فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۷۸۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۷ - ۲۰-۰۳-۱۳۹۲
کد ۲۷۸۸۶۸
انتشار: ۱۷:۳۷ - ۲۰-۰۳-۱۳۹۲

آلودگی هوای اراک به 2 برابر حد مجاز رسید

مدیرکل محیط زیست استان مرکزی گفت: غلظت آلاینده های موجود در هوای اراک امروز صبح 174 میکروگرم بر متر مکعب بوده که به بیش از دو برابر حد مجاز رسیده است.

به گزارش مهر، دکتر امیر انصاری افزود: طی 24 ساعت گذشته نیز غلظت ریزگردهای موجود در هوای شهر اراک 155 میکروگرم بر متر مکعب بوده است.

وی بیان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون شهر اراک 35 روز آلودگی بالاتر از حد مجاز داشته است و پیش بینی می شود این روند طی روزهای آینده نیز ادامه داشته باشد.

از ابتدای سالجاری تاکنون 35 روز آلوده

انصاری از شهروندان درخواست کرد: در صورت امکان از آوردن خودروهای شخصی به سطح معابر خودداری کنند و از وسایل نقلیه عمومی برای سفرهای روزانه شهری استفاده کنند.

شهر اراک یازدهمین روز آلوده بیش از حد مجاز را به صورت متوالی پشت سر گذاشته است.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
ویدیوی جدید ترامپ خبرساز شد؛ ادعاهای تند درباره برنامه هسته ای ایران واکنش بقایی به اظهارات روبیو علیه ایران و حزب‌الله تغییر محسوس تخصیص ارز صنعت از شنبه/ تامین 2 میلیارد دلار در گام اول حمله پهپادی اسرائیلی به دو خودرو در جنوب لبنان مالیات ستانی از خانه های خالی/ فقط 7 میلیارد تومان در سال 1404 ادعای ترامپ درباره پیوستن بازرسان آمریکایی به آژانس برای بازرسی از تاسیسات هسته‌ای ایران گفت‌وگوی تلفنی عراقچی با وزیر خارجه عربستان آقای میثاقی برای افکار عمومی ارزش قائل باشید کتاب‌های فلسفی در کتابخانه رهبر شهید (+عکس) صادرات صنایع دفاعی و هوافضایی ترکیه به 6.7 میلیارد دلار رسید سقوط طلا به زیر ۴۰۰۰ دلار؛ پایین‌ترین سطح از آبان ۱۴۰۴ نجات یک قلاده شغال گرفتار در استخر نفتی در امیدیه ادعاهای جدید نتانیاهو: کار اسرائیل در لبنان تمام نشده است/ به ایران اجازه هسته ای شدن نمی دهم آمریکا فعالیت سفارت خود در کویت را از سر گرفت هشدار تازه اروپا به ایرلاین‌ها؛ از آسمان ایران و لبنان دوری کنید