فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۹۲۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۱ - ۳۱-۰۵-۱۳۹۲
کد ۲۹۲۲۲۶
انتشار: ۱۷:۳۱ - ۳۱-۰۵-۱۳۹۲

استراليا به نقض حقوق بشر متهم شد

ایرنا - كميته حقوق بشر سازمان ملل متحد اعلام كرد: دولت استراليا با بازداشت ۴۶ پناهجوي اهل سريلانكا، ميانمار و كويت به مدت بيش از ۲ سال و خودداري از ارايه روايد به آنها، قوانين حقوق بشر را نقض كرده است.

به گزارش خبرگزاري آسوشيتد پرس، كميته حقوق بشر سازمان ملل اعلام كرد اين اظهارات بر اساس بررسي شكايات صورت گرفته از سوي ۴۶ پناهجو از كشورهاي سريلانكا، ميانمار و كويت كه قادر به پيگيري مسئله بازداشت خود در مراجع قضايي استراليا نبوده اند، استوار است.

اين نهاد كه مقر آن در شهر ژنو واقع است امروز (پنجشنبه) در بيانيه اي اعلام كرد كه اين ۴۶ پناهجو تحت رفتار غير انساني و وحشيانه و نيز بازداشت غير قانوني قرار گرفته اند.

مقامات استراليا به رغم آن كه ۷ تن از پناهجويان شاكي را آزاد كردند، آن ها را تهديدي امنيتي ناميدند.
كميته مذكور همچنين از استراليا خواست ۳۹ نفر ديگر از اين پناهجويان را كه دست كم به مدت ۲ سال و نيم در بازداشت به سر مي برند ، آزاد كند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: استرالیا ، حقوق بشر
ارسال به دوستان
اصول مهم عکاسی ماکرو برای آغاز / توصیه هایی برای شروع با گوشی هوشمند جزئیات مسیرهای تشییع پیکر شهید در تهران و مشهد اعلام شد ماهی اوپاه را تا به حال دیده‌اید؟ یک استثنا در دنیای ماهی ها(+عکس) انتخاب داور فینال جام جهانی برای دیدار حساس ایران و مصر سقوط مردِ آرام؛ چرا کی‌یر استارمر دو سال پس از فتح تاریخیِ قدرت ناچار به استعفا شد؟ تعدیل گسترده پیش‌بینی قیمت جهانی طلا توسط دویچه بانک برنامه فعالیت میادین میوه و تره‌بار و مراکز عرضه دام در تاسوعا و عاشورا تریبون‌های پرهزینه خطر محرومیت دو ستاره تیم ملی در آستانه بازی حساس با مصر ترافیک تراکنش‌ها عامل کندی خدمات در برخی بانک‌های کشور اطلاعیه بانک مرکزی درباره رفع اختلال در سامانه‌های بانکی ناترازی ۶۰ هزار میلیارد تومانی در سازمان تأمین اجتماعی شروع فروش آریا اتوماتیک -تیر۱۴۰۵ (+زمان، شرایط ثبت نام) برنامه تعطیلی فرودگاه‌های تهران و مشهد برای مراسم تشییع رهبر شهید صدور مجوز اولیه پرواز فرودگاه کیش / بازگشت فعالیت‌های هوایی جزیره طی چند روز آینده