فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۴۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۰ - ۱۳-۰۷-۱۳۹۱
کد ۲۳۴۹۰۳
انتشار: ۱۸:۴۰ - ۱۳-۰۷-۱۳۹۱

نامه سوریه به شورای امنیت و بان کی مون

عصر ایران
وزارت امور خارجه سوریه در این نامه از شورای امنیت خواسته است، به طور صریح و آشکار حملات تروریستی در حلب و عاملان این حملات را محکوم کند.
وزارت خارجه سوریه با ارسال دو نامه به رئیس شورای امنیت و دبیرکل سازمان ملل خواستار محکومیت انفجار تروریستی روز گذشته شهر حلب شد که در آن ده‌ها غیرنظامی کشته و زخمی شدند.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری بری کینگ نیوز، وزارت خارجه سوریه با ارسال دو نامه به رئیس شورای امنیت و دبیرکل سازمان ملل تاکید کرد، انفجار تروریستی روز گذشته شهر حلب که «جبهه یاری اهل شام»، وابسته به سازمان القاعده مسئولیت آن را برعهده گرفته، یکی از قسمت‌های سریال انفجارهای مشابه در سوریه است که گروهک‌های تروریستی و جنایتکار مرتکب آن شدند.

در انفجارهای تروریستی شهر حلب دست کم ۴۰ نفر کشته و ۹۰ نفر نیز زخمی شدند.

در این نامه تاکید شده است، برخی کشورهای منطقه و خارج از منطقه از این گروهک‌های تروریستی در سوریه حمایت می‌کنند.

وزارت امور خارجه در این نامه از شورای امنیت خواسته است، به طور صریح و آشکار حملات تروریستی در حلب و عاملان این حملات را محکوم کند.

وزارت خارجه سوریه این مسئله را آزمونی برای اعتبار جامعه جهانی برشمرده و تاکید کرده است، به مبارزه با تروریسم ادامه می‌دهد.
ارسال به دوستان
اجرای انفجارهای کنترل شده در جهرم ایران - مصر؛ آزمون آخر برای تاریخ‌سازی رایزنی عراقچی و وزیر خارجه امارات روس‌اتم: طی هفته‌های آتی، متخصصان این شرکت به نیروگاه هسته‌ای بوشهر بازمی‌گردند رکوردشکنی گرما در اروپا با حدود ۳۰۰ فوتی چرا یک عفونت ساده در برخی افراد التهاب خطرناک ایجاد می‌کند تغییر ساعت کاری ادارات البرز به دلیل بازی تیم ملی فوتبال  نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران تبادل ۱۶۰ اسیر جنگی میان روسیه و اوکراین محمدرضا باهنر: در جنگ نقل و نبات پخش نمی‌کنند/ با جنگ، حداقل ۲۰۰ میلیارد دلار عقب افتادیم اطلاعیه مهم بانک ملی درباره قطعی موقت سامانه‌های کارتی  هشدار حمله موشکی در دبی صادر شد شمار کشته‌های زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ نفر رسید بقائی: ایران بیشتر از هر طرف دیگری دغدغه امنیت جمعی منطقه را دارد پزشکیان: دامنه اختیارات استانداران به گونه‌ای افزایش یافته که آنان در عمل «رییس ‌جمهور استان» محسوب می‌شوند