فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۸۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱:۰۰ - ۰۴-۰۸-۱۳۹۱
کد ۲۳۸۲۴۳
انتشار: ۰۱:۰۰ - ۰۴-۰۸-۱۳۹۱

حداد عادل: دیدار با رئیس جمهور مثبت بود

 
عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی دیدار جمعی از نمایندگان با رئیس جمهور را مثبت ارزیابی کرد.
 
غلامعلی حدادعادل در مصاحبه با واحد مرکزی خبر، با اشاره به ملاقات 9 نفر از اعضای هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس با رئیس جمهور در یکشنبه شب این هفته افزود: جمع‌بندی ما از این ملاقات مثبت است و قصد داریم همین دیدارها را در سطح وسیع‌تر هم با رئیس جمهور و هم با رؤسای مجلس و قوه قضاییه دنبال کنیم.
 
عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت: ترجیح دادیم در شرایط فعلی به جای سؤال از رئیس جمهور یا بحثهایی که ممکن است در صحن علنی مجلس پیش آید و مورد سوء استفاده قرار گیرد، حرفهایمان را در محیط‌های خصوصی‌تر با رئیس جمهور در میان بگذاریم.
 
همچنین پورمختار رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر، از دیدار دیشب خود و رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با آقای احمدی‌نژاد خبر داد.
 
به گفته وی، این دیدار در فضایی مثبت و بر اساس تعامل بیشتر میان مجلس و دولت صورت گرفت.
ارسال به دوستان
یک اروپایی با «کجاوه» در یکی از جاده‌های ایران در دوران قاجار (عکس) وسیله‌ای که شاید آلوده‌تر از توالت باشد! چرا عینک‌های دید در شب سبز هستند؟ رازی که در چشم انسان نهفته است صعود برزیل و مراکش/ اسکاتلند در انتظار نتایج دیگر گروه ها نوشیدنی معجزه‌آسایی که از معده تا مغز را آرام می‌کند + روش تهیه خانۀ اشرافی یک فرانسوی در تهران در دوران قاجار (عکس) در این روستای ایران استفاده از تلویزیون و نوشیدن چای ممنوع بوده!(+عکس) تانک جدید با برجک متفاوت و قابلیت همکاری با پهپاد(+عکس) داروهایی که موجب سفتی صبحگاهی دست‌ها می‌شوند «آلبر کامو» و راز دهان‌هایی که می‌خندند ایران شجاعانه جنگید، اما فرانسه در لحظات حساس برنده شد خنک ترین روستای یزد کجاست؟؛ ۹ جای خنک‌ و دیدنی یزد برای سفرهای تابستانی + آدرس صعود دراماتیک سوئیس و کانادا و احتمالا بوسنی ۷ کشته در ۲ تصادف در هرمزگان ادعای ترامپ: ایران امتیازهای بسیار بزرگی می دهد؛ خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد!