فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۸۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۳ - ۰۵-۰۸-۱۳۹۱
کد ۲۳۸۴۴۴
انتشار: ۱۸:۳۳ - ۰۵-۰۸-۱۳۹۱

سازمان منطقه آزاد کیش برتر شد

سازمان منطقه آزاد کیش برتر شد
ایرج شرف زاده سرپرست روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش در این مراسم حضور داشت و تندیس برتر این سمپوزیوم را دریافت کرد.


در مراسم اختتامیه هشتمین سمپوزیوم بین المللی و جشنواره برترین روابط عمومی های ایران، سازمان منطقه آزاد کیش حایز رتبه برتر شد.
 
در این مراسم، روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش در بخش مدیریت راهبردی رتبه برتر را کسب کرد.
 
ایرج شرف زاده سرپرست روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش در این مراسم حضور داشت و تندیس برتر این سمپوزیوم را دریافت کرد.
 
هشتمین سمپوزیوم بین المللی و جشنواره برترین روابط عمومی های ایران که روز یکم آبان ماه جاری در مرکز همایش های صدا و سیما با موضوع  روابط عمومی، استانداردسازی و حرفه ای گرایی آغاز به کار کرد ،روز گذشته (دوم ابان ماه ) با معرفی روابط عمومی های برتر در بخش های مختلف به کار خود پایان داد.

ارسال به دوستان
عکس متفاوت ناصرالدین شاه «پشت به دوربین و رو به آینه» معماری فشرده اما بسیار زیبای یک آپارتمان (+عکس) مدرنیسم در برلین ؛ معماری ساختمانی که با جریان آب هماهنگ است (+عکس) درآمدهای مالیاتی320 همت از مسیر بودجه عقب ماند موج جدید حمله به قالیباف/ کامران غضنفری: مذاکرات را برخلاف تمام خطوط قرمز رهبری انجام می‌دهد جمع‌آوری‌ گازهای مشعل بیش از دو برابر شد دادگستری هرمزگان: متأسفانه موشک مستقیماً به بدن شهید ماکان نصیری اصابت کرده / حتی تار مویی هم از ماکان پیدا نشد حسین موسویان: بدون ختم تهدیدهای موجودیتی بین اسرائیل و ایران، هیچ توافقی پایدار نیست ارزان‌ترین کشورهای اروپا برای زندگی( اینفوگرافیک) «سیندرلا» چگونه دستگیر شد؟ پس از ۲۵ سال، سامسونگ دیگر باارزش‌ترین شرکت کره‌ای نیست! چرا کلسترول شما پایین نمی‌آید؟؛ مقصر اصلی این ۴ عادت روزانه است ترامپ: بنزین باید ارزان شود زن بریتانیایی ملخ صورتی در باغ خانه‌اش پیدا کرد(+عکس) کاهش قیمت جهانی طلا به کمترین رقم طی 2 هفته اخیر