فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۲۶۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۲ - ۱۹-۰۵-۱۳۹۱
کد ۲۲۶۸۴۹
انتشار: ۱۹:۳۲ - ۱۹-۰۵-۱۳۹۱

جوایز بانوان ورزشکار ایران تغییر کرد

رئیس کمیته ملی المپیک از تغییر روال اهدای جوایز به ورزشکاران زن ایران در بازی‌های المپیک و بازی‌های آسیایی خبر داد.
 
  محمد علی آبادی امروز پنجشنبه در گفتگو با مهر در لندن ضمن بیان این مطلب افزود: براساس تصمیمی که در کمیته ملی المپیک گرفته‌ایم به بانوان ورزشکاری که در بازی‌های المپیک بتوانند حتی مدال برنز کسب کنند معادل مدال طلا پاداش خواهیم داد.
 
  وی ادامه داد: همچنین قصد داریم برای بازی‌های آسیایی اینچئون که دو سال دیگر در کره جنوبی برگزار می‌شود، به بانوانی که بتوانند مدال بگیرند، پاداش یک مدال بالاتر را بدهیم. یعنی اگر ورزشکاری برنز گرفت پاداش مدال نقره را بگیرد و کسی که مدال نقره گرفت پاداش مدال طلا را دریافت کند.
 
رئیس کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: این اقدام در جهت ایجاد انگیزه و تشویق بانوان برای تمرین و تلاش بیشتر و مدال‌آوری پرتعداد در بازی‌های المپیک و بازی‌های آسیایی صورت گرفته است.

برچسب ها: جوایز ، بانوان ، ورزشکار
ارسال به دوستان
زنبور کاغذساز دیده بودید؟ (+عکس) عکس متفاوت ناصرالدین شاه «پشت به دوربین و رو به آینه» معماری فشرده اما بسیار زیبای یک آپارتمان (+عکس) مدرنیسم در برلین ؛ معماری ساختمانی که با جریان آب هماهنگ است (+عکس) درآمدهای مالیاتی320 همت از مسیر بودجه عقب ماند موج جدید حمله به قالیباف/ کامران غضنفری: مذاکرات را برخلاف تمام خطوط قرمز رهبری انجام می‌دهد جمع‌آوری‌ گازهای مشعل بیش از دو برابر شد دادگستری هرمزگان: متأسفانه موشک مستقیماً به بدن شهید ماکان نصیری اصابت کرده / حتی تار مویی هم از ماکان پیدا نشد حسین موسویان: بدون ختم تهدیدهای موجودیتی بین اسرائیل و ایران، هیچ توافقی پایدار نیست ارزان‌ترین کشورهای اروپا برای زندگی( اینفوگرافیک) «سیندرلا» چگونه دستگیر شد؟ پس از ۲۵ سال، سامسونگ دیگر باارزش‌ترین شرکت کره‌ای نیست! چرا کلسترول شما پایین نمی‌آید؟؛ مقصر اصلی این ۴ عادت روزانه است ترامپ: بنزین باید ارزان شود زن بریتانیایی ملخ صورتی در باغ خانه‌اش پیدا کرد(+عکس)