فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۰۱۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۵ - ۰۱-۰۸-۱۳۹۲
کد ۳۰۱۰۲۲
انتشار: ۲۱:۵۵ - ۰۱-۰۸-۱۳۹۲

حمله میمون‌ها به خانواده آبادانی در ماهشهر

عصر ایران
یک خانواده آبادانی که برای گردش و تفریح به پارک ارم شهر چمران مراجعه کرده بودند، به دلیل بی‌مبالاتی و بی‌مسئولیتی مسئولان پارک ارم و باز ماندن درب یکی از قفس‌ها مورد تهاجم و حمله میمون‌های موجود در این قفس قرار گرفتند که بر اثر این حادثه یک زن از ناحیه گونه سمت چپ به شدت مجروح و روانه بیمارستان شد.
به دلیل اهمال‌کاری و بی‌مبالاتی مسئولان پارک ارم شهر چمران ماهشهر و باز ماندن درب یکی از قفس‌ها، یک خانواده‌ آبادانی مورد حمله میمون‌ها قرار گرفتند.

به گزارش فارس، یک خانواده آبادانی که برای گردش و تفریح به پارک ارم شهر چمران مراجعه کرده بودند، به دلیل بی‌مبالاتی و بی‌مسئولیتی مسئولان پارک ارم و باز ماندن درب یکی از قفس‌ها مورد تهاجم و حمله میمون‌های موجود در این قفس قرار گرفتند که بر اثر این حادثه یک زن از ناحیه گونه سمت چپ به شدت مجروح و روانه بیمارستان شد.

*تکه‌ای از گونه سمت چپم توسط میمون‌ها کنده شد

این فرد آسیب‌دیده در این ارتباط گفت: به همراه همسر و خواهر همسر و فرزندان خردسالش به پارک ارم شهر چمران مراجعه کرده بودیم که هنگام عبور از کنار قفس میمون‌ها مورد هجوم این حیوانات قرار گرفتیم.

مریم فیروزی ادامه داد: در این حادثه تکه‌ای از گونه سمت چپم توسط میمون‌ها کنده شد و به شدت مجروح شدم.

وی تصریح کرد: هنگام حمله میمون‌ها کارگری در قفس مشغول نظافت بود و درب قفس را باز گذاشته بود که همین مسئله باعث خروج میمون‌ها از قفس و حمله آنها به ما شد.

این فرد آسیب‌دیده ادامه داد: این کارگر پارک ارم تنها نظاره‌گر حمله میمون‌ها بود و برای نجات و کمک‌رسانی به ما هیچ اقدام و تحرکی از خود نشان نداد.

فیروزی یادآور شد: بر اثر این جراحت دوبار مورد عمل جراحی قرار گرفتم و در حال حاضر نیز هر سه روز یک بار برای تزریق واکسن و سرم هاری باید به مراکز پزشکی مراجعه کنم.

وی خاطرنشان کرد: به گفته پزشک معالجم اگر این جراحت یک میلیمتر بالاتر، اتفاق افتاده بود بدون شک بینایی چشم سمت چپم را از دست می‌دادم.

*هیچ یک از مسئولان سراغی از ما نگرفته‌اند

این زن مجروح اذعان داشت: در بیمارستان متوجه شدیم که قضیه حمله میمون‌های پارک ارم چمران به بازدیدکنندگان برای نخستین بار نیست که رخ می‌دهد و به گفته مسئولان بیمارستان من نفر بیستمی هستم که قربانی بی‌مبالاتی و اهمال‌کاری مسئولان این پارک و حمله میمون‌ها می‌شوم.

فیروزی افزود: شکایت خود را برای رسیدگی به دادگستری شهرستان ماهشهر ارائه کرده‌ایم و متظر رسیدگی لازم به موضوع هستیم.

وی تصریح کرد: اما گلایه‌ای که داریم این است که در این مدت هیچ یک از مسئولان شرکت عملیات غیر صنعتی ماهشهر و مدیران پارک ارم چمران هیچ سراغی از ما نگرفته‌اند.

این فرد آسیب‌دیده اظهار داشت: من و همسرم هر دو شاغل هستیم و در این مدت از کار و زندگی خود عقب افتاده‌ایم.

فیروزی خاطرنشان کرد: وضعیت روحی من و همسرم بر اثر این حادثه که منجر به ایجاد اختلال در روند عادی زندگی ما شده، بسیار نامناسب است.

وی در پایان اضافه کرد: هزینه‌هایی که در این مدت صرف معالجه، درمان و دیگر تبعات این حادثه متقبل شده‌ایم به هیچ عنوان برای ما مهم نیست بلکه قصد و نیتمان این است که جلوی اهمال‌کاری و بی‌مبالاتی‌ها را گرفته و مانع از تکرار این اتفاق برای افراد دیگر شویم.
ارسال به دوستان
پیشنهاد افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی اعتبار کالابرگ برخی دهک‌ها روی میز دولت بیانیه پایانی نشست شورای همکاری خلیج فارس و آمریکا؛ حمایت از مذاکرات تهران-واشنگتن ایران ۰ - ۳ آمریکا/ طلسم باخت‌های تیم ملی والیبال شکسته نشد روز عاشورا در لرستان (عکس) ادعای نتانیاهو: ما هنوز وظایفی داریم که باید در ایران انجام شود/ از جنوب لبنان عقب‌نشینی نخواهیم کرد فرانسه چند راکتور هسته‌ای را از مدار خارج کرد شیخ نعیم قاسم: صبر ما معادلات را تغییر می‌دهد انگلیس ۳۸۰ میلیون دلار برای تامین سوخت هسته‌ای و کمک به اوکراین اختصاص می‌دهد نحوه ثبت اعتراض به احکام مستمری و دریافت غیرحضوری فیش حقوقی بازنشستگان تأمین اجتماعی هدف قرار گرفتن یک کشتی در جنوب شرق عمان وزارت دفاع عراق: انفجاری در انبار مهمات الحشد الشعبی رخ داده   از اتاقی ۹ متری تا باشگاهی برای رویاها؛ روایتی از 16 سالگی « کتابخانه روستایی فاطمه‌ها» معاون ترامپ: یادداشت تفاهم با ایران جلوی افزایش اختلاف ها را می گیرد رهبر انصارالله: حضور اسرائیل در سومالی‌لند را تحمل نمی‌کنیم پیام تسلیت و ابراز همدردی پزشکیان با دولت و ملت ونزوئلا در پی زلزله اخیر