فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۹۹۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۵ - ۱۷-۰۷-۱۳۹۲
کد ۲۹۹۱۵۵
انتشار: ۰۹:۰۵ - ۱۷-۰۷-۱۳۹۲

انتصاب مدیرعامل جدید منطقه آزاد چابهار

مهر: حامد علی مبارکی طی حکمی به عنوان مدیرعامل جدید منطقه آزاد تجاری و صنعتی چابهار به مدت 3 سال معرفی و منصوب شد.

وی که پیش از این در سمت معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار سيستان و بلوچستان اشتغال به کار داشت و مديركلي سازمان تامين اجتماعي استان هرمزگان را نیز در کارنامه کاری خود جای داده است سکان هدایت منطقه آزاد چابهار را به دست گرفت.

در بخشی از حکم انتصاب مبارکی آمده است: "موقعیت خاص جغرافایی منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی چابهار برای تحقق اقتصادی‌ترین مسیر ترانزیت کالا به آسیای میانه و بهره برداری از ظرفیت عظیم جمهوری اسلامی ایران برای تبادل نیازهای تجاری کشورهای منطقه از مسیر آب های آزاد، فرصت بی بدیلی است که همواره با توسعه زیرساخت ها، جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی و افزایش توان تولیدی و صادراتی می تواند موجبات رشد و شکوفایی اقتصادی منطقه را فراهم کرده و با افزایش اشتغال و رونق منطقه، زمینه ساز رفع محرومیت و ارتقاء سطح زندگی مردم عزیز این بخش از خاک میهن اسلامی شود."


پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
ایران شجاعانه جنگید، اما فرانسه در لحظات حساس برنده شد خنک ترین روستای یزد کجاست؟؛ ۹ جای خنک‌ و دیدنی یزد برای سفرهای تابستانی + آدرس صعود دراماتیک سوئیس و کانادا و احتمالا بوسنی ۷ کشته در ۲ تصادف در هرمزگان ادعای ترامپ: ایران امتیازهای بسیار بزرگی می دهد؛ خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد! فیزیکدانان در آستانه حل بزرگ‌ترین معمای کیهان/ شکار نیروی پنجم طبیعت پزشکیان: ایران امروز در منطقه به عنوان یک قدرت دیده می شود تهدید روبیو علیه ایران: به تعهدات عمل نکنید، ترامپ گزینه‌های زیادی دارد 3 نکته درباره سفر پزشکیان به پاکستان قوه قضائیه: آزادی بیش از ۲ هزار زندانی در تهران با همت خیرین در سال گذشته هشدار دستگاه قضا نسبت به فریب شرط‌بندی‌های جام جهانی ۲۰۲۶ نمایش‌های کشور سه شب اجرا ندارند همتی: ۲ میلیارد دلار ارز صنایع تامین می‌شود تلگراف: ترامپ ممکن است پس از انتخابات خواستار توافق جدیدی با ایران شود صادرات نفت ایران به ۴۰ میلیون بشکه رسید