فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۷۳۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۱ - ۲۵-۰۲-۱۳۹۲
کد ۲۷۳۴۴۶
انتشار: ۱۲:۵۱ - ۲۵-۰۲-۱۳۹۲

نوشابه‌ها هر سال جان ۱۸۰ هزار نفر را می‌گیرند

عصر ایران
این دانشمندان هشدار دادند که مصرف بیش از حد مشروبات شیرین افزایش وزن و بروز مرض قند، بیماری‌های قلب و عروق و حتی برخی از انواع سرطان را منجر می‌شود.
دانشمندان آمریکایی هشدار دادند هر سال حدود 180 هزار نفر بر اثر مصرف بیش از حد نوشابه‌های قندی جان خود را از دست می‌دهند.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، دانشمندان آمریکایی در آخرین گزارش خود اعلام کردند که هر سال حدود 180 هزار نفر بر اثر مصرف مشروبات غیر الکلی شیرین می‌میرند.

دانشمندان آمریکایی در گزارش خود که در نشست جمعیت بیماری‌های قلبی آمریکا (American Heart Association) عرضه شد، هشدار دادند که 180 هزار مورد مرگ در جهان در رابطه با مصرف مشروبات غیرالکلی شیرین و گازدار است.

این دانشمندان هشدار دادند که مصرف بیش از حد مشروبات شیرین افزایش وزن و بروز مرض قند، بیماری‌های قلب و عروق و حتی برخی از انواع سرطان را منجر می‌شود.

دانشمندان همچنین اعلام کردند که 133 هزار مورد مرگ بر اثر ابتلا به مرض قند، 44 هزار مورد مرگ بر اثر ابتلا به بیماری‌های قلب و عروق و 6 هزار مورد مرگ بر اثر ابتلا به سرطان در رابطه با مصرف بیش از حد مشروبات شیرین بوده است.
ارسال به دوستان
آغاز پروازهای فرودگاه کیش پس از ۴ ماه اروپا گرم ترین روزهای تاریخ خود را تجربه می کند تنش آبی در ۹ شهر و ۲۷ روستای خراسان جنوبی حملات هوایی دوباره اسرائیل به جنوب لبنان رجزخوانی پرسروصدای «وحید جلیلی» علیه ترامپ(فیلم) بارش های پراکنده در راه کشور قلعه‌نویی: درباره موضوعاتی که در دین ما ممنوع است، صحبت نمی‌کنیم سخنگوی وزارت دفاع: خطوط قرمز نظام همان شروطی است که رهبر معظم اعلام کردند شهردار شیعه نیویورک در عزاداری عاشورا (+عکس) هشدار مرکز زلزله‌نگاری درباره برج‌سازی در سواحل مازندران حمایت مقام دولت اوباما از توافق ترامپ و ایران : قابل مقایسه با برجام نیست/ در انبوه اشتباهات ترامپ، توافق، کار صحیح است پیام قرارگاه خاتم‌ به آمریکا در مورد پرواز هواپیماهای اسرائیل در اطراف ایران ادعای ترامپ: ایران بازار جدید برای آمریکا است هشدار قرارگاه خاتم درباره پرواز هواپیماهای اسرائیل به سمت ایران اولین حضور عمومی سردار قاآنی و سردار ذوالقدر بعد جنگ (عکس)