فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۰۱۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۹ - ۰۸-۰۸-۱۳۹۲
کد ۳۰۱۹۴۶
انتشار: ۱۸:۳۹ - ۰۸-۰۸-۱۳۹۲

مرگ خاموش مرد 50 ساله در کامیون

راننده کامیون در داخل خودروی خود دچار گازگرفتگی شد و جان داد.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، مردی 50 ساله که برای گرم کردن داخل کابین کامیون خود پیک‌نیک روشن کرده بود، دچار گازگرفتگی شد.

عوامل اورژانس 115 با اطلاع از این موضوع بلافاصله در محل حادثه که شهرک صنعتی توس بود، حاضر و مصدوم را به مرکز درمانی انتقال دادند اما راننده کامیون جان خود را از دست داد.

ماموران پاسگاه ویرانی پلیس طرقبه شاندیز در این رابطه اقدامات قانونی را به عمل آوردند و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.
ارسال به دوستان
تصویری کم‌نظیر از بمب‌افکن آمریکایی بی-۱۷ پس از اصابت شدید آتش ضدهوایی توییت ترامپ درمورد موافقت ایران با بازرسی‌ هسته‌ای هشدار متخصص ریه: هر وعده قلیان معادل یک پاکت سیگار است لیبرمن: توافق بین آمریکا و ایران «بزرگترین فاجعه سیاسی» است درخشش خیره‌کننده ستاره‌های لیورپول در جام جهانی ۲۰۲۶ احتمال تمدید رایگان مترو و اتوبوس تهران تا پایان تشییع رهبر شهید انقلاب رضا عنایتی: تیم ملی بیش از ۵۰ درصد شانس صعود دارد قیمت بلیت اتوبوس تهران به کربلا و اهواز اعلام شد روس‌اتم: حملات اوکراین به نیروگاه اتمی زاپوریژیا تشدید شده است حضور ۱۱ دانشگاه ایرانی در فهرست برترین‌های جهان واردکنندگان بزرگ نفت به دنبال افزایش ذخایر نفتی هستند اعلام تورنمنت سه جانبه پرسپولیس، گل‌گهر و چادرملو برای سهمیه آسیا بازار طلای تهران به‌مدت 6 روز تعطیل شد تحلیل بازار انرژی پس از معافیت‌های صادراتی نفت ایران هشدار سازمان ملل: اسرائیل در جنوب سوریه فعال است