتی داشتین .واقعا متاسفم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
ایشون قبلاً یک چیزی گفتن شما عقلتون کجا بود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۵
نخیر ایشون از سال ها پیش همین نظر رو چه در رسانه های مکتوب و چه در تلویزیون به صراحت می گفتند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
73
424
آقای مطهری مشکل مردم ما این ها نیستند مشکل مردم ما تورم بیکاری و........هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
161
615
اینم تقدیم اونایی که میگفتن مطهری نماینده مردم هست !!!!
آقای مطهری برادر من شما و یک عده از امثال شما نمیتونید برای پوشش مردم تصمیم بگیرید , یعنی درک این مهم اینقدر سخته؟
من که رای ندادم اما اگه میخواستم بدم شاید به مطهری میدادم , اما الان خوشحالم که رای ندادم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
پوشش زنان را اسلام تعیین کرده نه مطهری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
ناشناسی که گفتی پوشش زنان را اسلام تعیین کرده یه سری به عربستان هم بزن ، جایی که اسلام از آنجا صدور پیدا کرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
5
139
هركسي از ظن خود شد يار من از درون من نجست اسرار من
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
135
362
مطهری جان..
نماینده عزیز
شما هم از خیر همه چی گذشتی، جزء گیر دادن به لباس ما !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
35
472
جناب مطهری
دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را
شما که اینقدر خوبی چرا برای حذف تعطیلی تابستان برای مجلسی ها مخالف کردی؟
چرا برای قانون نظارت بر نمایندگان مخالفت کردی؟
جمع کن بابا همتون مثل هم هستین!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
گل گفتي و در سفتي
رامین
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
21
670
آفرین آقای مطهری، خوب ریشه یابی کردی. انشاالله با حل این مشکل دیگر مملکت ما درست می شود و تمامی مشکلات نیز به زودی حل می شود. اصلا ریشه تمام مشکلات ما از تورم، بیکاری، آلودگی هوا،زلزله و ... از همین فیلمهای تولید داخل است.
ناشناس
Singapore
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
62
568
آقای مطهری شما قیم مردم نیستید که در کمیسیون فرهنگی بنشینید فیلم ببینید و بعد تشخیص یدهید این فیلم مناسب مردم هست یا نه. وظیفه ی شما قانون گذاری و نظارت بر حسن اجرای قانون است نه به بهشت فرستادن آدم ها.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
69
645
شما جيب مارو نزن بقيه چيزها پيشكش
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
66
55
باريکلا مطهري حرف دل مردم زدي بس است گراني از مطهري در مجلس ميخواهم هرچه زودتر ستاد بحران اقتصادي تشکيل دهد که اينکاز از قوه مجريه برنميايد.
ناشناس
United States of America
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
54
262
اقای مطهری چرا حضرتعالی مثل اعراب صدر اسلام از لباس بلندو روسری استفاده نمیکنید تا کنون تحقیق کرده اید که کسانی که به جرم ارتباط نامشروع دستگیر میشوند علت انرا مشاهده فارسی1 ذکر کردند یا بیشتر زنان مشکل مالی و بیشتر پسران عدم داشتن پول کافی برای ازدواج عنوان میکنند در ضمن همه میدانند که مانتوی کوتاه و یا عقب رفتن روسری نشانه فساد نیست کمی هم در گرمای تابستان بفکر زنان این مملکت باشید .تا انتخابات تمام میشه مردم فهیم و انقلابی و همیشه در صحنه به مردمی تبدیل میشوند که قیم نیاز دارند تا جهنمی نشوند .یادمان نرفته عکسهایی که در تظاهرات 22 بهمن یا مصاحبه های صدا و سیما با زنانی که حتی از اروپا و امریکا امدند تا مشت محکم بزنند . شما سایر مشکلات راحل کنید بذارید فقط همین مسئله را مردم خودشان تصمیم بگیرند قرار نیست که مردم فقط هر شما فرمودید یب چون و چرا اجرا کنید .یادتان نره ما شما را انتخاب کردیم که مشکلات را حل کنید نه برایمان مشکل بتراشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
عال بود، مرسي.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
2
130
همه ی حرفهای خوب قبلیت برای جمع کردن رای و رفتن دوباره به مجلس بود؟! حالا که دوباره وارد مجلس شدی، دوباره این حرفها شروع شد اقای مطهری. دیگه چیز بهتری پیدا نکردی بهش گیر بدی؟
به خدا شما ها درست نمی شین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
198
90
پرسپولیس سرور استقلاله.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
خدایی تو یکی تو آفسایدی .هرچند حرف دل مارو زدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
3
167
آقا هرکی دوست نداره از این فیلما ببینه نره سینما ، چیزی که زیاده فیلم و سینما ، والا

اصلا مردم دوست دارن هرجور خواستن زندگی کنن . کاسه داغ تر از آش
مثل اینکه این آقا یادش رفته مهمترین وظایف مجلس چیه !
