فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۹۹۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۴ - ۲۲-۰۷-۱۳۹۲
کد ۲۹۹۸۹۳
انتشار: ۱۰:۴۴ - ۲۲-۰۷-۱۳۹۲

عمارت تاریخی که دولت از ریاست جمهوری گرفت

عمارت کوشک که در دولت یازدهم به ریاست جمهوری واگذار شده بود، بازپس گرفته شد.

به گزارش روزنامه خراسان در حالی که بر اساس مصوبه فروردین ماه سال 90 هیئت دولت، حق بهره برداری از ساختمان موسوم به عمارت کوشک از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به نهاد ریاست جمهوری واگذار شده بود، بر اساس ابلاغیه روزهای اخیر یک مسئول ارشد دولتی به نهاد ریاست جمهوری، مصوبه سال 90 دولت لغو و حق بهره برداری از این ساختمان مجددا به سازمان میراث فرهنگی باز می‌گردد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
دانشمندی که برای اثبات نظریه‌اش خون بیمار را به خود تزریق کرد عاشوراء و سنت های حاکم بر زمانه کاهش محدودیت‌های تیم ملی ایران در آمریکا تاریخ به روایت تصویر / گنج مرکرس هیتلر و تابلویی از مانه نذر ماندگار؛ نذری که امید را بر سفره بیماران می نشاند موساد در سوئیس قصد ترور عاصم منیر را داشت؟ پزشکیان: می‌شود جان را داد اما آزادگی را نه ترامپ: سنای آمریکا رأی خود درباره اختیارات جنگی علیه ایران را تغییر داد/ از همه سپاسگزارم طبقۀ متوسط در ایران؛ کوچک می‌شود یا دگرگون؟ زلزله دوقلو در ونزوئلا و تخریب گسترده (+عکس)/ 23 کشته تاکنون / پیش بینی 10 هزار کشته / ترامپ: تعداد کشته ها، هولناک است عکس‌های صدساله از عاشورا! بقایی: ناتو باید به خاطر همدستی در جنایات آمریکا-اسرائیل علیه ایران پاسخگو باشد راز افزایش شادی در محل کار با یک فرمول رایگان منظرۀ «گنبد هارونیه توس» در زمان ناصرالدین شاه قاجار در شب "استیون بلام" چه گذشت/ هنرمندان و اهل موسیقی چه گفتند؟