فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۸۰۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۶ - ۲۹-۰۳-۱۳۹۲
کد ۲۸۰۹۰۳
انتشار: ۲۰:۰۶ - ۲۹-۰۳-۱۳۹۲

«معمای شاه» کاخ ملت را تعطیل کرد

کاخ موزه ملت به منظور فیلمبرداری مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» از اول تیرماه تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری فارس، کاخ موزه ملت در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد به منظور فیلمبرداری مجموعه تلویزیونی "معمای شاه" از روز شنبه اول تیرماه تعطیل می شود.

مراحل فیلمبرداری این مجموعه تلویزیونی  از ششم بهمن ماه سال 91به طور همزمان در سه طبقه کاخ موزه ملت آغاز شد و هشتم اسفندماه  به پایان رسید و طی این مدت نیز کاخ موزه ملت تعطیل بود.

این مجموعه تلویزیونی به تهیه‌کنندگی علی لدنی و کارگردانی محمدرضا ورزی ،زندگی محمدرضا پهلوی از زمان بازگشت از سوئیس در سال 1315 تا زمان مرگ وی را به تصویر می‌کشد.

نخستین پلان این سریال طی مراسمی در 26 دی ماه سال گذشته در موزه ملت سعدآباد و با حضور علی دارابی معاون سیما و مهدی فرجی مدیر شبکه  کلید خورد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
تیراندازی در مدرسه‌ای در فیلیپین/ ۳ کشته و چندین مصدوم ۳کشته در آتش‌سوزی مرگبار ۲ پژو / احتمال افزایش آمار جان‌باختگان با کشف یک گوشواره نوزاد ۵۴ مصدوم و ۱۸ مفقود در پی انفجار در منطقه صنعتیِ قطر رگبار پراکنده باران در ۵ استان نوار شمالی کشور سدهای کشور چقدر آب دارند؟ ۳ شرط تل‌آویو برای خروج از جنوب لبنان قدیمی‌ترین تصویر از یک «خودروی زرهی» در ایران؛ 110 سال قبل تمام توپ های جام جهانی از 1930 تا 2026 (تصویری) پرده‌برداری از چگونگی ارتباط پرندگان، ماهی‌ها، حشرات و پستانداران با یکدیگر افشای راز سرقت نافرجام ۷ کیلو طلا در شمال تهران اعترافات مردی که همسرش را با چکش کشت/ به زنم شک کرده بودم مطالعه جدید نشان داد: باکتری‌های روده و دهان میان افراد یک خانه منتقل می‌شوند ترامپ حق داشت یا حقیقت چیز دیگری است؟ پایان جنگ با «تسلیم مشروطِ» ایالات متحده برابوس؛ وقتی موتور سیکلت سفارشی معرفی می کند (+تصاویر) چگونگی یادگیری ریاضی در عصر هوش مصنوعی