کل وقت اش رو گذاشته سر این مسئله .

این نظر رو هم مثل بقیه نظرها چاپ نکن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
2
123
مگاه آقای مطهری هم فارسی وان میدیدن؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
میدیدن نه، میبینن
برنا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
2
31
این آقای مطهری با آن آقای مطهری قبل از انتخابات خیلی فرق کرده ، ولی خواسته یا نا خواسته یک حرفی در مورد حداد عادل زد که فکر کنم امروز همه مسئولین همین عقیده رو دارن و اون حرف هم این بود که اگر کسی از مردم دفاع کرد طرز فکرش اینه که مقابل نظام ایستاده و فکر کنم خود آقای مطهری هم حالا بنا بدلایلی همین طرز تفکرو داره .
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
3
172
روشنفكرشون اينه.خدا به فرياد برسه.داغونتم داغون.يعني لهوم كردي
ناشناس اشنا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
3
142
ببخشيداقاي مطهري شبكه فارسي 1كدوم كاناله چطوري ببينيم
پيام
Germany
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
4
271
بابا صد رحمت به احمدي نژاد من يكي كه عمرا به مطهري راي نميدم عجب افكاري داره يا خدا
مردم روشنفكر و مدعي تهران دمتون گرم با اين راي دادنتون. فقط ادعا داريد واسه شهرستانيها
ناشناس
Netherlands
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
54
63
ای ناقلا ؛ تو هم فارسی 1 نگاه میکنی ها کلک !
ناشناس
Germany
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
27
147
مارا به خیر تو امید نیست شرمرسان
ایمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
9
155
آقای مطهری بس کن دیگه تورو به امام حسین(ع).کجای اسلام ودینی که ما خوندیم وشنیدیم این بگیر وببندا رو واینو پخش کن وپخش نکنهارو(تازه همه این امور که شما بهش گیر میدی از چندتا فیلتر رد میشه تا به سمع یا نظرمردم برسه ودر مورد حجاب هم که شما چپ وراست بهش گیر میدی بخاطرقوانینی که شما وضع کردی بیحجابها هم حداقلهارو رعایت میکنند)تجویز کرده.چرا از تاریخ وتجربیات گذشته عبرت نمیگیرید.حتما باید مردمو تا سرحد امکان از دین زده کنید؟از خدا وامام زمان(ارواحنافداه)شرمنده نمیشید؟آقای علی مطهری پیامبر عزیزتر از جانمون همان رحمه للعالمین زهرای(س) پهلوشکسته وامامان بعد از آن خون دل نخوردند وجانهایی قدرش پیش خدا از آسمانها وزمین عزیزتر بود را زمین نریختندتا شما با این سختگیریها وبگیر وببندها زحماتشان را بر باد دهید.بابا ما تنها کشور با حکومت شیعی در جهان هستیم.آبروی شیعه با آنهمه مجاهدت علمای آزاد اندیش شیعه دست ما افتاده.با این متحجربازیها وکوته نظریهای خود ساخته(چون هیچ ربطی به تفکر مترقی شیعه نداره)شیعه را هم وزن وهم نگاه تفکرات سلفی وسختگیر برخی فرق نکنید.نکنید برادر من.به خود بیائید.ممنون وخسته نباشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
عالي بود مرسي.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
2
184
آقای مطهری خبر داشتید در کره شمالی به تازگی شلوار پوشیدن و پیتزا خوردن آزاد شده ! تکلیف چیست؟
علی
Switzerland
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
2
44
مطهری قبل از انتخابات "v" : مطهری بهد از انتخابات "^"
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
4
121
برادر بزرگوار آقاي مطهري اين شعارها مربوط به دهه 50 و 60 شمسي است و الان هيچ خريداري نداره !!!
