فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۲۳۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۳ - ۲۹-۰۴-۱۳۹۱
کد ۲۲۳۷۶۳
انتشار: ۱۶:۲۳ - ۲۹-۰۴-۱۳۹۱

شیوع 35 درصدی علائم آسم در پایتخت

برنا : مهدی نجفی رییس اداره آسم و آلرژی وزارت بهداشت اظهار داشت: درصد قابل توجهی از مبتلایان به آسم را گروه سنی کودکان و تشکیل می‌دهند. براساس مطالعات متعدد در مناطق مختلف كشور آسم در جمعیت كودكان و نوجوانان كشور از شیوع 14/13 درصدی برخوردار است.

رییس اداره آسم و آلرژی وزارت بهداشت ادامه داد: همچنین بررسی‌هایی درباره‌ شیوع علائم آسم در كشور صورت گرفته است. براساس بررسی شیوع علائم آسم در پایتخت حدود 35 درصد گزارش شده است.

رییس اداره آسم و آلرژی وزارت بهداشت مهمترین نقش پیشگیری آسم را افزایش آگاهی و اطلاع رسانی به گروه‌های مختلف جامعه دانست و گفت: با افزایش آگاهی مردم می‌توانیم قدم‌های موثری را در پیشگیری و کنترل این بیماری برداریم.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: آسم ، وزارت بهداشت
ارسال به دوستان
بیرانوند سد مطمئن، طارمی مهره گریز از فشار؛ دو چهره کلیدی ایران در برابر بلژیک اعمال محدودیت‌های پروازی در فرودگاه‌های کشور اظهارات وزیر دفاع اسرائیل علیه لبنان: به تخریب زیرساخت‌ها ادامه خواهیم داد پیروزی آرژانتین مقابل اتریش در نیمه نخست جام جهانی لیونل مسی برترین گلزن تاریخ جام جهانی شد درخشش خط دفاعی ایران در نبرد حساس برابر بلژیک اطلاعیه مهم آموزش و پرورش برای ایجاد سابقه تحصیلی گفت‌وگوی تلفنی پزشکیان با رئیس جمهور صربستان و ترکیه وزیر دفاع پاکستان: تفاهم اسلام‌آباد به معنای پایان سیاسی نتانیاهوست عارف: هیچ اعتمادی به دشمن نداریم تصویری کم‌نظیر از بمب‌افکن آمریکایی بی-۱۷ پس از اصابت شدید آتش ضدهوایی توییت ترامپ درمورد موافقت ایران با بازرسی‌ هسته‌ای هشدار متخصص ریه: هر وعده قلیان معادل یک پاکت سیگار است لیبرمن: توافق بین آمریکا و ایران «بزرگترین فاجعه سیاسی» است درخشش خیره‌کننده ستاره‌های لیورپول در جام جهانی ۲۰۲۶