فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۰۱۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۳ - ۰۴-۰۸-۱۳۹۲
کد ۳۰۱۱۴۳
انتشار: ۰۹:۲۳ - ۰۴-۰۸-۱۳۹۲

خودسوزی برای کسب رکورد گینس

عصر ایران
این اقدام نمایشی همچنین با هدف جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای یک سازمان غیرانتفاعی حامی افراد بی‌بضاعت در آفریقای جنوبی انجام گرفت.
21 نفر در ایالت «اوهایو»ی آمریکا به امید ثبت رکوردی تازه در کتاب جهانی گینس اقدام به خودسوزی به مدت 32 ثانیه کردند.

به گزارش ایسنا، برای این رکوردشکنی 21 شرکت‌کننده با پوشیدن لباس‌های ضدآتش خود را به آتش کشیدند و پس از گذشت 32 ثانیه نیروهای امداد اقدام به خاموش کردن آتش کردند.

این اقدام نمایشی همچنین با هدف جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای یک سازمان غیرانتفاعی حامی افراد بی‌بضاعت در آفریقای جنوبی انجام گرفت.

به نقل از خبرگزاری یونایتدپرس، پیش از این رکورد بیشترین تعداد افرادی که اقدام به خودسوزی کرده بودند، در ماه سپتامبر سال 2009 میلادی با شرکت 17 نفر در آمریکا به دست آمده بود.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: خودسوز ، کسب رکورد ، گینس
ارسال به دوستان
تیراندازی در مدرسه‌ای در فیلیپین/ ۳ کشته و چندین مصدوم ۳کشته در آتش‌سوزی مرگبار ۲ پژو / احتمال افزایش آمار جان‌باختگان با کشف یک گوشواره نوزاد ۵۴ مصدوم و ۱۸ مفقود در پی انفجار در منطقه صنعتیِ قطر رگبار پراکنده باران در ۵ استان نوار شمالی کشور سدهای کشور چقدر آب دارند؟ ۳ شرط تل‌آویو برای خروج از جنوب لبنان قدیمی‌ترین تصویر از یک «خودروی زرهی» در ایران؛ 110 سال قبل تمام توپ های جام جهانی از 1930 تا 2026 (تصویری) پرده‌برداری از چگونگی ارتباط پرندگان، ماهی‌ها، حشرات و پستانداران با یکدیگر افشای راز سرقت نافرجام ۷ کیلو طلا در شمال تهران اعترافات مردی که همسرش را با چکش کشت/ به زنم شک کرده بودم مطالعه جدید نشان داد: باکتری‌های روده و دهان میان افراد یک خانه منتقل می‌شوند ترامپ حق داشت یا حقیقت چیز دیگری است؟ پایان جنگ با «تسلیم مشروطِ» ایالات متحده برابوس؛ وقتی موتور سیکلت سفارشی معرفی می کند (+تصاویر) چگونگی یادگیری ریاضی در عصر هوش مصنوعی