چرا ؟ چون مردم الان مي خواهند در يك جامعه اسلامي واقعي و دموكراتيك زندگي كنند از قديم گفتن : " عيسي به دين خود موسي به دين خود"
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
2
72
آقا مگه فیلمای فارسی1 چه جوریه؟نکنه شما هم بله؟
ناشناس
Netherlands
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
3
61
رای رو گرفتی گفتی تمامه نه ؟ رفتی دوباره رو افکار ده سال گذشتتون ؟ بجای این حرفا گرانی رو سامان بدین که مردم هلاک شدن ضمنا با زور نمیشه کسی رو با حجاب کرد رضا شاه با زور خاست حجاب برداری کنه نتونست شما هم با زور میخاهید حجاب گذاری کنید نخاهید توانست پس لجاجت جواب نمیده جانم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
2
62
پس معلوم شد كه ايشونم ماهواره دارند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
3
179
هر چه بگندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک!!!
ما رو باش دلمون رو به کی خوش کرده بودیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
2
265
30 ساله به مردم گیر میدید چی بپوشن چی نپوشن چی بخورن چی نخورن..... عزیز من اگه قرار بود مردم به حرف شما گوش بدن تا 20 سال پیش باید همه اونجوری میشدن که شما دوست دارید. چرا دست از سر این مردم بیچاره بر نمی دارید مرد و زن عاقل و بالغ که نیاز به قیم ندارن چطور به خودتون اجازه میدین بگین یک فیلم رو ما دیدیم ولی صلاح نیست مردم ببینن؟!!!! یعنی جنابعالی و امثالهم خودتون رو باشعورتر و عاقل تر از بقیه میبینید؟!!!!
با وجود افرادی مثل شما فقط باید به حال این مردم و مملکت گریست....
ناشناس
Germany
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
2
102
همانگونه كه هستيد بر شما حكومت ميكنند(پيامبر اكرم)
خود كرده را تدبير نيست(ضرب المثل)
چي ميخواستيم چي شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
1
162
خیلی خوشحالم به ایشون رای ندادم
رامین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
1
170
مرغ شده کیلویی 6000 آقای مطهری فکر فلان فیلم هست که مثلا توش یه خانمی آرایش غلیظ داشته
انگار ایشون هم ساندیس میل میفرماین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
1
160
آدم دلش برای این مردم می سوزه که چه ذوقی میکردن ایشان دوباره نماینده شده اقای مطهری محبوبیت شما برای مواضع فرهنگی تان نبوده
ناشناس
Germany
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
1
156
خر ادم اگه از پل بگذره همین جوری میشه اخر سر.از رایی که به شما دادم شرمسارم
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
1
100
پسر کو ندارد نشان از پدر!
ناشناس
Poland
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
1
148
خوب وظيفه آقاي مطهري رو بلاخره فهميديم ، اينكه بشينن فيلم ببينن و تشخيص بدن كدوم فيلم خوبه كدوم بد يا اينكه برن خروجي تمام بزرگراه هارو چك كنن ببينن توي كدوم مامور ايستاده !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
اگه میشه یک فهرست از برنامه های قابل دیدن فارسی1 تهیه و در اختیار ما قرار بدن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
یعنی ما باید بشینیم ببینیم آقای مطهری صلاح میدونن ما چه فیلمی ببینیم یا نبینیم؟ عجب
یک ایرانی
Brazil
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
1
43
آقای مطهری مگه میشینه فیلمای فارسی وانو میبینه که داره با فیلمای ایرانی مقایسه میکنه
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
226
2
آقاي مطهري يكي از بزرگاني است كه در زمانهاي مناسب حرفهاي حقي مي زند هر زمان لازم بود در مورد حجاب صحبت مي كند ودر جاي خودش در مورد اقتصاد هم صحبت مي كند وحق را مي گويد. خداوند پدر ايشان را با رسول خدا محشور فرماييد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
خداوند تو را هم با ایشان محشور فرماید!
