فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۶۴۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۷ - ۱۴-۰۱-۱۳۹۲
کد ۲۶۴۷۹۳
انتشار: ۱۶:۳۷ - ۱۴-۰۱-۱۳۹۲

بازدید مسافران نوروزی از جزیره ابوموسی

استاندار هرمزگان گفت: برای اولین بار میهمانان نوروزی از طریق بندر لنگه به جزیره ابوموسی سفر کردند.

ابراهیم عزیزی روز چهارشنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون سه میلیون و 100 هزار نفر مسافر با 450 هزار دستگاه خودرو به جزایر خلیج فارس عزیمت کرده اند.

وی افزود: مسافران از مبداء بندرعباس، بندرلنگه، بندرخمیر، پارسیان و بندرآفتاب به جزایر چهارده گانه خلیج فارس و بیشتر به ابوموسی، هرمز، قشم، لارک، لاوان و کیش سفر کردند.

استاندار هرمزگان گفت: طبق نظرسنجی ها ، بعضی از میهمانان نوروزی حدود10 شبانه روز از تعطیلات خود را در این استان گذراندند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: مسافر ، نوروزی ، ابوموسی
ارسال به دوستان
بیرانوند سد مطمئن، طارمی مهره گریز از فشار؛ دو چهره کلیدی ایران در برابر بلژیک اعمال محدودیت‌های پروازی در فرودگاه‌های کشور اظهارات وزیر دفاع اسرائیل علیه لبنان: به تخریب زیرساخت‌ها ادامه خواهیم داد پیروزی آرژانتین مقابل اتریش در نیمه نخست جام جهانی لیونل مسی برترین گلزن تاریخ جام جهانی شد درخشش خط دفاعی ایران در نبرد حساس برابر بلژیک اطلاعیه مهم آموزش و پرورش برای ایجاد سابقه تحصیلی گفت‌وگوی تلفنی پزشکیان با رئیس جمهور صربستان و ترکیه وزیر دفاع پاکستان: تفاهم اسلام‌آباد به معنای پایان سیاسی نتانیاهوست عارف: هیچ اعتمادی به دشمن نداریم تصویری کم‌نظیر از بمب‌افکن آمریکایی بی-۱۷ پس از اصابت شدید آتش ضدهوایی توییت ترامپ درمورد موافقت ایران با بازرسی‌ هسته‌ای هشدار متخصص ریه: هر وعده قلیان معادل یک پاکت سیگار است لیبرمن: توافق بین آمریکا و ایران «بزرگترین فاجعه سیاسی» است درخشش خیره‌کننده ستاره‌های لیورپول در جام جهانی ۲۰۲۶