فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۰۳۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۷ - ۱۹-۰۸-۱۳۹۲
کد ۳۰۳۴۴۹
انتشار: ۰۹:۱۷ - ۱۹-۰۸-۱۳۹۲

ادامه آلودگی هوای تهران تا سه شنبه

به گزارش خبرگزاری ایرنا ، در جلسه این کمیته در استانداری تهران همچنین اعلام شد که میانگین ذرات معلق که باید کمتر از دو ونیم میکرون باشد در تهران 145میکرون بود و حتی برخی از ایستگاههای جنوب تهران میزان این ذرات را تا 190 میکرون نیز نشان داده اند که بیانگر هشدار در باره آلودگی هوا است.
 
براساس این گزارش، امروز یکشنبه هوای تهران در شرایط اینورژن (وارونگی دما و هوا) قرار ندارد و از روز سه شنبه با ناپایداری هوا، وضعیت بهبود می یابد.
 
در این جلسه گفته شد که چالش آلودگی ذرات معلق در هوا تا پایان سال در تهران ادامه خواهد داشت.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
صادرات صنایع دفاعی و هوافضایی ترکیه به 6.7 میلیارد دلار رسید سقوط طلا به زیر ۴۰۰۰ دلار؛ پایین‌ترین سطح از آبان ۱۴۰۴ نجات یک قلاده شغال گرفتار در استخر نفتی در امیدیه ادعاهای جدید نتانیاهو: کار اسرائیل در لبنان تمام نشده است/ به ایران اجازه هسته ای شدن نمی دهم آمریکا فعالیت سفارت خود در کویت را از سر گرفت هشدار تازه اروپا به ایرلاین‌ها؛ از آسمان ایران و لبنان دوری کنید وقتی VPN محترم می شود! آغاز فاز جدید تغییر کتاب‌های ابتدایی پارکوهی هارطونیان، کتاب‌شناس درگذشت حماس: آماده واگذاری کامل حکمرانی غزه به «کمیته ملی» هستیم زیدآبادی: این صلح از جنس نزاع قدرت نبود! ابراهیم رضایی: تنگه هرمز را با مذاکره فتح نکردیم که با مذاکره واگذار کنیم وزیر نفت: بر مبنای تفاهم‌های تحریمی با طرف آمریکایی، مسیر خود را ادامه می‌دهیم قالیباف در دیدار با رئیس مجلس ترکیه: هیمنه پوشالی آمریکا در جنگ اخیر فرو ریخت راه‌اندازی کلاس‌های جبرانی تابستانی برای دانش‌آموزان/ آموزش رایگان به نیازمندان