شهروند ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
1
95
اوا خاک بر سرم آقای مطهری مگه شما ماهواره نگاه می کنید دیش شما را جمع نکردند؟
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
150
4
واقعا نمیفهمم چرا بعضی ها مسایل مالی رو بهونه میکنند تا ارزش حیا رو از بین ببرند؟؟؟اخه چرا از فیلمهایی که کانون خانوده رو هدف قرار دادند حمایت میکنید؟؟؟مگه نشنیدید که امام علی فرمودند مردم به فرهنگ و اخلاق نیازمنددند تا به طلا و نقره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
امير جان كانون خانواده را در حال حاضر بيش از هر چيز تورم نشانه رفته
مثل اينكه دستت تو كار نيست يا خيلي داري يا زن نداري
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
حتما شما نونتون از جمع کردن دیشهای ماهواره در میاد عزیز جان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
فکر می کنم شما نون و فرهنگ می خورید!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
2
146
من در صورتي كه ميخواستم راي بدهم به ايشان راي ميدادم اما الان كه خيلي خوشحالم كه به ايشان راي ندادم اميدوارم اقاي مطهري امروز سري به اين سايت بزنند تا ميزان مقبوليت راء شون را مشاهده كنند اميدوارم ان قدر شجاعت ئاشته باشند كه از مردم عذر خواهي كنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
"از مردم عذزخواهی کنند" زهی خیال باطل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
ایشون برای رضای خدا کار میکنه نه برای رضایت مردم ایران
ناشناس
United States of America
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
1
42
توی بیابان بی آب و علف با تشنگی و گرسنگی و رو به مرگ بودن کسی فکر ادامه تحصیل میافته؟
با این همه مشکل چسبیدید به حجاب؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
189
6
درسته گرونی و مشکلات اقتصادی زیاده ولی نباید خطر تهاجم فرهنگی رو به این بهانه که گرونیه از یاد برد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
دوست عزيز ميشه اين طوري هم گفت كه درسته خطر تهاجم فرهنگي هست ولي نبايد گروني و مشكلات اقتصادي را به اين بهانه كه بدحجابيه از ياد برد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
1
173
اقای مطهری شما که در اعتراض به ملت ودولت همیشه صدایتان بلنداست لطفا نگاهی هم به همکاران زیاده خواهتان بیندازیدکه صد میلیون پیشکش مجلس را کم می دانند وکار نکرده مزد زیادی می خواهند اگر هدف شما امر به معروف ونهی از منکراست منکری زشت تر وبد تر از اصراف بیت المال و خوردن حق مردم نیست
هم وطن
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
1
36
به نظر من نشان دادن فیلم هایی که برگرفته از واقعیت جامعه الان ما هستند نه تنها هیچ مشکلی نداره بلکه امری ضروری هم هست. چه بسا خیلی از این فیلم ها تلنگری باشن برای افرادی از جامعه تا خودشون رو از ورطه فساد و تباهی بکشن بیرون.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
203
6
من كم كم دارم به اين ميرسم با توجه به اين نظرات بازديد كنندگان: در آخر الزمان غيرت ها كنار ميرود...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
اشتباهی مثبت دادم دچار عذاب وجدان شدم
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
واقعا حرف دل منو زدی .چی بسر این مردم اومده که از بی حیایی حمایت می کنن؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
نه خیر، آخر الزمان اسم سلیقه ها می شود غیرت!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
چطور به خودت اجازه دادی مردم ایران رو به بی غیرتی متهم کنی؟
وحید
France
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
2
166
باروم نمیشه!!!؟؟؟ عصر ایران خودتی!!؟؟ یعنی کامنت ها رو دیدم دامنم از دست برفت! بابا جرأت! بابا رعایت امانت! بابا مردم دار!
