فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۰۵۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۴ - ۲۹-۰۸-۱۳۹۲
کد ۳۰۵۰۵۸
انتشار: ۲۲:۳۴ - ۲۹-۰۸-۱۳۹۲

احتمال حضور وزیران خارجه 1+5 در ژنو

یک مقام نزدیک به تیم مذاکره‌کننده آمریکا گفت که اگر کارتین اشتون فکر می‌کند آمدن وزیران خارجه مفید است، این دلیل خوبی برای آمدن آنهاست.

به گزارش ایسنا، این مقام آمریکایی با اشاره به مذاکرات ژنو گفت که "این مذاکرات دشوار است و لحظاتی از تنش و لحظاتی از طنز در آن وجود دارد".

وی درباره بیانات روز چهارشنبه رهبر انقلاب ایران نیز گفت که ما این اظهارات "ناراحت کننده" را شنیدیم که یادآور "دهه‌ها بی‌اعتمادی" است.

این مقام آمریکایی همچنین گفت: در روزهای بعد بر روی همان متنی کار می‌کنیم که در پایان مذاکرات ژنو ارائه شد.

وی جو مذاکرات روز چهارشنبه در ژنو را نیز "مثبت" ارزیابی کرد.

این دیپلمات آمریکایی همچنین درباره کوتاه بودن نشست اول میان ایران و 1+5 گفت: نشست کوتاه بود چون می‌خواهیم ببینیم چطور سریعتر جلو برویم.

برچسب ها: ژنو ، وزیر خارجه
ارسال به دوستان
خواب‌گردی؛ نقصی در مغز یا یادگاری از گذشته؟ نمایی از کاخ «ابیض ناصرالدین شاه» در سال 1290 «رویاهای بستر مرگ»؛ پدیده مرموزی که در روزهای پایانی عمر به سراغ انسان می‌آید موشک کروز هسته‌ای Burevestnik روسیه مواد رادیواکتیو را حین پرواز آزاد می‌کند!(+عکس) توضیح کانال تلگرامی رسانه رهبر انقلاب درباره پیام ۲۸ خرداد ایشان تخلیه استادیوم در میانه بازی عراق و فرانسه به دلیل طوفان و رعد و برق تویوتای دست‌ساز و کمیاب ژاپنی / ترکیب چهره کلاسیک با موتور افسانه‌ای (+عکس) گران‌ترین و ارزان‌ترین اینترنت دنیا در سال ۲۰۲۶ (+اینفوگرافیک) سفیر ایران در بغداد: باید به نگرانی‌های گروه‌های مقاومت عراق پاسخ داده شود سقوط بالگرد گشت ساحلی آمریکا مسی: فقط از صعود خوشحالم، مغزم کار نمی‌کند! دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: امضای رسمی ترامپ پای نام خلیج فارس سند ایستادگی ایرانیان است ونس: در مذاکرات با ایران پیشرفت داشته‌ایم ۵ کشته و ده‌ها زخمی در حمله موشکی اوکراین به روسیه اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال