فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۲۵۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۲ - ۰۹-۰۵-۱۳۹۱
کد ۲۲۵۳۴۳
انتشار: ۱۲:۴۲ - ۰۹-۰۵-۱۳۹۱

زيان دهي بزرگترين خودروساز امريکا

عصر ایران
شرکت جنرال موتورز آمریکا پس از بحران مالی سال 2009 به دلیل مشکلات مالی دستمزد پرسنل، میزان تولید و نیروی کار خود را کاهش داد.
بزرگترین خودروساز امریکا به دلیل تشدید زیان دهی ، مسئول ارشد بازاریابی خود را اخراج کرد.

به گزارش خبرگزاری آریا ،  شرکت "جنرال موتورز" بزرگترین خودروساز امریکا روز یکشنبه اعلام کرد "جوئل اوانیک" Joel Ewanick مسئول ارشد بازاریابی این شرکت را به دلیل کاهش سهم در بازار و زیان در اروپا اخراج کرده است.

جنرال موتورز مدعی است اوانیک که به مدت دو سال مسئول بودجه تبلیغات جهانی این شرکت بوده نتوانسته انتظارات جنرال موتورز را برآورده کند.

بزرگترین خودروساز امریکا حاضر نشد درباره جزئیات وضعیت مالی این شرکت اطلاعاتی ارائه دهد.

شرکت جنرال موتورز آمریکا پس از بحران مالی سال 2009 به دلیل مشکلات مالی دستمزد پرسنل، میزان تولید و نیروی کار خود را کاهش داد.

تشدید بحران در شرکت های بزرگ امریکایی در حالی است که "کریستین لاگارد" رئیس صندوق بین المللی پول روز پنجشنبه گفت امریکا هنوز در معرض خطر بحران مالی است.
ارسال به دوستان
رکورد تاریخی رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ وقتی نام علی دایی در جام جهانی ۲۰۲۶ دوباره می‌درخشد اینجا «کمربند نارنجی» است؛ شهری 18 هزار نفری که 90 درصد یک محصول جهانی را تولید می کند مارکو روبیو: مسئله لبنان از ایران جداست نوحه ترکی در عزای حضرت ابوالفضل(ع) با صدای ماندگار سلیم موذن زاده هشدار پلیس فتا به صاحبان کسب‌وکارها درباره کلاهبرداری‌های جدید تعطیلی سراسری سینماهای کشور برای مراسم تشییع پیکر رهبر پایان محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی شورای امنیت سازمان ملل قطعنامه حمایت از صلح‌بانان را تصویب کرد توقیف ۳۰۰ پهپاد در حاشیه مسابقات جام جهانی ۲۰۲۶ پزشکیان: مذاکره درباره توان موشکی ایران خط قرمز است افشاگری نخست‌وزیر پاکستان درباره جزئیات تفاهم‌نامه ایران و آمریکا قالیباف: قوه فضائیه گام‌های‌ مؤثری برای افزایش اعتماد عمومی برداشته است افزایش جمعیت یارانه‌بگیران به ۷۳ میلیون نفر جزئیات گزارش بانک مرکزی از کاهش رشد اقتصادی در سال ۱۴۰۴