فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۸۶۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۹ - ۲۹-۰۴-۱۳۹۲
کد ۲۸۶۳۵۹
انتشار: ۱۴:۲۹ - ۲۹-۰۴-۱۳۹۲

افزایش 11 درصدی مصرف آب در تهران

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران از افزایش 11 درصدی مصرف آب در تهران در مقایسه با سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمد پرورش گفت: شهروندان تهرانی می‌توانند با کاهش مصارف غیرضروری، این افزایش مصرف را کنترل کنند.

وی افزود: بنا به گزارش‌ سازمان هواشناسی، دمای هوا در روزهای آخر هفته به 40 درجه سانتی‌گراد می‌سد که هر نیم تا یک درجه افزایش دمای هوا حدود 50 هزار تا 100 هزار مترمکعب افزایش مصرف آب را به دنبال دارد و در این شرایط، کار ما سخت می‌شود.

پرورش ادامه داد: در مواقعی که مصرف بالا می‌رود، شبکه را با مدیریت فشار، پایدار نگه می‌داریم و با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان به سر می‌بریم، تلاش کرده ایم طبقه های بالای ساختمان‌ها با افت فشار مواجه نشوند.

وی ابراز امیدواری کرد: شهروندان تهرانی با رعایت صرفه جویی در مصرف آب، مراقبت کنند که این چند روزی را که با افزایش دمای هوا مواجه هستیم، به سلامت پشت سر بگذاریم.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
تشکر رئیس جمهور لبنان از آمریکا به خاطر میزبانی از مذاکرات با اسرائیل تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و امارات فردا شنبه ادارات کدام استان‌ها با تأخیر شروع به‌کار خواهند کرد؟ محسن رضایی: اگر دشمن جنگ جدیدی آغاز کنند تلفات وسیع خواهند داد ادعای نتانیاهو: ارتش تا خلع سلاح حزب الله در لبنان باقی خواهد ماند کشته های زلزله ونزوئلا به ۹۲۰ تن افزایش یافت امضای توافق اسراییل و لبنان عمان به اروپا: عبور از تنگه هرمز مستلزم پرداخت هزینه خدمات است ایران ۲ - ۳ ژاپن/ تیم ملی والیبال باز هم به سامورایی‌ها باخت امضای توافق اسرائیل و لبنان ترامپ اروپا را به اعمال تعرفه ۱۰۰ درصدی بر واردات تهدید کرد افزایش شمار شهدای لبنان به چهار هزار و ۲۴۳ شهید دستگیری متهم پرونده ۵۰ میلیون یورویی در آستارا سخنگوی سپاه: برقراری خط مستقیم میان ایران و آمریکا در خصوص تنگه هرمز کذب است رحیم‌پور ازغدی: تُف بر روزگاری که رهبر ما را شهید کردند و ما از صلح با آمریکا حرف بزنیم