فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۶۴۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۲ - ۱۵-۰۱-۱۳۹۲
کد ۲۶۴۹۰۷
انتشار: ۱۷:۴۲ - ۱۵-۰۱-۱۳۹۲

اعتبار طرح ترافیک سال ۹۱ تمام شد

 
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از روز 17 فروردین فقط ورود خودروهایی که مجوز طرح ترافیک سال 92 دارند به محدوده طرح ترافیک مجاز است.
 
به گزارش انتخاب به نقل از فارس، سردار حسین رحیمی اعلام کرد: در ایام نوروز ورود به طرح ترافیک آزاد بوده و از روز شنبه 17 فروردین‌ماه سال 92، تمام دوربین‌های طرح ترافیک فعال شده و در مبادی ورودی طرح زوج و فرد، مأموران پلیس راهور مستقر خواهند شد و صرفاً کسانی می‌توانند در این محدوده‌ها تردد کنند که دارای مجوز طرح ترافیک مربوط به سال 92 باشند.
 
وی تأکید کرد: تمامی طرح‌ها و برنامه‌های ترافیکی از روز شنبه به شدت و قوت در تمام محدوده‌های شهر تهران اجرایی خواهد شد.
 
سردار رحیمی در ادامه گفت: با توافقی که با شهرداری انجام گرفته شده بود، سه ماه قبل از عید کارهای مربوط به طرح‌های ترافیک آغاز شده و در این زمینه اطلاع‌رسانی لازم نیز انجام شده است و کسانی که آرم خود را دریافت نکرده‌اند، تأخیر از سمت خودشان بوده که امیدواریم هرچه سریع‌تر برای تحویل مدارک و دریافت آرم طرح ترافیک خود اقدام کنند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: طرح ترافیک
ارسال به دوستان
کتاب‌های فلسفی در کتابخانه رهبر شهید صادرات صنایع دفاعی و هوافضایی ترکیه به 6.7 میلیارد دلار رسید سقوط طلا به زیر ۴۰۰۰ دلار؛ پایین‌ترین سطح از آبان ۱۴۰۴ نجات یک قلاده شغال گرفتار در استخر نفتی در امیدیه ادعاهای جدید نتانیاهو: کار اسرائیل در لبنان تمام نشده است/ به ایران اجازه هسته ای شدن نمی دهم آمریکا فعالیت سفارت خود در کویت را از سر گرفت هشدار تازه اروپا به ایرلاین‌ها؛ از آسمان ایران و لبنان دوری کنید وقتی VPN محترم می شود! آغاز فاز جدید تغییر کتاب‌های ابتدایی پارکوهی هارطونیان، کتاب‌شناس درگذشت حماس: آماده واگذاری کامل حکمرانی غزه به «کمیته ملی» هستیم زیدآبادی: این صلح از جنس نزاع قدرت نبود! ابراهیم رضایی: تنگه هرمز را با مذاکره فتح نکردیم که با مذاکره واگذار کنیم وزیر نفت: بر مبنای تفاهم‌های تحریمی با طرف آمریکایی، مسیر خود را ادامه می‌دهیم قالیباف در دیدار با رئیس مجلس ترکیه: هیمنه پوشالی آمریکا در جنگ اخیر فرو ریخت