فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۲۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۸ - ۲۶-۰۶-۱۳۹۱
کد ۲۳۲۲۳۴
انتشار: ۱۹:۱۸ - ۲۶-۰۶-۱۳۹۱

آمار واحد‌های مسکونی بیش از آمار خانوارها

عصر ایران
علی نیکزاد گفت: بر اساس سرشماری سال 90، تعداد 21 میلیون و 200 هزار خانوار در کشور وجود داشته است و همین سرشماری نشان می‌دهد تعداد واحد‌های مسکونی به 21 میلیون و 600 هزار باب رسیده است.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به نتایج سرشماری سال 1390 از افزایش 400 هزار واحدی مسکن به تعداد خانوارهای ایرانی در 60 سال اخیر خبر داد.

به گزارش واحد مرکزی  خبر،‌ علی نیکزاد گفت: بر اساس سرشماری سال 90، تعداد 21 میلیون و 200 هزار خانوار در کشور وجود داشته است و همین سرشماری نشان می‌دهد تعداد واحد‌های مسکونی به 21 میلیون و 600 هزار باب رسیده است.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: افزایش تعداد واحد‌های مسکونی به تعداد خانوارها در 60 سال گذشته بی سابقه بوده است. البته این آمار بدین معنا نیست که هر خانواده یک واحد مسکونی دارد.

وی با بیان اینکه یک میلیون و 666 هزار باب واحد مسکونی خالی از سکنه در کشور وجود دارد، گفت: از این تعداد، 372 هزار واحد در تهران است که باید باید برای این واحدهای خالی از سکنه در دولت و مجلس شورای اسلامی، چاره ای اندیشیده شود.
ارسال به دوستان
اوکراین: به مسیر عضویت در اتحادیه اروپا ادامه می‌دهیم اعطای دکترای افتخاری جراحی قلب به پزشکیان، در پاکستان شناسایی نخستین مورد تب کریمه کنگو در اردبیل آقای مجری ؛ مظلوم نمایی نکن، اون روز که جیک جیک مستونت بود، یاد زمستونت نبود؟ رکورد تاریخی رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ وقتی نام علی دایی در جام جهانی ۲۰۲۶ دوباره می‌درخشد اینجا «کمربند نارنجی» است؛ شهری 18 هزار نفری که 90 درصد یک محصول جهانی را تولید می کند مارکو روبیو: مسئله لبنان از ایران جداست نوحه ترکی در عزای حضرت ابوالفضل(ع) با صدای ماندگار سلیم موذن زاده هشدار پلیس فتا به صاحبان کسب‌وکارها درباره کلاهبرداری‌های جدید تعطیلی سراسری سینماهای کشور برای مراسم تشییع پیکر رهبر پایان محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی شورای امنیت سازمان ملل قطعنامه حمایت از صلح‌بانان را تصویب کرد توقیف ۳۰۰ پهپاد در حاشیه مسابقات جام جهانی ۲۰۲۶ پزشکیان: مذاکره درباره توان موشکی ایران خط قرمز است