فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۹۸۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۱۰-۰۷-۱۳۹۲
کد ۲۹۸۲۳۱
انتشار: ۰۸:۴۰ - ۱۰-۰۷-۱۳۹۲

قول شهردار تهران به استقلالی‌ها

شهردار تهران در صورت صعود آبی‌پوشان به فینال لیگ قهرمانان آسیا یک دستگاه آپارتمان به بازیکنان استقلال پاداش خواهد داد.

به گزارش فارس، شهردار تهران پس از حضور در تمرین استقلال و صحبت با اعضای این باشگاه، سر میز شام پس از مشورت با حبیب کاشانی و فتح‌الله‌زاده برای روحیه دادن به بازیکنان استقلال قول داد در صورتی که آبی‌پوشان بتوانند با حذف اف‌سی‌سئول کره به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند، یک دستگاه آپارتمان به هر یک از آنان پاداش خواهد داد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
از جنرال موتورز تا فورد؛ برندهایی که خودروهای نظامی را برای ارتش آمریکا ساختند(+عکس) حمله سایبری به زیرساخت‌های بانکی کشور تایید شد دلاور دوستانیان کارگردان مستند درگذشت درخشش هاکی‌بازان ایرانی در روسیه؛ کسب دو مدال نقره جام تات‌نفت شکست تیم ملی هندبال ساحلی ایران در نخستین دیدار جهانی تصمیم جدید وزارت امنیت داخلی آمریکا برای تیم ملی ایران ترامپ: در تلاش هستیم که با ایران به توافقی منصفانه دست پیدا کنیم/ اوضاع خیلی خوب پیش می‌رود گروسی: ایده‌ای درباره محل احتمالی مواد غنی سازی شده داریم/ اولویت اصلی، تأیید محل اورانیوم با غنای بالا است ترامپ: شاید باید دوباره نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری بشوم! تجارت سیاه جسد؛ چرا اشراف اروپایی مومیایی های مصر را می خوردند؟ / مهمانی های مومیایی گشایی چگونه برگزار می شدند درگذشت آذر عظیما؛ بانوی پیشکسوت آواز ایران بررسی اصلاح شیوه قیمت‌گذاری خودرو در وزارت صمت نعیم قاسم: اسرائیل راهی جز عقب‌نشینی از لبنان ندارد امیر پوردستان: مصلحت ایجاب کند، با عملیات‌ پیش‌دستانه دشمن را به‌شدت غافلگیر می‌کنیم پزشکیان پاکستان را ترک کرد