فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۵۵۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۰ - ۱۵-۱۱-۱۳۹۱
کد ۲۵۵۷۳۷
انتشار: ۲۰:۱۰ - ۱۵-۱۱-۱۳۹۱

درگیری در نشست خبری یک فیلم جشنواره

عصر ایران
شهیدی‌فر باز هم از کارگردان خواهش کرد که با احترام به روند کلی جشنواره، سخنان این بازیگر از پایین سن شنیده شود اما معیری اعلام کرد که در صورت عدم حضور این بازیگر، جلسه را ترک می‌کند و مجددا بدون توجه به مدیر جلسه، بازیگرش را صدا زد. پس از این اقدام برنامه‌ریزی نشده، محمدرضا شهیدی‌فر پایان جلسه را اعلام کرد که با تشویق بسیار زیاد خبرنگاران حاضر در نشست روبه‌رو شد.
جلسه پرسش و پاسخ فیلم سینمایی «یک، دو، سه ... پنج» به دلیل بی‌احترامی کارگردان آن به روند کلی جلسات، توسط محمدرضا شهیدی‌فر لغو شد.

به گزارش ایسنا، این جلسه‌ پرسش و پاسخ با چند دقیقه تاخیر آغاز شد که کارگردان این فیلم تاکید کرد: باید یکی از عواملش که اکنون روی سن نیست جلو بیاید.

این اقدام با واکنش شهیدی‌فر روبه‌رو شد و او گفت که اسامی باید از قبل داده می‌شده و از کارگردان خواهش کرد که روال کلی جلسات را خدشه‌دار نکنند.

پس از این سخنان محمد معیری (کارگردان) بدون توجه به سخنان او، مدام یکی از بازیگران فیلمش را صدا می‌زد تا به روی سن بیاید.

شهیدی‌فر باز هم از وی خواهش کرد که با احترام به روند کلی جشنواره، سخنان این بازیگر از پایین سن شنیده شود اما معیری اعلام کرد که در صورت عدم حضور این بازیگر، جلسه را ترک می‌کند و مجددا بدون توجه به مدیر جلسه، بازیگرش را صدا زد.

پس از این اقدام برنامه‌ریزی نشده، محمدرضا شهیدی‌فر پایان جلسه را اعلام کرد که با تشویق بسیار زیاد خبرنگاران حاضر در نشست روبه‌رو شد.

سپس، شاهرخ مرزوقی نویسنده فیلمنامه «یک، دو، سه ... پنج» روی سن رفت و در مقابل خبرنگاران گفت: این کارگردانی که امروز از عوامل فیلمش صحبت می‌کند با من برای نوشتن فیلمنامه این فیلم قرارداد داشت. او طبق قراردادش حق نداشت فیلمنامه را عوض کند اما الان در نسخه‌ فعلی 15 دقیقه را عوض کرده و شخصیت من را زیر چاه برده است.

وی سپس خطاب به معیری بیان کرد: آقای کارگردان! دفعه بعد به نویسنده‌تان احترام بگذارید.

در این هنگام جلسه به شدت متشنج شده و عکاسان در جلوی سن از عوامل فیلم که بعضا بسیار عصبانی بودند عکس می‌گرفتند.

سپس همایون ارشادی که از روی سن پایین آمده بود دوباره به روی سن برگشت و با کنایه گفت: من حق را به آقای شهیدی‌فر می‌دهم. آیا اضافه کردن یک صندلی به این جمع بالا خلاف مقررات جشنواره است؟ آیا باید به خاطر یک صندلی به عوامل یک فیلم بی‌احترامی شود؟

پس از این سخنان، یکی از مسوولان سالن سعدی (محل برگزاری نشست‌ها) روی سن آمد و از حاضران خواست به دستور دفتر جشنواره، سالن را ترک کنند.

این جلسه که به شدت به هم ریخته بود با ترک سالن توسط خبرنگاران و عوامل فیلم به پایان رسید. البته در هنگام خروج، یکی از خبرنگاران رو به معیری کرد و ضمن اعتراض به رفتار وی و فریادهای او روی سن، حق را شهیدی‌فر داد که معیری هم با لحنی کنایه‌وار خطاب به این خبرنگار گفت: آیا تو از شهیدی‌فر پول می‌گیری؟!

پس از پایان این نشست، عده‌ای از خبرنگاران و گروه‌های تصویربرداری در جلوی سالن محل برگزاری نشست با کارگردان «یک، دو، سه ... پنج» گفت‌وگو کردند.

او در سخنانش در پاسخ به فیلمنامه‌نویس فیلمش گفت: حق یک کارگردان بازنویسی فیلمنامه است. ایشان قول داد فیلمنامه را در بخش‌هایی که ما می‌خواهیم بازنویسی کند اما این کار را نکرد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
گران‌ترین و ارزان‌ترین اینترنت دنیا در سال ۲۰۲۶ (+اینفوگرافیک) سفیر ایران در بغداد: باید به نگرانی‌های گروه‌های مقاومت عراق پاسخ داده شود سقوط بالگرد گشت ساحلی آمریکا مسی: فقط از صعود خوشحالم، مغزم کار نمی‌کند! دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: امضای رسمی ترامپ پای نام خلیج فارس سند ایستادگی ایرانیان است ونس: در مذاکرات با ایران پیشرفت داشته‌ایم ۵ کشته و ده‌ها زخمی در حمله موشکی اوکراین به روسیه اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال گل‌گهر سیرجان در تورنمنت سه‌جانبه تعیین سهمیه آسیایی شرکت نمی‌کند تیراندازی در کانادا؛ یک افسر پلیس هدف قرار گرفت صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند تاریکخانه ساترا به روان جامعه آسیب می‌زند! سفر قالیباف و عراقچی به عمان آرژانتین۲-۰ اتریش/حتی یک دقیقه از آخرین رقص بهترین بازیکن تاریخ را از دست ندهید چرا بازی ایران بلژیک مساوی شد؟