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
1
104
فقط كاشكي كسايي كه به ايشون راي دادن صحبت هاي ايشون رو بخونن تا با عقاعد ايشون بيشتر آشنا بشن.البته من كه مي دونستم.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
2
133
اینم از آقای مطهری
اون حرفاش فقط واسه را آوردنش بود
دم خودم گرم که گولشو نخوردم و رای ندادم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
1
220
آقای مطهری صلاحیت نمایندگی رو نداره. نمیدنم چطور بعضی ها طرفدارش هستند صرف اینکه هرز گاهی یه مخالفتی میکنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
0
95
خواجه , خانه از پای بست ویران است
اگه مردانگی دارین مصالحت اندیشی رو کنار بزارین دزد های هزار میلیاردی واقعی رو به مردم نشون بدین این روزا بیشتر دزدی ها و قتل و تصادفات و طلاق ها به خاطر فشار روانی اقتصادی مردمه .کمر همه خم شده زیر بار زندگی بعد اقایون خوشحال می شینن از ضرورت برخورد با بد حجابی و فیلم های به قول خودشون مستهجن به عنوان اولویت اول مملکت چنان حرف میزنن که انگار هیچ مشکل لاینحلی توی این کشور باقی نمونده
رسول
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
2
101
آقای مطهری هوا گرمه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
1
214
سیر که فکر گرسنه نیست ، سواره که فکرپیاده نیست ، وقتی صدمیلیون حق ملت رو میدن به اونها بابت رهن خونه چه توقعی میشه داشته باشی به اونها ، همه سروته یک کرباسن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
1
204
این وسط یه جمله ای گفته شد که کسی توجه نکرد: "نیروهایی که در خروجی بزرگراه ها مستقر شدهاند مربوط به طرح امنیت اخلاقی هستند یا به دلایل دیگر در این محل ها مستقر شده اند؟" اگه یکی به این سوال هم جواب بده عالی میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
1
85
آقا یارانه 28 هزار تومن رو به حساب من نریختند ... آقای مطهری ... فیلم بازی رو ول کن ... پول نان ... نان ... نان ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
خوب تمکن مالیت خوب بود به تو ندادند ارث نیست که بین همه تقسیم بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
1
277
كاش دوستان ميفهميدن كه با اين روشهاي 33 سال گذتشه به اينجا رسيديم كه ميبينيد!! بالاخره كي ميخواهيد راه و روشتان راعوض كنيد. ميترسم روزي بيايد كه ديگر دير شده باشد ....
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
1
202
راستی این مطهری از کجا فهمیده ما دیگه نیازی فارسی وان نداریم، نکنه خودشون هم ماهواره نگاه می کنند که صد در صد نگاه می کنند اونم فارسی وان و گرنه از کجا می فهمه که فیلم های سینمای ایران از فیلم های پخش شده از شبکه فارسی وان مستهجن تر است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
معلومه که نگاه میکنن، چون از ما بهترونن
آریا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
1
243
آقای مطهری لطفا درخصوص شبکه فارسی وان توضیح بیشتری ارائه نمایید آیا جدیدا صدا و سیما آن را ایجاد نموده؟ اگر چنین است چرا همانند سایر کانالهای تلویزیونی تبلیغ آن را نمی کند؟ و اگر مربوط به صدا و سیمای ایران نیست چگونه با آنتهای مجاز موجود می توان آن شبکه را دید (راستی روی چه موج و فرکانس)؟ اگر هم جزو کانالهای غیر مجاز ماهواره ایست (که با توجه به قوانین شما هم ماهواره ممنوع است و هم شبکه غیر مجاز) چگونه است که شما آن را به راحتی ملاحظه نموده اید بطوریکه برنامه های آن را توانستید با فیلمهای داخلی مقایسه نمایید و نتیجه بگیرید که فلان فیلم ساخت داخل (که با آن شرایط سخت وزارت ارشاد ساخته شده) همتراز برنامه های آن شبکه قرار گرفته است
با توجه به اینکه حدس میزنم این سئوال در ذهن بسیاری از مردم باشد لطفا آن را منتشر نمایید
پاسخ ها
بابا یادگار
| Iraq |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
فقط این قانون شکنی نیست که! من خودم مبلغ یکی از کاندیداها بودم خودایشون می گفت در روز رأی گیری که تبلیغ قانوناً !!!!!
غدغن بود برید برای من تبلیغ کنید حتی ماشینی در اختیارتون می زارم که اگه فهمیدن در برید !!!! ای آقا به کی دل خوش کردید مجالس این چنین جون می دن برای به توپ بستن ! من خودم دل خوشی از هیچکدوم از مسئولین قوای سه گانه چند چهره ندارم ولی واقعا از کار احمدی نژاد در ارتباط با به تمسخر کشیدن این مجلس تشریفاتی خود پسند بی منطق خوشم اومد !!! تا دوستان چه برداشت کنند !!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
53
79
جناب آقای مطهری
شما که در دوران اصلاحات به حق و ناحق به اصلاح طلبان می توپیدید و در حق آنها دشمنی را کامل کردید، اکنون باید از درگاه خدا و ملت ایران حلالیت بطلبید. خود شما هم میدانید، پیشرفتها و رفاه دوران اصلاحات کجا و الان کجا به قول سیدمحمدخاتمی معجزه هم ایران را به آن دوران باز نخواهد گرداند.
من فکر میکنم شما با این حرفها و کاراتون بخواید سال آینده کاندیدای ریاست جمهوری بشید. نه؟!
