فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۷۰۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۹ - ۱۴-۰۲-۱۳۹۲
کد ۲۷۰۷۵۱
انتشار: ۲۳:۵۹ - ۱۴-۰۲-۱۳۹۲
رئيس دانشگاه علوم پزشکی ايران:

به ما اعتماد شد و بايد جواب اعتمادها را طی سالهای آينده بدهيم

به ما اعتماد شد و بايد جواب اعتمادها را طی سالهای آينده بدهيم
در روند احيای دانشگاه علوم پزشکی ايران مديون چهار شخصيت ارزشمند هستيم؛ دکتر طيقت منفرد، دکتر عين الهی، دکتر منصوری و دکتر ابوالقاسمی که بايد نام اين چهار شخصيت در دانشگاه علوم پزشکی ايران همواره زنده نگه داشته شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ايران همايش  "گراميداشت مقام استاد و تقدير از کارکنان خدوم دانشگاه"   با حضور وزير بهداشت ، معاونين وزير بهداشت ، دکتر زالی رئيس سازمان نظام پزشکی کشور ، روسای سه دانشگاه علوم پزشکی تهران ، شهيد بهشتي  ، ايران ، تعدادی از ميهمانان  ويژه و با استقبال پر شور اساتيد، کارکنان و مديران دانشگاه روز پنجشنبه  12 ارديبهشت ماه 92 در سالن همايشهای رازی برگزار شد .

مسعود اعتماديان، رئيس دانشگاه علوم پزشکی ايران در اين مراسم پرشور ضمن تقدير از شخصيت رياست دانشگاه تهران اظهار داشت: اگر هر فرد ديگری رياست دانشگاه علوم پزشکی تهران را به غير از دکتر منصوری بر عهده داشت اين احيا اتفاق نمی‌افتاد .

وی خاطر نشان کرد: هر اتفاقی که در دنيا واقع مي شود مي توان بر جنبه های مثبت و فرصتهای آن متمرکز شد . ما دوره ادغام را از جنبه فرصت نگاه کرديم و سعی کرديم از نقاط قوت آن استفاده کنيم . بعد از احيا نيز بر جنبه های مثبت آن متمرکز شده ايم ليکن کار سخت ما در اين دانشگاه تازه شروع شده است چرا که به ما اعتماد شد و بايد جواب اعتمادها را طی سالهای آينده بدهيم و بدون شک منبعد همه نگاهها به سمت عملکرد دانشگاه علوم پزشکی ايران خواهد بود. 

رئيس دانشگاه علوم پزشکی ايران افزود: قرار نيست به گذشته برگرديم بايد همين جا گذشته را فراموش کنيم . تمام پرسنل و اساتيد دانشگاه علوم پزشکی ايران صبور باشند چرا که اگر به دنبال سرعت در احيا هستيم اين موضوع در مجادله کردن محقق نمی‌شود.

اعتماديان گفت: از سوی تمامی اعضای هيات علمی و کارکنان دانشگاه اين قول را به دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران و شهيد بهشتی می‌دهم که همدلی و همکاری لازم را در تمامی زمينه ها داشته باشيم.

وی تاکيد کرد: در روند احيای دانشگاه علوم پزشکی ايران مديون چهار شخصيت ارزشمند هستيم؛ دکتر طيقت منفرد، دکتر عين الهی، دکتر منصوری و دکتر ابوالقاسمی که بايد نام اين چهار شخصيت در دانشگاه علوم پزشکی ايران همواره زنده نگه داشته شود.

در ادامه دکتر محمد حسن طريقت منفرد وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي؛ گفت: باعث افتخار است که روز جشن احيای دانشگاه علوم پزشکی ايران با ميلاد فرخنده دخت نبی اکرم (س) و شهادت آيت الله مطهری و روز معلم قرين شده است.

وی افزود: در روز ۲۸ اسفند ماه سال 91 که به صورت رسمی فعاليت خود را در وزارت بهداشت آغاز کردم، به دليل مواجه شدن با تعطيلات سال نو نتوانستم فعاليتی را تا قبل از شروع سال ۹۲ در اين رابطه با اين دانشگاه انجام دهيم، به همين دليل در روز ۱۷ فروردين ماه ۹۲، در اولين ساعات اداری و طی ۲۴ ساعت تمام تلاش خود را برای از بين بردن دلتنگی که در بين اساتيد و کارکنان دانشگاه ايران ديده بودم، انجام دادم و بالاخره در روز ۱8 فروردين ماه 1392 ابلاغ رئيس دانشگاه ايران صادر شد .

وی در پايان ضمن ابراز خرسندی از اين موضوع که اين اتفاق در زمان وزارت ايشان افتاده است، يادآور شد: اين يک توفيق الهی است که توانسته‌ايم اين خدمت را در زمان وزارت من به جامعه علوم پزشکی ارائه کنيم و در واقع من وسيله بودم که اساتيد و رؤسای دانشگاه علوم پزشکی ايران  توانستند اين اقدام بزرگ و سازنده را انجام دهند.


ارسال به دوستان
رایزنی عراقچی و وزیر خارجه امارات روس‌اتم: طی هفته‌های آتی، متخصصان این شرکت به نیروگاه هسته‌ای بوشهر بازمی‌گردند رکوردشکنی گرما در اروپا با حدود ۳۰۰ فوتی چرا یک عفونت ساده در برخی افراد التهاب خطرناک ایجاد می‌کند تغییر ساعت کاری ادارات البرز به دلیل بازی تیم ملی فوتبال  نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران تبادل ۱۶۰ اسیر جنگی میان روسیه و اوکراین محمدرضا باهنر: در جنگ نقل و نبات پخش نمی‌کنند/ با جنگ، حداقل ۲۰۰ میلیارد دلار عقب افتادیم اطلاعیه مهم بانک ملی درباره قطعی موقت سامانه‌های کارتی  هشدار حمله موشکی در دبی صادر شد شمار کشته‌های زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ نفر رسید بقائی: ایران بیشتر از هر طرف دیگری دغدغه امنیت جمعی منطقه را دارد پزشکیان: دامنه اختیارات استانداران به گونه‌ای افزایش یافته که آنان در عمل «رییس ‌جمهور استان» محسوب می‌شوند امام جمعه اهواز: در استان خوزستان همچنان انتقال مواد مخدر به‌راحتی انجام می‌شود امام جمعه تهران: اجتماعات شبانه نباید زمینه حضور وحدت‌شکنان باشد