فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۴۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۷ - ۱۰-۰۷-۱۳۹۱
کد ۲۳۴۳۳۱
انتشار: ۰۹:۵۷ - ۱۰-۰۷-۱۳۹۱

تولید 44 درصد گاز کشور در پارس جنوبی

عصر ایران
وی تصریح کرد: مجتمع گاز پارس جنوبي به لطف خدا و تلاش همه همكاران تاكنون كارنامه بسيار درخشاني در دريافت و پالايش گاز داشته است و امسال نيز برنامه تعمیرات اساسي پالايشگاه ها به خوبي انجام شده و هم اكنون 44 درصد گاز كشور در اين منطقه توليد مي شود.

مدير عامل و اعضاء هیأت مدیره شركت ملي گاز ايران از پالايشگاه‌هاي اول تا پنجم مجتمع گاز پارس جنوبي بازديد نموده و از نزديك در جريان روند پالايش گاز در پالايشگاه ها و همچنين مسائل و مشكلات كاركنان قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومي شرکت ملی گاز ایران، معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز  ایران صبح روز یکشنبه (9/7/91) در نشستی با مدیران و کارکنان شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی نیروهای شاغل در صنعت گاز کشور را از مهمترین سرمایه های صنعت برشمرد و گفت: تلاش براي توليد مستمر و پايدار، اولويت اصلي پالايشگاه هاي گاز كشور است.

مهندس اوجی ضمن تقدیر از تلاش هاي شبانه روزي همه مديران و كاركنان تلاشگر مجتمع گاز پارس جنوبي در انجام تعميرات اساسي و تامين به موقع گاز براي ميهن اسلامي, تلاش براي خودكفايي كامل در راه اندازي، نگهداري و بهره برداري از پالايشگاه ها توسط نيروهاي جوان و ارزشي صنعت گاز را ستود و استفاده از تجهيزات و قطعات ساخت داخل در مجموعه شركت ملي گاز ايران را يكي از اولويت هاي مهم برشمرد.

مهندس جواد اوجی در این جلسه که با حضور اعضاء هیأت مدیره، مدیران و روسای ستادی و مدیران شرکت مجتمع گاز پارس جنوبي برگزار شد، در جريان كامل مسائل و مشكلات كليه همكاران قرار گرفته و رهنمودهاي لازم را ارائه نمود.

وی تصریح کرد: مجتمع گاز پارس جنوبي به لطف خدا و تلاش همه همكاران تاكنون كارنامه بسيار درخشاني در دريافت و پالايش گاز داشته است و امسال نيز برنامه تعمیرات اساسي پالايشگاه ها به خوبي انجام شده و هم اكنون 44 درصد گاز كشور در اين منطقه توليد مي شود.

مهندس اوجی با اشاره به اینکه از اول انقلاب تا سال 84، دو هزار و 700 روستا  و 600 شهر گاز رساني شده در حالي كه امروز این رقم به بيش از 13 هزار روستا و 930 شهر گازرسانی رسیده است كه همه ی اين دستاوردها در اثر تلاشهاي شبانه روزي همكاران ما در صنعت گاز كشور است.

تشکر مهندس رستم قاسمی وزیر نفت از پرسنل صنعت گاز کشور

مهندس رستم قاسمی وزیر نفت طی تماس تلفني با اعضاء حاضر در جلسه با تشکر از پرسنل صنعت گاز کشور گفت: امسال تلاش مي كنيم روزانه 200 ميليون متر مكعب گاز در منطقه پارس جنوبی پالايش و به شبكه ارسال كنيم.

وزير نفت ضمن خداقوت و خسته نباشيد به کارکنان صنعت گاز کشور از تلاش همكاران در مجتمع گاز پارس جنوبي تقدیر و تشکر نمود و گفت: با توجه به زمستان سرد پيش بيني شده امسال، همه مجموعه ها و بخصوص پالايشگاه ها بایستی آمادگي كامل داشته باشند تا انشاء ا... مشکلی از نظر گازرسانی به اقصی نقاط کشور نداشته باشیم.


پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال گل‌گهر سیرجان در تورنمنت سه‌جانبه تعیین سهمیه آسیایی شرکت نمی‌کند تیراندازی در کانادا؛ یک افسر پلیس هدف قرار گرفت صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند تاریکخانه ساترا به روان جامعه آسیب می‌زند! سفر قالیباف و عراقچی به عمان آرژانتین۲-۰ اتریش/حتی یک دقیقه از آخرین رقص بهترین بازیکن تاریخ را از دست ندهید چرا بازی ایران بلژیک مساوی شد؟ فریب ظاهرشان را نخورید! پشت پرده تفاوت های شگفت انگیز سه غول دنیای خزندگان (+اینفوگرافیک) وزارت بهداشت لبنان: شمار قربانیان حملات اسرائیل از ۴ هزار نفر فراتر رفت اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی کشور استقبال پرسپولیس از تصمیم فدراسیون فوتبال برای تعیین نمایندگان آسیا رکوردشکنی افسانه ای؛ گران ترین جام های جهانی تاریخ کدامند؟ آناتولی: ایران از زمان اعلام توافق با آمریکا ۳۶ میلیون بشکه نفت صادر کرده توکلی‌زاده: تشییع امام شهید، بزرگ‌ترین رستاخیز ملی و نماد وحدت امت اسلامی خواهد بود