يك دزد زده
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
1
22
در مملكتي كه دزدان ميلياردي حتي نبايد اسمشان فاش بشه و فردا جاي حروف الفبا هر اسم ديگري هم ميشه گذاشت راه افتادن توي خيابونا و گرفتن زن و بچه ي مردم و عكس انداختن از اونا يعني جرم اينها از دزدي بيشتره
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
1
25
جان خودت عصر ایران نذار دق کنم خدا شاهده این شاید دوازدهمین نظری باشه که حذفش می کنید نامردی هم حدی داره، در این صورت فرق شما با کیهان چیه
ملت ما هیچ وقت حافظه تاریخی نداشته و همیشه احساسی تصمیم گرفته، مصهری همون بود که دولت اصلاحات رو به باد انتقاد می گرفت، ملت فکر می کنند که کسی که زیاد انتقاد کند فرد خوبی است و باید به او رای داد، نه جانم مطهری آن همه خدمات دولت خاتمی را نمی دید و از یوتوپیایی اصولگراها برای مردم می گفت حال بفرما آقای مطهری ، البته وقتی مجلس چهار تا نماینده حسابی ندارد یکی مثل این بابا می شود وکیل مردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
1
18
راستی جناب آقای مطهری میدونید مرغ کیلویی چند شده؟
ناشناس
Australia
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
2
19
موضوع حجاب به اعتقادات هر فرد بستگي داره اگه رعايت نكرد ميره جهنم اگرم رعايت كرد ميره توبهشت .هركسي و ميزارن توي قبر خودش .مثل نماز و روزه وچيزهاي ديگه .شما چرا كاسه داغ تر از اش هستيد . اگه توانش داريد وضع اقتصاد و سروسامون بديد .اين چه جور اداره كردن كشور اخه . لطفا منتشر كن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
نه عزیز اینطوریام نیس شما لخت بیا تو خیابون بعد بگو هر کسی کسئول کار خودشه، آزادی شما تا جایی محترمه که مخل آسایش دیگران نشه
HHH
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
1
23
نقل است از امام جمعه اروميه كه در زمان ستمشاهي و اوج فساد جوانان اين كشور انقلاب اسلامي راه انداختند اما حالا جواناني كه در دامن انقلاب اسلامي بزرگ شده اند زير ابرو برمي دارند و سگ بازي مي كنند!!!!!!!
براستي علت چيست؟ قضاوت با شماست!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
2
16
مگه آقای مطهری فارسی 1 می بینه که می گه بده؟
ب ا د ر و د
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
2
12
هر شکلی از حکومت محکوم به نابودی با افراط در همان اصولی است که بر آن بنا نهاده شده است
ویل دورانت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
23
4
اسلام کمال انسان رودرتمام ابعادخواسته.درباره زن هم اوفقط1جسم زیبانیست،کالانیست،چیپس وپفک نیس ک سرکوچه بفروشن.انسانی باتمام ظرفیت کرامت انسانیست سلولهای خاکستری اوتمام نمای ارزش اوست نه جسم زیبای او ک خدابرای آرامش خانواده آفریده.بیانات دکترمطهری هم درهمین راستاست.متفکرشهیدآیت الله مطهری هم درکتاب همیشه جاویدمساله حجاب جواب دوستان روداده.ازجای دیگه دلشان پراست باین مسلمان صادق حمله میکنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
1
30
آقای مطهری ! یاس و عصبانیت و دلمردگی و خستگی و... در بین اکثریت جامعه علی الخصوص تحصیلکرده ها موج میزنه.دقت کردین تو خیابونا دیگه به ندرت خنده کسی رو میبینید؟ همه با هم دعوا دارند.شادابی از جامعه رخت بر بسته.به مردم توهین میشه.در جوامع پیشرفته پلیس مسوول حفظ حریم خصوصی مردم و آرامش اونهاست و اینکه اجازه ندهند دیگران حالا به هر بهانه ای به حریم خصوصیشون دست درازی کنند.برای همین هم هست که با اینکه در جوامع دیگر پوشش آزاده اینقدر آمار ناهنجاری و فساد زیاد نیست چون مردم میدونند پلیس حامی حریم اونهاست نه تعیین کننده و سرکشی کننده به حریم اونها به همین خاطر کسی جرات نداره براشون مزاحمت ایجاد کنه.ولی در انجا بالعکس به حریم خصوصی شهروندان توسط پلیس به اسم امنیت اجتماعی تجاوز میشه.به غرورشون توهین میشه.فکر نمیکنید اصلا صورت مساله اشتباه تعریف شده؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
1
83
حيفم اومد چيزي نگم، مثل اينكه تو اين مملكت هر كسي بخواد خودي نشون بده يك راست ميره سراغ لباس و پوشش خانم ها چون يقينا علم، دانايي، تدبير و توان حل كردن مسائل اصلي، مهم و اساسي مملكت رو ندارن و مي خوان اينطوري ماست مالي كنند!!!!!! روش جالبيه واقعا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
لطفا منتشر كنيد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
55
14
عصرايران باورم نميشه يعني همه ي نظرات رو چاپ كردي؟ ، خوشم اومد !
