فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۸۱۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۱ - ۰۱-۰۴-۱۳۹۲
کد ۲۸۱۳۷۲
انتشار: ۱۸:۳۱ - ۰۱-۰۴-۱۳۹۲

چرا نباید ناهار بخوریم؟

در طب سنتی اسلامی مصرف تنها 2 وعده غذایی بیان شده است.

نظام بهزیستی متخصص طب سنتی مدرس طب سنتی در جهاد دانشگاهی در دانشگاه آزاد
اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: در طب سنتی اسلامی مصرف تنها 2 وعده غذایی یکی در وعده صبحانه و دیگری در عصر بیان شده است.

وی با اشاره به این نکته که هضم غذا در طب سنتی به عهده قوه هاضمه و حرارت غریزی است تصریح کرد: نخوردن غذا در شب باعث هجوم حرارت به رطوبت بدن می شود و باعث از بین بردن رطوبت و سوخت بدن به سمت خشکی و چربی می شوند و به همین خاطر توصیه می شود در اوایل ساعات شب یا حتی عصر گاه  شام مصرف شود.

وی اظهار داشت: در صورتی که میل به صرف ناهار دارید از غذاهای زود هضم از جمله میوه ها و سبزیجات فصل و انواع سالاد در ظهر می توانيد استفاده کنيد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: ناهار ، بهزیستی
ارسال به دوستان
تأثیر توافق ایران و آمریکا بر شکوفایی اقتصاد دیجیتال پاکستان: سفر پزشکیان به اسلام‌آباد درباره تلاش‌های دیپلماتیک اخیر است سردار حسن‌زاده: تمام مقدمات برای برگزاری مراسم تشییع پیکر رهبری شهید پیش‌بینی شده است محسنی اژه‌ای: برخی افراد با بی‌توجهی سخنانی بر زبان می‌رانند که دشمن را خیالاتی می‌کند اعلام تعطیلی تهران در روز تشییع رهبر شهید انقلاب صادرات ۳۶ میلیون بشکه نفت ایران از ژوئن ۲۰۲۵ ثبت شد افزایش قیمت گاز طبیعی در اروپا به دلیل تهدیدات ترامپ علیه ایران جزئیات تفاهم‌نامه جدید ایران برای آزادسازی منابع ارزی هند به امارات موشک کروز مافوق صوت و ضدهوایی می فروشد این ماشین نماد طراحی کلاسیک دهه ۸۰ بود / هنوز هم در زیبایی بی رقیب است (+تصاویر) رکوردشکنی بینندگان تلویزیونی جام‌جهانی فوتبال در آمریکا نمای زیبای یک ساختمان اداری در سوئیس (+عکس) مجوز آمریکا برای معافیت صادرات نفت ایران از تحریم صادر شد بیت‌کوین درجا زد زیبایی های کاتیدید باریک‌بال (تصویری)