فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۵۳۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۴ - ۰۱-۱۱-۱۳۹۱
کد ۲۵۳۰۱۶
انتشار: ۱۳:۵۴ - ۰۱-۱۱-۱۳۹۱

کریمی دربی 76 را از دست داد

عصر ایران
علی کریمی به دلیل مصدومیت شدید پس از گرفتن MRI دوم دربی 76 را از دست داد و پیگیری ها نشان می دهد که وی باید 2 ماه از فوتبال دور باشد.
عصر ایران -کابوس پرسپولیسی ها به واقعیت تبدیل شد و علی کریمی به دلیل مصدومیت نه تنها دربی را از دست داد، بلکه وی تا 2 ما دیگر هم نمی تواند در ترکیب تیمش به میدان برود.

 یکی از دغدغه‌های اصلی کادر فنی پرسپولیس مصدومیت علی کریمی در دربی 76 بود اما علی‌رغم تلاش کادر پزشکی پرسپولیس و پس از گرفتن دومین عکس MRI از پای او مشخص شد که این بازیکن قطعاً‌ دربی 76 را از دست می‌دهد.

همچنین  مشخص شد که کریمی حداقل 2 ماه باید از هرگونه بازی و مسابقه دور باشد.

کریمی در بایرن مونیخ آلمان نیز دچار این مشکل شد که پس از تلاش پزشکان بایرن این مصدومیت برطرف شد اما باز هم در بازی مقابل صبا بر اثر تکل‌های این بازیکن  مصدومیت سراغ او آمد تا دربی 76 را از دست دهد.

مصدومیت کریمی از ناحیه رباط داخلی پا است.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: علی کریمی ، دربی
ارسال به دوستان
صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند تاریکخانه ساترا به روان جامعه آسیب می‌زند! سفر قالیباف و عراقچی به عمان آرژانتین۲-۰ اتریش/حتی یک دقیقه از آخرین رقص بهترین بازیکن تاریخ را از دست ندهید چرا بازی ایران بلژیک مساوی شد؟ فریب ظاهرشان را نخورید! پشت پرده تفاوت های شگفت انگیز سه غول دنیای خزندگان (+اینفوگرافیک) وزارت بهداشت لبنان: شمار قربانیان حملات اسرائیل از ۴ هزار نفر فراتر رفت اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی کشور استقبال پرسپولیس از تصمیم فدراسیون فوتبال برای تعیین نمایندگان آسیا رکوردشکنی افسانه ای؛ گران ترین جام های جهانی تاریخ کدامند؟ آناتولی: ایران از زمان اعلام توافق با آمریکا ۳۶ میلیون بشکه نفت صادر کرده توکلی‌زاده: تشییع امام شهید، بزرگ‌ترین رستاخیز ملی و نماد وحدت امت اسلامی خواهد بود داروخانه خانگی قلب؛ 6 ادویه شگفت انگیز که رگ های شما را پاکسازی می کنند بیرانوند سد مطمئن، طارمی مهره گریز از فشار؛ دو چهره کلیدی ایران در برابر بلژیک اعمال محدودیت‌های پروازی در فرودگاه‌های کشور