farhadam
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
56
11
دقت کردین یکی داره به تمام نظرات 1 میده ؟

خوشحاله بنده خدا .
امیر احمد اکبری اسبق از تبریز
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
52
88
نیروی انتظامی وظیفه اصلی خودش برخورد با جرایم رو ول کرده فضای شهرها رو امنیتی کرده برای گیر دادن به تار مو
نماینده مجلس گرونی رو ول کرده چسبیده به سینمای مزخرف !!!!
آقای مطهری چند درصد مردم سینما میرن
تو کشورمون چند سینمای تعطیل داریم؟
استاندارد سالن سینما رو در دنیا با کشور ایران مقایسه کردی؟
ول کنین بابا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
به لطف سیاست گذاری های سیمنایی در دهه های گذشته هر سال چند تا سینمای قدیمی تعطیل میشه. ساری تا 10 سال پیش سه تا سینما داشت الان دارن آخریشو می فروشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
54
35
اقای به اصطلاح روشنفکر آقای مطهری لطف کنین یه کم نظرات مردم رو دنبال کنین ببینین مردم چی میخوان، تو نماینده مردمی نه ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
4
26
فقط خواست تشکر کنم از عصر ایران بابت چاپ نظرات .
ممنونم.
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۵
نیازی به تشکر نیست!
عصر ایران هر خبری که دوس داشته باشه نظراتشو منتشر میکنه و هر خبری هم که نخواد نمیذاره.. از اون خبرایی هم که نظرات میذاره فقط یه سری که تایید کننده تفکرات خودش باشه درج میکنه!
بقیه دیگه تو دیوار
ما مردم ایران خیلی بدبختیم...خیلی
دبستانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
0
0
سلام
چه خبره اینجا
من موندم ما ایرانیها چرا فقط جلو پامون می بینیم
اگر برگردید آرشیو همین سایت را در باره خبرهای مطهری و نظرات خودتون نگاه کنید می بینید چه حمایت ها که نمی کردید
یعنی انصافا تا حالا پدر شما بهتون نگفته بشین درستو بخون بعد شما برگشتی بهش گفتی به تو هم می گند پدر من چی و چی ندارم تو میگین بشین درس بخون
عزیزان من ایشون نگفتند هر چی بدبختیه زیر سر بی حجابی حجاب را حل کنید نون هم میاد سر سفره
مطهری به عنوان کسی که تو کمیسیون فرهنگی این مطلب گفته حالا شما بگید چرا گفتی
من هم قبول دارم بحث حجاب داره خیلی کلیشه ای میشه. به نظر من اگر قرار کاری بکنند برند بکنند هیچ دلیلی نداره چپ و راست بیشینند و فقط خبرسازی کنند واقعا به قول همه شما الان وضعیت اقتصادی اونقدر داغون هست که باید بحث اول کشور باشه و دغدغه مسئولین باشه، که هست!!!!!!!
اما مطهری که تو کمیسیون فرهنگی وظیفه مخصوص به خودش داره که باید پی گیره مشکلات فرهنگی باشه
اون هایی که کلا با بدحجابی موافق اند جای خود دارند و حق دارتد از مطهری ناراحت بشند و علیه او حرف بزنند
ذوستان جوان عزیز باورکنید بی حجابی تنها فایده که داره به نفع دولت از یه طرف سر جونها گرم می شه و وقتی به خودشون میاند که دیگه جونیشون از دست داده اند و مجبورند با همه چی بسازند از یه طرف همون را می کنند بزرگترین دغدغه جامعه
به قول یکی از دوستان می گفت اگر من ریس جمهر بشم کلا .... را آزاد می کنم تا همه مردم سرشون گرم بشه اونوقت من می مونم و جیب یک ملت که سرگرم جونیشون هستند.
