فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۶۴۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۴ - ۱۲-۰۱-۱۳۹۲
کد ۲۶۴۶۳۸
انتشار: ۱۵:۱۴ - ۱۲-۰۱-۱۳۹۲

هشت لنج در بندرعباس طعمه حریق شد

عصر ایران
معاون عملیات آتش نشانی بندرعباس با اشاره به وجود شناورهای آتش خوار در اداره کل بنادر استان، گفت: متاسفانه مدت زمان رسیدن آتش‌خوار به مکان موردنظر طولانی شد و شناورهای مذکور حدود یک ساعت و نیم پس از اعلام ما به مکان آتش سوزی رسیدند.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی بندرعباس، با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در اسکله صیادی، گفت: متاسفانه دستگاه‌های مرتبط در اینگونه عملیات‌ها، همکاری لازم را ندارند و به وعده‌هایشان عمل نکرده‌اند.

علی جنگی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آتش‌سوزی صبح امروز در اسکله صیادی پشت‌شهر بندرعباس، با بیان اینکه این حادثه ساعت 7 و 43 ثانیه به مرکز اطلاع‌رسانی شد، افزود: با دریافت این خبر بلافاصله از ایستگاه شش و هفت خودروهای آتش‌نشانی همراه با نیرو به محل اعزام شدند.

جنگی با اشاره به اینکه حدود هفت، هشت لنج در کنار هم قرار داشتند و هنگام رسیدن نیروهای آتش‌نشانی دو فروند از آنها آتش گرفته بود، خاطرنشان کرد: همزمان با ورود نیروهای آتش‌نشانی شهری به بنادر نیز اعلام شد تا در انجام هرچه بهتر عملیات ما را همراهی کنند.

معاون عملیات آتش نشانی بندرعباس با اشاره به وجود شناورهای آتش خوار در اداره کل بنادر استان، گفت: متاسفانه مدت زمان رسیدن آتش‌خوار به مکان موردنظر طولانی شد و شناورهای مذکور حدود یک ساعت و نیم پس از اعلام ما به مکان آتش سوزی رسیدند.

جنگی با اشاره به استفاده از شناورهای محلی و همچنین شناورهای سازمان آتش نشانی برای خاموش کردن لنج‌ها، تصریح کرد: پس از رسیدن شناورهای آتش خوار به مکان حادثه، اعلام شد که آبخور حوضچه کم است و نهایتا آنها شرایط استفاده از آتش خوار نیز فراهم نشد.

وی با بیان اینکه علاوه بر استفاده از شناور، از روی موج شکن نیز با استفاده از ماشین‌های آتش نشانی کار اطفاء حریق را دنبال کردیم، افزود: تعدادی دیگر از لنج‌ها نیز نجات داده شدند، اما علت حادثه هنوز مشخص نیست و این مسئله در دست بررسی است.

جنگی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشته، اضافه کرد: در این حادثه یک لنج چوبی به علت سوراخ شدن ناشی از آتش سوزی به گل نشست و همچنین آتش به شش یا هفت لنج دیگر نیز سرایت کرد.

جنگی با بیان اینکه قرار بوده طبق اعلام بنادر استان در بندر شهیدحقانی ایستگاه آتش نشانی مستقر باشد، اما این اتفاق نیفتاده است، تصریح کرد: وقتی اعلام می‌شود شناور موردنیاز در فلان نقطه مستقر است، باید در همان مکان باشد تا در مواقع اینچنینی از آن استفاده شود.

وی در ادامه با بیان اینکه ادارات مرتبط باید همکاری لازم با آتش‌نشانی را داشته باشند، تصریح کرد: در جلسات اعلام می‌کنند که اگر مشکلی باشد، با آتش نشانی تعامل خواهیم داشت اما در عمل اینگونه نیست.

برچسب ها: لنج ، بندرعباس ، حریق
ارسال به دوستان
عکس آتلیه‌ای یک خانواده تهرانی در دوران قاجار سیب هستید یا گلابی؟ ؛ شکل بدن شما چه چیزی درباره سلامتی‌تان می‌گوید؟ تاثیر شگفت‌آور یک ویتامین رایج بر یکی از کشنده‌ترین سرطان‌های مغز انگلیس ۰-۰ غنا؛ سد دفاعی کی‌روش برابر ماشین موقعیت‌سازی سه‌شیرها کپسول زمان ۷۰۰هزار ساله؛ مدفوع سنجاب‌های کانادا اسرار حیات عصر یخبدان را آشکار کرد قلب خود را با این ماده مغذی بیمه کنید دختری از ایل شاهسون با لباس‌های سنتی در دوران قاجار(عکس) ۵ چهره ماندگار که راه زنان را به دنیای مهندسی گشودند(+عکس) از جنرال موتورز تا فورد؛ برندهایی که خودروهای نظامی را برای ارتش آمریکا ساختند(+عکس) حمله سایبری به زیرساخت‌های بانکی کشور تایید شد دلاور دوستانیان کارگردان مستند درگذشت درخشش هاکی‌بازان ایرانی در روسیه؛ کسب دو مدال نقره جام تات‌نفت شکست تیم ملی هندبال ساحلی ایران در نخستین دیدار جهانی تصمیم جدید وزارت امنیت داخلی آمریکا برای تیم ملی ایران ترامپ: در تلاش هستیم که با ایران به توافقی منصفانه دست پیدا کنیم/ اوضاع خیلی خوب پیش می‌رود