فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۸۶۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۷ - ۲۷-۰۴-۱۳۹۲
کد ۲۸۶۱۴۹
انتشار: ۱۳:۲۷ - ۲۷-۰۴-۱۳۹۲

طالبان 8 کارگر یک پایگاه آمریکایی را کشت

عصر ایران
خودروی حامل این کارگران توسط نیروهای طالبان متوقف شده و این افراد کارگران را از خودرو خارج کرده و به روستایی در آن نزدیکی (جنوب کابل) منتقل کرده و در آنجا با شلیک بر سر آنها ، آنها را کشته اند.
در حمله افراد مسلح طالبان 8 کارگر افغان که برای نیروهای آمریکایی کار می کردند کشته شدند.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه ، 8 کارگر افغان که راهی محل کار خود در یک پایگاه آمریکایی بودند توسط نیروهای طالبان کشته شدند.

"رئیس خان صادق" معاون رئیس پلیس ولایت لوگر در این خصوص گفت: 8 کارگر افغان که در پایگاه شانک کار می کردند امروز مورد حمله نیروهای طالبان قرار گرفتند وجان خود را از دست دادند.

بنا بر این گزارش خودروی حامل این کارگران توسط نیروهای طالبان متوقف شده و این افراد کارگران را از خودرو خارج کرده و به روستایی در آن نزدیکی (جنوب کابل) منتقل کرده و در آنجا با شلیک بر سر آنها ، آنها را کشته اند.

از آغاز ماه رمضان تا کنون این مرگبارترین عملیات طالبان در افغانستان بوده است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
دانشمندی که برای اثبات نظریه‌اش خون بیمار را به خود تزریق کرد عاشوراء و سنت های حاکم بر زمانه کاهش محدودیت‌های تیم ملی ایران در آمریکا تاریخ به روایت تصویر / گنج مرکرس هیتلر و تابلویی از مانه نذر ماندگار؛ نذری که امید را بر سفره بیماران می نشاند موساد در سوئیس قصد ترور عاصم منیر را داشت؟ پزشکیان: می‌شود جان را داد اما آزادگی را نه ترامپ: سنای آمریکا رأی خود درباره اختیارات جنگی علیه ایران را تغییر داد/ از همه سپاسگزارم طبقۀ متوسط در ایران؛ کوچک می‌شود یا دگرگون؟ زلزله دوقلو در ونزوئلا و تخریب گسترده (+عکس)/ 23 کشته تاکنون / پیش بینی 10 هزار کشته / ترامپ: تعداد کشته ها، هولناک است عکس‌های صدساله از عاشورا! بقایی: ناتو باید به خاطر همدستی در جنایات آمریکا-اسرائیل علیه ایران پاسخگو باشد راز افزایش شادی در محل کار با یک فرمول رایگان منظرۀ «گنبد هارونیه توس» در زمان ناصرالدین شاه قاجار در شب "استیون بلام" چه گذشت/ هنرمندان و اهل موسیقی چه گفتند؟