دی دی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
0
0
" إِنَّ اللّهَ لاَ يُغَيِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى يُغَيِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ "
در حقيقت‏خدا حال (سرنوشت)قومى را تغيير نمى‏دهد تا آنان حال(سرنوشت) خود را تغيير دهند.

سوره رعد آیه یازدهم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
0
1
سلام اقای مطهری!!!! ببخشید یه سوال از حضورتان داشتم شما که اینقدر به نوع پوشش حساسی و معتقد هستی که باید کاملا اسلامی باشه خودتان چرا از کت وشلوار استفاده میکنید مگه در صدر اسلام از کت و شلوار استفاده میشده یا حداقل پوشش ایرانیها بوده مگه نمیدونی توسط غربیها ابداع شده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
-
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
0
0
از جانب خودم حرف میزنم نه به نیابت از ملت به نظر من بد حجابی یکی از دلایل ناامنی جامعه و خانواده های ماست چوب این بدحجابی رو بیشتر از همه زنان جامعه می خورن که منجر به تنوع طلبی مردای ایرانی واز هم پاشیده شدن خانواده ها شده.خواهشا کمی به دور از تعصب نظر بدید بدحجابی یا اختلاط زن ومرد چه نفعی برای جامعه داره
نادر
United States of America
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
0
0
اینکه ایشان فرزند مطهری است دلیل بر سلامت بدنشان نیست . چه اینکه اقای مطهری هم چندان به ایرانی بودن خود را مفتخر نمیدانست . اساس کار اینجاست که تمامی فساد و خرابی ها بنام مذهب بحساب گذاشته خواهد شد . درصورتیکه اسلام و اساس اسلام هرگز این روش را نمیپسندد.
ناشناس
Germany
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
0
0
بابا این از اول میگفت من چه موجودیم شما خودتونو به کوچه فرعی زده بودید.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۵
0
1
تا حدودی با نظریات آقای مطهری موافقم.بدحجابی توی فیلمای سینمایی خیلی زیاده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۵
0
0
سلام به همه اونای که نظر دادن و با وجود خستگی زیاد چشمم نظراتشون رو خوندم میخواستم بگم انصاف ومنطق در اینه که درمجادله های سیاسی واجتماعی طریق حق محوری رعایت بشه این که این نماینده از یه شبکه ای خبر داشته باشه ویا وضع موجود جامعه رو اشراف داشته باشه ایا به معنی اینه که خودش فاسده .من یه پزشکم ایا دونستن انواع بیماری های جسمی وروانی مثه اختلالات جنسی به معنی اینه که پزشک خودش مبتلا به ابن بیماریها است؟نقد وایراد وتوجه دادن به مسولان کاری عقلانی ولازمه اما زیر سوال بردن حبثیت افراد قطعا کارمنصفانع ای نیست.
فایننشال تایمز: سربازان کره شمالی در مواجهه با اینترنت آزاد در روسیه؛ «خودشان را با پورن خفه کرده‌اند» فاضل‌میبدی: ایران باید به فکر مذاکره مستقیم با آمریکا باشد / مذاکره با آمریکا باعث محدودیت اسرائیل می شود قرارداد اسرائیل و بوئینگ برای خرید 25 جنگنده اف 15 در باب شاهنامه خوانی و سختای معنا کردن ابیات ارتش ۶ نفره ترامپ را بشناسید مرگ ۴ تروریست در درگیری با نیروهای سپاه (+عکس)/ یک سپاهی به شهادت رسید سرلشکر سلامی: مقاومت غزه توانست دولت جنگ‌افروز آمریکا را تغییر دهد / زدن بنادر برای براندازی اسرائیل کافی است امید طالبان به ترامپ / حذف نامش از فهرست سازمان‌های تروریستی آمریکا  دعوتنامه سری اول خریداران خودرو شاسی بلند ترا صادر شد یک زن رئیس دفتر ترامپ شد آقای مهدی تاج، شکایت از «ترامپ» به کجا رسید؟ یک فعال رسانه‌ای اصولگرا: احتمالا در تلاش هستند برای تعطیلی گزارش های زنده عادل فردوسی پور چه کسانی می‌توانند نام خانوادگی‌شان را تغییر دهند/ جزییات قانون قیمت واقعی بنزین اعلام شد / هر لیتر وارداتی چند؟ قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۸ آبان ۱۴۰۳/ سکه یک کانال پایین آمد