فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۹۱۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۱ - ۲۹-۰۵-۱۳۹۲
کد ۲۹۱۸۶۶
انتشار: ۱۶:۴۱ - ۲۹-۰۵-۱۳۹۲

مرده‌ای که پس از 42 دقیقه زنده شد

عصر ایران
این بیمار در گفت‌وگویی تلفنی پس از بازگشت به زندگی گفت: با وجودی که این هفته نزدیک به یک ساعت مرده بودم، اکنون حالم خوب است.

پزشکان استرالیایی زنی را که از نظر استانداردهای علم پزشکی 42 دقیقه از مرگش گذشته بوده به زندگی بازگرداندند.

به گزارش ایسنا،‌ این زن که دچار حمله قلبی شدید شده بود پس از رساندن به بیمارستان فوت کرد اما پزشکان با کمک اتصال وی به یک دستگاه پیشرفته، شریان‌های حیاتی‌اش را باز کرده و ضربان قلب وی را به حالت عادی بازگرداندند.

این بیمار در گفت‌وگویی تلفنی پس از بازگشت به زندگی گفت: با وجودی که این هفته نزدیک به یک ساعت مرده بودم، اکنون حالم خوب است.

به گزارش شبکه خبری فاکس نیوز، این زن سابقه ناراحتی قلبی نداشته است.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: حمله قلبی ، علم پزشکی
ارسال به دوستان
دانشمندی که برای اثبات نظریه‌اش خون بیمار را به خود تزریق کرد عاشوراء و سنت های حاکم بر زمانه کاهش محدودیت‌های تیم ملی ایران در آمریکا تاریخ به روایت تصویر / گنج مرکرس هیتلر و تابلویی از مانه نذر ماندگار؛ نذری که امید را بر سفره بیماران می نشاند موساد در سوئیس قصد ترور عاصم منیر را داشت؟ پزشکیان: می‌شود جان را داد اما آزادگی را نه ترامپ: سنای آمریکا رأی خود درباره اختیارات جنگی علیه ایران را تغییر داد/ از همه سپاسگزارم طبقۀ متوسط در ایران؛ کوچک می‌شود یا دگرگون؟ زلزله دوقلو در ونزوئلا و تخریب گسترده (+عکس)/ 23 کشته تاکنون / پیش بینی 10 هزار کشته / ترامپ: تعداد کشته ها، هولناک است عکس‌های صدساله از عاشورا! بقایی: ناتو باید به خاطر همدستی در جنایات آمریکا-اسرائیل علیه ایران پاسخگو باشد راز افزایش شادی در محل کار با یک فرمول رایگان منظرۀ «گنبد هارونیه توس» در زمان ناصرالدین شاه قاجار در شب "استیون بلام" چه گذشت/ هنرمندان و اهل موسیقی چه گفتند؟