فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۲۲۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۹ - ۱۹-۰۴-۱۳۹۱
کد ۲۲۲۴۴۳
انتشار: ۲۰:۱۹ - ۱۹-۰۴-۱۳۹۱

اخراج اورانگوتان سیگاری از باغ‌وحش

عصر ایران
بازدید کنندگان از باغ وحش شهر سولو در جزیره جاوا به درون محل نگهداری اورانگوتان ته سیگار پرتاب می کردند به همین دلیل توری پانزده ساله به نیکوتین معتاد شد و نه سال است که سیگار می کشد.
واحد مرکزی خبر - اورانگوتانی که در یکی از باغ وحش های اندونزی معتاد به سیگار شده بود به طبیعت بازگردانده شد تا اعتیادش را ترک کند.

بازدید کنندگان از باغ وحش شهر سولو در جزیره جاوا به درون محل نگهداری اورانگوتان ته سیگار پرتاب می کردند به همین دلیل توری پانزده ساله به نیکوتین معتاد شد و نه سال است که سیگار می کشد.

رفیانا یکی از بازدیدکنندگان باغ وحش گفت وقتی توری از ما درخواست سیگار می کند به جایش به او موز و میوه جات بدهیم.

سیگار هم برای انسان و هم برای میمونها مضر است.

لیلیک مدیر باغ وحش گفت ما برنامه های متعددی را با مرکز اورانگوتانها در دست اجرا داریم تا توری را از بازدید کنندگان دور نگه داریم و به بازدیدکنندگان هم آموزشهای مرتبط می دهیم.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
چشم بیدار چین در آسمان / رقیب چینی آواکس‌های آمریکایی به میدان آمد (+عکس) ترامپ فرمان جدیدی برای ساخت کامپیوتر کوانتومی قدرتمند تا سال ۲۰۲۸ امضا کرد هشدار وزارت بهداشت درباره غذاهای نذری تأملی بر ادعاهای عجیب تاریخی درباره تفاهم‌نامه ایران و آمریکا کابل‌های فیبر نوری چگونه کار می‌کنند؟ شهادت یک مرزبان در مریوان کردستان عکس آتلیه‌ای دو دختر ایرانی با لباس‌های اروپایی و ایرانی در دوران قاجار دریا، پناه ساکنان غزه از گرمای چادرها (+عکس) سی‎‌ان‌ان به نقل از یک مقام آگاه از جزئیات مذاکرات اسرائیل و لبنان خبر داد چرا سیاستمداران باید تاریخ بدانند بقائی: برنامه‌ای برای بازرسی آژانس از تاسیسات هسته‌ای آسیب دیده نداریم آموزش و پرورش به شایعات پایان داد/ اعلام وضعیت برگزاری امتحانات نهایی قیمت طلا جهانی امروز سه‌شنبه ۲ تیر ۱۴۰۵ قیمت نفت امروز سه‌شنبه ۲ تیر ۱۴۰۵ اکسیوس: نگرانی اسرائیل از تقویت نفوذ ایران در لبنان با توافق ترامپ