فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۴۴۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۱۴-۰۹-۱۳۹۱
کد ۲۴۴۲۸۰
انتشار: ۱۱:۴۸ - ۱۴-۰۹-۱۳۹۱

"من پدر هستم" در پاسخ به "من مادر هستم"؟!

عصر ایران
الف.راستگو

alef_rastgoo@yahoo.com

چند روز پیش برنامه هفت را دیدیم و تازه معنای مجسمه بودن را متوجه شدیم؛ رسایی و جلیلی لودر را برداشته و تخته گاز در حال رد شدن از روی فریدون جیرانی و فیلمش بودند و موسوی (تهیه کننده فیلم "من مادر هستم") تا خواست پاسخ آنها را بدهد یکهو بصورت خیلی خودجوش تلفنش قطع شد!

بعدش هم به دلیل اینکه دست اندرکاران برنامه هفت احساس کردند دیر وقت است و نباید ساعت یک و دو نصفه شب به کسی زنگ زد، کلاً بیخیال گرفتن دوباره شماره موسوی شدند!

من مادر هستم

در این برنامه مجری برنامه هفت (گبرلو) و جلیلی پنج شش دقیقه ای را بصورت همزمان با هم صحبت کردند! که احتمالا ثبت رکوردی در کتاب گینس خواهد شد و برای اولین بار در عالم خلقت هستی می باشد که دو نفر در یک برنامه زنده تلویزیونی بیش از 5 دقیقه همزمان با هم حرف می زنند؛ به طوریکه بیننده متوجه صحبت های هیچکدام نشود!

مجری هی می گفت در مورد فیلم اظهار نظر کن و جلیلی هم در مورد دادن 400ساعت آنتن زنده به جیرانی صحبت می کرد! آخر سر هم مجری بعد از  هزار بار معذرت خواهی بالاخره رضایت داد تلفن ایشان را قطع کند!

سؤال اساسی:
به نظر شما چرا این روزها آقای رسایی صبح تا شب در تلویزیون تشریف دارند؟! یک روز در برنامه "دیروز امروز فردا" و روز بعدش در برنامه هفت؟! هر دو هم برنامه های زنده تلویزیونی!! و از طرف دیگر صدا و سیما صحبت های رئیس مجلس را پخش زنده نمی کند؟!

یادآوری:
روابط عمومی مجلس در خصوص خودداری صدا و سیما از پخش زنده نشست خبری رئیس مجلس گفت: "صداوسیما از دایره اعتدال و انصاف خارج شده‌ است."

نتیجه گیری:
صدا و سیما چندی پیش از استوانه(!) اعتدال خارج شده بود و امروز از دایره اش! امیدواریم فردا پس فردا از ذوزنقه اعتدال خارج نشود!

ضرغامی: این عدالت که گفتی یعنی چه؟

 جایزه می دهیم!
در همین راستا جایزه بهترین مدیریت یک بحث بهصورت صد در صد عادلانه را که پیش از این در اختیار "یامین پور" بود؛ به استاد بزرگ محمود گبرلو داده می شود؛ یادآوری می شود نامبرده در طول برنامه کلاً این شکلی بود:    :| و بصورت بسیار عادلانه زمان را بین موافقان و مخالفان فیلم تقسیم بندی کرد! یک چیزی تو مایه های یک به نود و نه!!

همچنین جایزه مجسمه بودن در طی یک برنامه تلویزیونی که پیش از این در دستان رضا پورحسین (مجری مناظره ها) بود به استاد بزرگ محمود گبرلو داده می شود. نامبرده بسیار زیرپوستی و هنرمندانه نقش یک مجسمه را در طول گفتگو ایفا کرده بود.

جلیلی: چرا به جیرانی 400 ساعت برنامه زنده تلویزیونی دادین؟!

گبرلو:  :|

رسایی: آخه این چه فیلمیه؟! باید چهارتا دیالوگی که من میگم به فیلم اضافه بشه!

گبرلو:  :|

تلفن موسوی قطع می شود!

گبرلو: :|

 در پایان شنیده می شود برخی قصد دارند پاسخ فیلم "من مادر هستم" را بصورت "فرهنگی" بدهند!  و فیلمی با  عنوان "من پدر هستم!" بسازند!

ارسال به دوستان
تغییر قوانین پنالتی در جام جهانی ۲۰۲۶ توسط فیفا رفع اختلال خدمات کارت بانک تجارت پس از حمله سایبری اوکراین: به مسیر عضویت در اتحادیه اروپا ادامه می‌دهیم اعطای دکترای افتخاری جراحی قلب به پزشکیان، در پاکستان شناسایی نخستین مورد تب کریمه کنگو در اردبیل آقای مجری ؛ مظلوم نمایی نکن، اون روز که جیک جیک مستونت بود، یاد زمستونت نبود؟ رکورد تاریخی رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ وقتی نام علی دایی در جام جهانی ۲۰۲۶ دوباره می‌درخشد اینجا «کمربند نارنجی» است؛ شهری 18 هزار نفری که 90 درصد یک محصول جهانی را تولید می کند مارکو روبیو: مسئله لبنان از ایران جداست نوحه ترکی در عزای حضرت ابوالفضل(ع) با صدای ماندگار سلیم موذن زاده هشدار پلیس فتا به صاحبان کسب‌وکارها درباره کلاهبرداری‌های جدید تعطیلی سراسری سینماهای کشور برای مراسم تشییع پیکر رهبر پایان محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی شورای امنیت سازمان ملل قطعنامه حمایت از صلح‌بانان را تصویب کرد