فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۸۰۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۷ - ۲۸-۰۳-۱۳۹۲
کد ۲۸۰۶۵۲
انتشار: ۲۱:۵۷ - ۲۸-۰۳-۱۳۹۲

مبتلایان به دیابت درمان سرماخوردگی را جدی بگیرند

مبتلایان به دیابت باید درمان هر نوع بیماری سطحی از جمله سرماخوردگی را جدی بگیرند چرا که این بیماری می تواند سیستم سوخت و ساز بدن را مختل کرده و موجب افزایش قند خون شود.

اسدالله رجب در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با تاکید بر اینکه مبتلایان به دیابت باید ابتلا به هر بیماری سطحی را نیز جدی بگیرند گفت: هر نوع عفونت و یا بیماری ویروسی که بتواند استرس در بیمار ایجاد کند موجب افزایش قند خون در افراد دیابتی می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه بیماران مبتلا به دیابت باید نسبت به سلامت بدنشان حساسیت خاصی داشته باشند افزود: بیماران دیابتی باید به این نکته دقت کنند که هر بیماری از جمله سرماخوردگی را حدی گرفته و برای درمان آن به پزشک مراجعه کنند.

رجب یاد آور شد: هر بیماری که با تب همراه باشد می تواند سیستم سوخت و ساز بدن را مختل کرده و موجب افزایش قند خون شود بنابراین مبتلایان به دیابت در این شرایط بیشتر از سایر افراد در معرض خطر قرار دارند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: دیابت ، سرماخوردگی
ارسال به دوستان
حضور ۱۱ دانشگاه ایرانی در رتبه‌بندی کیو اس ۲۰۲۷ مکمل محبوب مفاصل که خطر آلزایمر را افزایش می‌دهد «اولین تیم فوتبال ایران» بعد قهرمانی؛ سال 1302(عکس) ۱۲ راهکار طلایی برای افزایش چشمگیر عمر و ایمنی لاستیک خودرو شما نروژ ۳-۲ سنگال؛ هالند صعود نروژ را قطعی کرد آیا می‌توان به گذشته پیام فرستاد؟ مرز باریک میان فیزیک کوانتوم و سفر در زمان فرانسه ۳-۰ عراق/ پیروزی فرانسه با درخشش امباپه خواب‌گردی؛ نقصی در مغز یا یادگاری از گذشته؟ نمایی از کاخ «ابیض ناصرالدین شاه» در سال 1290 «رویاهای بستر مرگ»؛ پدیده مرموزی که در روزهای پایانی عمر به سراغ انسان می‌آید موشک کروز هسته‌ای Burevestnik روسیه مواد رادیواکتیو را حین پرواز آزاد می‌کند!(+عکس) توضیح کانال تلگرامی رسانه رهبر انقلاب درباره پیام ۲۸ خرداد ایشان تخلیه استادیوم در میانه بازی عراق و فرانسه به دلیل طوفان و رعد و برق تویوتای دست‌ساز و کمیاب ژاپنی / ترکیب چهره کلاسیک با موتور افسانه‌ای (+عکس) گران‌ترین و ارزان‌ترین اینترنت دنیا در سال ۲۰۲۶ (+اینفوگرافیک)