فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۵۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۳ - ۱۹-۰۷-۱۳۹۱
کد ۲۳۵۷۹۴
انتشار: ۰۹:۴۳ - ۱۹-۰۷-۱۳۹۱

دستور ويژه وزير بهداشت براي پارازیت

عصر ایران
وي تاكيد كرد: اقدامات براي بررسي اين موضوع همچنان در حال انجام است و پس از حصول نتايج، اطلاع رساني‌هاي لازم صورت خواهد گرفت.

مديركل روابط عمومي وزارت بهداشت از دستور وزير بهداشت براي تشكيل كميته ويژه بررسي و تحقيق درباره تاثير امواج ماهواره‌اي بر سلامت بدن خبر داد.

دكتر سيدحميد حسيني در گفت‌وگو با ايسنا، ضمن اعلام اين خبر گفت: بنا بر دستور وزير بهداشت، تحقيق و بررسي براي بررسي آثار احتمالي پارازيت‌ و امواج ماهواره‌اي بر سلامت بدن آغاز شده است. مركز سلامت محيط و كار و معاونت تحقيقات وزارت بهداشت به همراه ارگان‌هاي مربوطه خارج از وزارت بهداشت براي بررسي اين موضوع در قالب تشكيل كميته‌اي فعال شده‌اند و اين موضوع در حال پيگيري است.

وي تاكيد كرد: اقدامات براي بررسي اين موضوع همچنان در حال انجام است و پس از حصول نتايج، اطلاع رساني‌هاي لازم صورت خواهد گرفت.

گفتني است، پيش از اين رييس كميته محيط زيست شوراي شهر و تني چند از اعضاي شوراي شهر تهران نسبت به تاثيرات نامطلوب ناشي از پارازيت‌ها و امواج‌ ماهواره‌اي بر سلامت انسان هشدار داده و گزارش مسوولان مربوطه در اين زمينه را خواستار شده بودند.
ارسال به دوستان
خنک ترین روستای یزد کجاست؟؛ ۹ جای خنک‌ و دیدنی یزد برای سفرهای تابستانی + آدرس صعود دراماتیک سوئیس و بوسنی و البته کانادا! ۷ کشته در ۲ تصادف در هرمزگان ادعای ترامپ: ایران امتیازهای بسیار بزرگی می دهد؛ خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد! فیزیکدانان در آستانه حل بزرگ‌ترین معمای کیهان/ شکار نیروی پنجم طبیعت پزشکیان: ایران امروز در منطقه به عنوان یک قدرت دیده می شود تهدید روبیو علیه ایران: به تعهدات عمل نکنید، ترامپ گزینه‌های زیادی دارد 3 نکته درباره سفر پزشکیان به پاکستان قوه قضائیه: آزادی بیش از ۲ هزار زندانی در تهران با همت خیرین در سال گذشته هشدار دستگاه قضا نسبت به فریب شرط‌بندی‌های جام جهانی ۲۰۲۶ نمایش‌های کشور سه شب اجرا ندارند همتی: ۲ میلیارد دلار ارز صنایع تامین می‌شود تلگراف: ترامپ ممکن است پس از انتخابات خواستار توافق جدیدی با ایران شود صادرات نفت ایران به ۴۰ میلیون بشکه رسید مرگ دونده ۲۵ ساله در ۳۰ متری خط پایان مسابقه دو لندن