فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۷۸۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۲ - ۱۹-۰۳-۱۳۹۲
کد ۲۷۸۶۳۳
انتشار: ۲۰:۳۲ - ۱۹-۰۳-۱۳۹۲

اتهام دوباره رژیم صهیونیستی علیه ایران

نخست وزیر رژِیم صهیونیستی بار دیگر جمهوری اسلامی ایران را به حملات سایبری علیه این رژیم متهم کرد.

به گزارش مهر به نقل از "رویترز" ، "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر جمهوری اسلامی ایران را به حمله سایبری علیه این رژیم متهم کرد.

نتانیاهو روز گذشته بار دیگر بدون ارائه مدرکی در اتهاماتی بی اساس ادعا کرد که جمهوری اسلامی ایران و حزب الله لبنان بدون توقف و بطور مرتب به سیستم های کامپیوتری عمده این رژیم حمله سایبری می کنند.

وی بدون پرداختن به جزئیات این حملات سایبری ضمن اذعان به ناتوانی این رژیم در مقابله با حملات سایبری گفت: سیستم های ملی حیاتی هدف قرار گرفته اند.

وی در ادامه گفت در ماه های اخیر شاهد حملات سایبری مستقیم ازسوی ایران و همچنین متحدانش حزب الله لبنان و حماس بوده ایم.

در ماه های گذشته رژیم صهیونیستی و متحد استراتژیک این رژیم آمریکا بارها جمهوری اسلامی ایران را به حملات سایبری متهم کرده اند ادعایی که از سوی جمهوری اسلامی ایران رد شده است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
«میانجی مرموز قطری» در مذاکرات ایران - آمریکا کیست؟ / 4 سفر به تهران در 10 روز ۳ روز بعد؛ اختلال بانک‌ها همچنان ادامه دارد اعتراض مردم یونان به واگذاری بخشی از ساحل کشورشان به اسرائیل راز انگشت جادویی «آی آی»؛ پستاندار عجیبی که فرشته مرگ نامیده می شود! (+فیلم و عکس) پلاکاردی عجیب در یکی از تجمعات (عکس) درخواست ۸۷.۶ میلیارد دلاری ترامپ برای جبران هزینه‌های جنگ ایران نخست‌وزیر عراق: روابط جدیدی با آمریکا آغاز کرده ایم دبیر کمیسیون امنیت ملی: تنگه هرمز به شرایط قبل بازنمی‌گردد این جاندار با پوست خود «می‌بیند» هشدار محسنی اژه ای به وحدت شکنان؛ با حرف‌هایتان دشمن را خیالاتی نکنید آیین‌ های جمعی چگونه به رشد فردی و خودشناسی کمک می کنند؟ آیا انسان‌های باستان رنگ آبی را متفاوت درک می‌کردند؟ روبیو: وارد مرحله‌ای جدید برای صلح با ایران شده‌ایم از سیاوش تا عاشورا؛ چگونه ایرانیان تشیع را با زبان اسطوره‌های خود فهمیدند؟ شکایت ۳ قاضی دیوان کیفری بین‌المللی از ترامپ