فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۵۴۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۶ - ۰۹-۱۱-۱۳۹۱
کد ۲۵۴۷۲۱
انتشار: ۱۴:۴۶ - ۰۹-۱۱-۱۳۹۱

گاز سمی جان 8 کارگر معدن را در پاکستان گرفت

انباشته‌شدن گاز سمی درون یک معدن زغال‌سنگ در منطقه «دوکی» واقع در ایالت بلوچستان پاکستان موجب مرگ هشت کارگر معدن شد.

به گزارش ایسنا، در این حادثه که در ناحیه «لورالایی» ایالت بلوچستان اتفاق افتاد در ابتدا 10 کارگر معدن بر اثر گازگرفتگی بی‌هوش شدند که تا رسیدن نیروهای امداد، هشت تن از آنان به دلیل خفگی جان باختند.

به گزارش پایگاه اینترنتی «داون»، دو کارگر دیگر در حالت بی‌هوشی از داخل معدن بیرون کشیده شده و به بیمارستان منطقه‌ای «دوکی» منتقل شدند.

ارسال به دوستان
نفرین معبد مصری و جدایی تراژیک؛ جعفر خان از فرنگ برگشته (+صدا) سفر تیم کشتی فرنگی جوانان ايران به تایلند مسجد جامع بارزانی؛ سومین مسجد بزرگ جهان (+فیلم و عکس) نتانیاهو: نیروهای ما در جنوب لبنان باقی می‌مانند و آزادی عمل کامل دارند سرویس و تمام‌کنندگی بلای جان والیبال ایران تهران/ حضور مهران غفوریان در مراسم عزاداری ظهر عاشورا پیشنهاد افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی اعتبار کالابرگ برخی دهک‌ها روی میز دولت بیانیه پایانی نشست شورای همکاری خلیج فارس و آمریکا؛ حمایت از مذاکرات تهران-واشنگتن ایران ۰ - ۳ آمریکا/ طلسم باخت‌های تیم ملی والیبال شکسته نشد روز عاشورا در لرستان (عکس) ادعای نتانیاهو: ما هنوز وظایفی داریم که باید در ایران انجام شود/ از جنوب لبنان عقب‌نشینی نخواهیم کرد فرانسه چند راکتور هسته‌ای را از مدار خارج کرد شیخ نعیم قاسم: صبر ما معادلات را تغییر می‌دهد انگلیس ۳۸۰ میلیون دلار برای تامین سوخت هسته‌ای و کمک به اوکراین اختصاص می‌دهد نحوه ثبت اعتراض به احکام مستمری و دریافت غیرحضوری فیش حقوقی بازنشستگان تأمین اجتماعی